Gå til innhold

Rare ting naboene dine gjør.


Gjest linneawarp

Anbefalte innlegg

solmåneogstjerner skrev (1 time siden):

Jeg har vært på en liten tur. I mellomtiden har naboen klippet den ene plenen min og den ene hekken. 

Gjort fint og allting, men likevel... (?) 

(Tror jeg har skrevet noe lignende om denne naboen før) 

😊

Hærlig nabo 😆

Anonymkode: 5544c...eb8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bodde i blokk med en gammel dame med hund. Om jeg møtte på de i trappen, så likte ikke hunden det. Den stoppet opp og stirret på meg. Viste tydelig at den ikke likte at jeg kom for nære (trang trapp). Så da måtte jeg gå helt ned igjen, sånn at de skulle få ha trappen for seg selv 😂 ville ikke be den gamle damen om å gå opp igjen heller, da hun var dårlig til bens... 

 

En annen nabo satt alltid utenfor døra, og jeg måtte passere fordi for å komme meg ut. Da skulle han alltid flørte og lage kysse lyder etter meg. Han pleide også teipe blomster på bilen min 

 

En annen nabo ringte på døra mi hele tiden for å spørre om verktøy, som jeg aldri hadde. Han sa også alltid at det var en dårlig unnskyldning for å komme i prat med meg, også sa han Hade. 

 

Noen andre naboer ble sinte hver fredag og heiv alle møblene på hverandaen utenfor hverandaen, for å så en time senere gå å plukke de opp igjen 

 

En annen nabo pleide tisse ut av vinduet, sånn at det kom masse tiss på mitt vindu 😩 

 

En annen nabo som var interessert i meg, pleide gå rundt huset og titte inn alle vinduer for å se om jeg var hjemme 

 

En annen nabo (eldre gammel dame) skulle alltid gi meg gaver fra landet hennes. Ingen av oss skjønte hverandres språk, og vi klarte ikke å kommunisere noe. Men gaver skulle jeg få. Hun var veldig søt da

 

En annen nabo kranglet med en annen nabo, og sendte meg inn i leiligheten hans for å passe på babyen hans. Jeg hadde da aldri møtt en baby før, og sto plutselig i en ukjent leilighet med en baby 😅 

 

En annen nabo trengte veldig ofte å låne en egg koker. Til slutt så ble vi så lei at vi ga dem egg kokern 

 

Har en snål nabo dame som ikke helt skjønner sosiale møter. Hun prater i evigheter og om de mest personlige ting og ønsker trøst osv. man kommer seg ikke unna om man først har møtt på hu

Anonymkode: f6bab...cca

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Bodde i blokk med en gammel dame med hund. Om jeg møtte på de i trappen, så likte ikke hunden det. Den stoppet opp og stirret på meg. Viste tydelig at den ikke likte at jeg kom for nære (trang trapp). Så da måtte jeg gå helt ned igjen, sånn at de skulle få ha trappen for seg selv 😂 ville ikke be den gamle damen om å gå opp igjen heller, da hun var dårlig til bens... 

 

En annen nabo satt alltid utenfor døra, og jeg måtte passere fordi for å komme meg ut. Da skulle han alltid flørte og lage kysse lyder etter meg. Han pleide også teipe blomster på bilen min 

 

En annen nabo ringte på døra mi hele tiden for å spørre om verktøy, som jeg aldri hadde. Han sa også alltid at det var en dårlig unnskyldning for å komme i prat med meg, også sa han Hade. 

 

Noen andre naboer ble sinte hver fredag og heiv alle møblene på hverandaen utenfor hverandaen, for å så en time senere gå å plukke de opp igjen 

 

En annen nabo pleide tisse ut av vinduet, sånn at det kom masse tiss på mitt vindu 😩 

 

En annen nabo som var interessert i meg, pleide gå rundt huset og titte inn alle vinduer for å se om jeg var hjemme 

 

En annen nabo (eldre gammel dame) skulle alltid gi meg gaver fra landet hennes. Ingen av oss skjønte hverandres språk, og vi klarte ikke å kommunisere noe. Men gaver skulle jeg få. Hun var veldig søt da

 

En annen nabo kranglet med en annen nabo, og sendte meg inn i leiligheten hans for å passe på babyen hans. Jeg hadde da aldri møtt en baby før, og sto plutselig i en ukjent leilighet med en baby 😅 

 

En annen nabo trengte veldig ofte å låne en egg koker. Til slutt så ble vi så lei at vi ga dem egg kokern 

 

Har en snål nabo dame som ikke helt skjønner sosiale møter. Hun prater i evigheter og om de mest personlige ting og ønsker trøst osv. man kommer seg ikke unna om man først har møtt på hu

Anonymkode: f6bab...cca

Bor du i kommunal bolig?

