Gå til innhold

Rare ting naboene dine gjør.


Gjest linneawarp

Anbefalte innlegg

Gjest Geitis

Jeg så naboen sikre lasten på hengeren sin med jekkestropp… Det hadde nok ikke vert så veldig rart hvis det ikke var for at hengeren var fulllastet med bark🤣🤣🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 30.3.2022 den 20.53):

Min går ut låser døra. Kjenner på den at den er låst. Går. Kommer tilbake etter noen minutter for å låse opp og låse døra enda en gang. Hver eneste gang.

Anonymkode: 7f5ba...bc2

Mange gjør det jo 😁

Anonymkode: a3fe2...b2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.7.2021 den 15.10):

Mye konfliktsky mennesker her som ikke mestrer å stå opp for seg selv, patetisk 😂 Weak.

Anonymkode: c2896...d65

DU er patetisk!

Anonymkode: 14262...295

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

I sommer drev naboen min yoga på balkongen og i en bedagelig stilling sovnet han, han lå der i flere timer 😂 artig fyr 

Anonymkode: 83301...8b7

  • Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

I sommer drev naboen min yoga på balkongen og i en bedagelig stilling sovnet han, han lå der i flere timer 😂 artig fyr 

Anonymkode: 83301...8b7

😂😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ift sex. Jeg slapper av og lager mye lyd. Har derfor valgt soverom lengst unna naboene. Men mellom mitt og jenta mi sitt rom var det null isolasjon. Prøvde å være stille, men hun fikk det dessverre med seg. Så nå har jeg flyttet til et soverom nærme veien der naboene og alle andre går. Kjæresten liker disse lydene, og vinduene er Ikke lydisolerte, så selv om de er igjen, høres nok mine «oh god» dessverre gjennom. 🙈

Anonymkode: 89aef...277

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ift sex. Jeg slapper av og lager mye lyd. Har derfor valgt soverom lengst unna naboene. Men mellom mitt og jenta mi sitt rom var det null isolasjon. Prøvde å være stille, men hun fikk det dessverre med seg. Så nå har jeg flyttet til et soverom nærme veien der naboene og alle andre går. Kjæresten liker disse lydene, og vinduene er Ikke lydisolerte, så selv om de er igjen, høres nok mine «oh god» dessverre gjennom. 🙈

Anonymkode: 89aef...277

Denne var jo bare ekkel.

Anonymkode: d21b6...951

  • Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Har en nabo som eg tror er uføretrygdet. (Ikke meningen å putte fingeren i øyet på uføretrygdede, men…) Han er i arbeidsfør alder og går rundt huset hele dagen. Jobber på med et eller annet DAG UT og DAG INN. Handy type. Ikke noe fancy flott hus, men han vedlikeholder det bra. Mekker på gamle biler og styrer på. Tror ikke han er gammel Lotto millioner heller, eller har arvet store summer. Men at ikke den mannen kan bidra i samfunnet virker rart. Han prater også noe enormt. Kommer en i snakk med han kommer en nesten ikke fra han. Og han virker påskrudd i hodet også. Oppdatert på nyheter globalt/lokalt og alle regelverk virker det som. Har ikke turt å spurt hvorfor han ikke er i jobb.. Får dårlig samvittighet av å se alt han styrer på med. Føler eg må gjøre noe med huset mitt også, men eg klarer ikke å se at det er behov for å styre på så enormt som han gjør.

Anonymkode: 9bcb1...842

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en nabo en gang som ville vi skulle bestille drosje til henne, til en by over 800 km unna.

Anonymkode: 3e297...667

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen min har masse klær liggende på gulvet i en skitten, gammel, felles (ikke ordentlig gulv der engang) vaskekjeller. Klærne blir aldri vasket, haugen har ligget der siden i fjor sommer. 

