Gå til innhold

Rare ting naboene dine gjør.


Gjest linneawarp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ok, men det høres ut som et deg-problem. Hun gjør ikke noe rart eller uvanlig. Hvis du ikke tåler å se mennesker som er kledd etter været får du flytte et sted uten naboer. 

Anonymkode: 7a856...c90

Da burde de  flytte vi har bodd der siden 1915 pappa 1973-2016 og disse siden 1996 jeg går på kvota til pappa jeg er født 1988

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å denne tråden!

 

Hvordan går det med han naboen som har holdt på å skulle bygge gjerde over flere år...? Noen som skjønner hva jeg mener? Lurer på hvor langt de har kommet i år! ❤️😅

  • Liker 5
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handful skrev (9 timer siden):

Å denne tråden!

 

Hvordan går det med han naboen som har holdt på å skulle bygge gjerde over flere år...? Noen som skjønner hva jeg mener? Lurer på hvor langt de har kommet i år! ❤️😅

Jeg skjønner hva du mener ja, den er favoritten min også! 😄

 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handful skrev (13 timer siden):

Å denne tråden!

 

Hvordan går det med han naboen som har holdt på å skulle bygge gjerde over flere år...? Noen som skjønner hva jeg mener? Lurer på hvor langt de har kommet i år! ❤️😅

Håhå, dette må være naboen min. 
 

Må dessverre skuffe dere alle sammen. Gjerdet er på plass. En annen nabo gjorde det i fjor sommer. Antagelig lei av å se det sånn. 
Det gjenstår riktignok å male det. Der er det fortsatt et spenningsmoment. De har en veeeeeldig spesiell farge på huset sitt, og en enda grellere farge på karmer, dører og kanter. 
 

Jeg lover å si i fra om/hvis/når det blir malt? Blir det rosa? Oransje? Limegrønn? Lavendel? Hvem vet 😀

  • Liker 6
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen kom med hjemmespikka grillspyd og kalte fyrstikkene våre for kjøpeflamme 😕 

Anonymkode: 6af9b...a30

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvist skrev (15 minutter siden):

Håhå, dette må være naboen min. 
 

Må dessverre skuffe dere alle sammen. Gjerdet er på plass. En annen nabo gjorde det i fjor sommer. Antagelig lei av å se det sånn. 
Det gjenstår riktignok å male det. Der er det fortsatt et spenningsmoment. De har en veeeeeldig spesiell farge på huset sitt, og en enda grellere farge på karmer, dører og kanter. 
 

Jeg lover å si i fra om/hvis/når det blir malt? Blir det rosa? Oransje? Limegrønn? Lavendel? Hvem vet 😀

Så bra du oppdaterer oss, glemmer ikke denne historien! 😂

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Naboen kom med hjemmespikka grillspyd og kalte fyrstikkene våre for kjøpeflamme 😕 

Anonymkode: 6af9b...a30

Ikke bruk reklametekster for egen "vinning". Ekstra-reklamen kan du klage på andre steder ;) 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på landet hvor det er et stykke til nærmeste nabo. Får vi besøk, kan du banne på at naboen må ut å lufte hunden forbi oss. (Skjer aldri ellers)

Anonymkode: 20671...725

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvist skrev (6 timer siden):

Håhå, dette må være naboen min. 
 

Må dessverre skuffe dere alle sammen. Gjerdet er på plass. En annen nabo gjorde det i fjor sommer. Antagelig lei av å se det sånn. 
Det gjenstår riktignok å male det. Der er det fortsatt et spenningsmoment. De har en veeeeeldig spesiell farge på huset sitt, og en enda grellere farge på karmer, dører og kanter. 
 

Jeg lover å si i fra om/hvis/når det blir malt? Blir det rosa? Oransje? Limegrønn? Lavendel? Hvem vet 😀

Åneiii 🤣

 

Godt at vi har malingen å følge med på fortsatt! 😁😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ene nabohuset her er befolket av et pensjonistpar. De er veldig mye på farten, har bobil, så det er stort sett stille og rolig der borte. 
Men, uten unntak, dersom han er hjemme så har han alltid masse prosjekt som innebærer vinkelsliper, motorsag eller andre støyende verktøy og de skal uten unntak benyttes sent lørdag kveld eller søndag formiddag..... Han er som sagt pensjonist og har alle muligheter til å gjøre byggeaktivitetene sine hele uken, men da er det stille, for han venter til helgen. 
Hørte en av de andre naboene hadde vurdert å ringe politiet og klage på bråk, men vegrer seg for å beholde nabofreden, men jeg gjør snart det samme. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i rekkehus og naboen har ei kappsag utenfor som han bruker til å lage ved. Egentlig ikke noe rart med det, men den brukes «porsjonsvis», altså at han lager en 4-5 biter, går inn noe timer, kommer så ut og lager noen nye biter.

Er han oppe tidlig så begynner han saga tidligst mulig (typ 07:01) og siste runde tas ofte 22:55 så ingen kan si noe. Han har ikke bil så det er plenti av lagringsplass i carporten hans.

Anonymkode: db28b...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Maskinfører skrev (På 24.7.2023 den 20.51):

Da burde de  flytte vi har bodd der siden 1915 pappa 1973-2016 og disse siden 1996 jeg går på kvota til pappa jeg er født 1988

Du er nok den rare naboen ja..! 

Forventer at noen skal flytte fordi du med "ansiennitet" fra 1915 blir støtt av at folk går i bikini på egen tomt😂 Hahaha 

Anonymkode: b19e1...ccf

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...