Anonymkode: c9f67...f82

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen og naboens sønn hadde bandtrening med trommer og gitar alltid mellom 6 og 7 om morgenen før de begge skulle på jobb/skole. De spilte mange fine sanger, og kan faktisk si at jeg savner det ❤️ Var i studieleiligheten min. 

Anonymkode: 4067e...dc5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Bodde i blokk med en gammel dame med hund. Om jeg møtte på de i trappen, så likte ikke hunden det. Den stoppet opp og stirret på meg. Viste tydelig at den ikke likte at jeg kom for nære (trang trapp). Så da måtte jeg gå helt ned igjen, sånn at de skulle få ha trappen for seg selv 😂 ville ikke be den gamle damen om å gå opp igjen heller, da hun var dårlig til bens... 

 

En annen nabo satt alltid utenfor døra, og jeg måtte passere fordi for å komme meg ut. Da skulle han alltid flørte og lage kysse lyder etter meg. Han pleide også teipe blomster på bilen min 

 

En annen nabo ringte på døra mi hele tiden for å spørre om verktøy, som jeg aldri hadde. Han sa også alltid at det var en dårlig unnskyldning for å komme i prat med meg, også sa han Hade. 

 

Noen andre naboer ble sinte hver fredag og heiv alle møblene på hverandaen utenfor hverandaen, for å så en time senere gå å plukke de opp igjen 

 

En annen nabo pleide tisse ut av vinduet, sånn at det kom masse tiss på mitt vindu 😩 

 

En annen nabo som var interessert i meg, pleide gå rundt huset og titte inn alle vinduer for å se om jeg var hjemme 

 

En annen nabo (eldre gammel dame) skulle alltid gi meg gaver fra landet hennes. Ingen av oss skjønte hverandres språk, og vi klarte ikke å kommunisere noe. Men gaver skulle jeg få. Hun var veldig søt da

 

En annen nabo kranglet med en annen nabo, og sendte meg inn i leiligheten hans for å passe på babyen hans. Jeg hadde da aldri møtt en baby før, og sto plutselig i en ukjent leilighet med en baby 😅 

 

En annen nabo trengte veldig ofte å låne en egg koker. Til slutt så ble vi så lei at vi ga dem egg kokern 

 

Har en snål nabo dame som ikke helt skjønner sosiale møter. Hun prater i evigheter og om de mest personlige ting og ønsker trøst osv. man kommer seg ikke unna om man først har møtt på hu

Anonymkode: f6bab...cca

Hvor i alle dager er det du bor? 

Anonymkode: 481a1...394

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/24/2021 at 10:21 PM, solmåneogstjerner said:

Jeg har vært på en liten tur. I mellomtiden har naboen klippet den ene plenen min og den ene hekken. 

Gjort fint og allting, men likevel... (?) 

(Tror jeg har skrevet noe lignende om denne naboen før) 

😊

Sånt gjør vi for naboene også, og de gjør det samme for oss. Satser på at de synes det er positivt og ikke gjør det som "hevn". 😛

Anonymkode: 64cc7...25a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En av mine naboer (mann, rundt 20 år) har ofte ulike jenter (unge kvinner) på besøk. De står utenfor døren med telefonen i hånda (ser ut som om de tekster) helt til han kommer og åpner for dem. Aldri sett noen ringe på eller gått rett inn. Vi kaller han bare Casanova 😅

Anonymkode: 3b0cf...864

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/23/2021 at 3:03 PM, AnonymBruker said:

Anonymkode: 93bd1...da2

Tusen takk! 😀

Vil også legge til at fuglene i området vet godt hvem jeg er og hvor jeg bor, de kommer på balkongen min og sier fra når de trenger mat. Og så venter de til jeg kommer ut, og følger etter meg til parken. Jeg er sånn sett det motsatte av et fugleskremsel.