Anonymkode: 83847...ad8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har en nabo som eg tror er uføretrygdet. (Ikke meningen å putte fingeren i øyet på uføretrygdede, men…) Han er i arbeidsfør alder og går rundt huset hele dagen. Jobber på med et eller annet DAG UT og DAG INN. Handy type. Ikke noe fancy flott hus, men han vedlikeholder det bra. Mekker på gamle biler og styrer på. Tror ikke han er gammel Lotto millioner heller, eller har arvet store summer. Men at ikke den mannen kan bidra i samfunnet virker rart. Han prater også noe enormt. Kommer en i snakk med han kommer en nesten ikke fra han. Og han virker påskrudd i hodet også. Oppdatert på nyheter globalt/lokalt og alle regelverk virker det som. Har ikke turt å spurt hvorfor han ikke er i jobb.. Får dårlig samvittighet av å se alt han styrer på med. Føler eg må gjøre noe med huset mitt også, men eg klarer ikke å se at det er behov for å styre på så enormt som han gjør.

Anonymkode: 9bcb1...842

Høres nesten ut som faren min. Faren min ble uføretrygdet for et par år siden pga fullstendig slitasje i hele kroppen, han har hatt mange operasjoner og går på veldig sterke medisiner for smerter. Han er full av ADHD så uavhengig smerter så må ha sysle med noe. Det betyr ikke at man kan være i en jobb. 

Anonymkode: 83847...ad8

  • Liker 4
  • Hjerte 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, her i nabolaget har vi et mildt sakt sært nabopar: Et par ca. I slutten av 30årene, dama går så og si aldri ut, de er begge veldig ustellte, han jobber og hun misstenker jeg er uføre. Han kan stille seg i ballkongdøren for å ta en røyk og pisse samtidig🥴 Tomta er full av søppel, de har to store hunder som driter i hagen, ingen som gidder å plukke opp🫣 Hver gang jeg har møtt på dem på lokalbutikken stinker det gammel svette av dem begge, alltid høy musikk og fyll i helgene🙄

Det er flere naboer i området som har bedd om litt mere folkeskikk, men de hører ikke på noen. Anmeldt for blotting har han også blitt, da stoppet han å pisse ute en stund før han igjen sluttet å bry seg🤧 Ufyselige mennesker.

Anonymkode: 26eec...e9c

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Naboen min har masse klær liggende på gulvet i en skitten, gammel, felles (ikke ordentlig gulv der engang) vaskekjeller. Klærne blir aldri vasket, haugen har ligget der siden i fjor sommer. 

Anonymkode: 83847...ad8

Haha, akkurat det samme her! Vi bor i en ombygd enebolig, slik at det nå er to leiligheter. Og vi har felles vaskerom i kjelleren, altså egne maskiner i hver vår ende av rommet. Og naboen har hatt en haug med sengetøy og litt annet liggende på gulvet et stykke fra maskinen sin siden i høst en gang. Gulvet er av betong, gammelt og skittent, det hjelper liksom ikke å vaske det ordentlig. 

Jeg skjønner det bare ikke.

 

Anonymkode: 93bd1...da2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter ute i hagen og facetimer folk på høytaler i flere timer hver dag 🥴 Når jeg sitter inne ((med verandadøra oppe) drøye 20 meter unna og hører hvert ord som blir sagt av personen de prater med... Lurer på om de har godtatt at hele nabolaget skal høre hva de prater om? (I går var det helsevanskene til ett barnebarn av personen som var på høytaler!)

Anonymkode: 7a856...c90

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, nabodamen driver konstant og kniper på diverse gjenstander.

Anonymkode: 8d489...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nabo har en helt tom dobbeltgarasje, foruten en liten hageslange på et sånt stativ med hjul. Jeg har vært fascinert av det i flere år. Min enkle garasje er full av greier. Hans doble er bare luft. Tipper han har livet på stell.

Anonymkode: 781b2...393

  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Delte postkassestativ med en nabo en gang. Hvis vi var de første til å måke snø,måkte vi alltid foran hele stativet,men hvis han gjorde det,måkte han bare akkurat den firkanten foran sin egen postkasse! 

Anonymkode: 6c170...402

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...