20 minutter siden, AnonymBruker said:

En av mine naboer (mann, rundt 20 år) har ofte ulike jenter (unge kvinner) på besøk. De står utenfor døren med telefonen i hånda (ser ut som om de tekster) helt til han kommer og åpner for dem. Aldri sett noen ringe på eller gått rett inn. Vi kaller han bare Casanova 😅

Anonymkode: 3b0cf...864

Et mer treffende navn er vel Horekunde.

Anonymkode: 8d7b8...3b1

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

 

Et mer treffende navn er vel Horekunde.

Anonymkode: 8d7b8...3b1

Tenkte det samme ;) 

Anonymkode: 0b952...d99

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Et mer treffende navn er vel Horekunde.

Anonymkode: 8d7b8...3b1

Alle menn som har et aktivt sexliv er selvfølgelig horekunder. Enda en lærdom fra KG som jeg hadde glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.6.2021 den 1.52):

Bodde i blokk med en gammel dame med hund. Om jeg møtte på de i trappen, så likte ikke hunden det. Den stoppet opp og stirret på meg. Viste tydelig at den ikke likte at jeg kom for nære (trang trapp). Så da måtte jeg gå helt ned igjen, sånn at de skulle få ha trappen for seg selv 😂 ville ikke be den gamle damen om å gå opp igjen heller, da hun var dårlig til bens... 

Anonymkode: f6bab...cca

Du er snill, a! Bless your heart ❤️ 

Anonymkode: 5544c...eb8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene naboen min er en som liker å ta seg en dram. Det virker som han gjør det hver dag, så han er nok alkoholiker, men han er veldig koselig og harmløs. Slår alltid av en prat når han ser meg og til tider kan han si ganske rare ting. Her om dagen møtte jeg på han og han spurte meg hvordan det går, jeg svarte som sant er at jeg har blitt forelska. 

Hans svar var: «Da må du ha masse sex!» 

:ler: 

Anonymkode: addf3...f7a

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/26/2021 at 7:54 PM, padawan said:

Alle menn som har et aktivt sexliv er selvfølgelig horekunder. Enda en lærdom fra KG som jeg hadde glemt.

Nei nei. Her var det vel snakk om måten denne aktiviteten foregikk på. Når den ene nye dama etter den andre kommer til en og samme adresse og oppfører seg som budtjeneste i stedet for venninne/kjæreste, så er det ganske avslørende.

Anonymkode: 8d7b8...3b1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 6/25/2021 at 1:52 AM, AnonymBruker said:

Bodde i blokk med en gammel dame med hund. Om jeg møtte på de i trappen, så likte ikke hunden det. Den stoppet opp og stirret på meg. Viste tydelig at den ikke likte at jeg kom for nære (trang trapp). Så da måtte jeg gå helt ned igjen, sånn at de skulle få ha trappen for seg selv 😂 ville ikke be den gamle damen om å gå opp igjen heller, da hun var dårlig til bens... 

Anonymkode: f6bab...cca

 

Anonymkode: 8d7b8...3b1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen koster og doper rundt huset sitt. Han har betongdekke, men der blir mye kvist og kvast, rot og skrot. Dette dumper han så på min eiendom, i min båtstø. Denne leier jeg ut, og min leietaker må jevnlig brenne alt ruset og rasket, og ergrer seg grenseløst over hvor det kommer fra. 

Anonymkode: 3068b...59d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest padawan
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei nei. Her var det vel snakk om måten denne aktiviteten foregikk på. Når den ene nye dama etter den andre kommer til en og samme adresse og oppfører seg som budtjeneste i stedet for venninne/kjæreste, så er det ganske avslørende.

Anonymkode: 8d7b8...3b1

Man ser det man vil og det er nok av bitre mannehatere på dette forumet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en nabo som alltid må konkurrere i absolutt alt. Det begynner rett og slett å bli slitsomt etter mange år.

Det handler om å være først ute å frese bort snøen, klippe plenen, skifte dekk og hvem som har best utstyr i alle kategorier. Hvem får størst fisk, mest ditt, mest datt.. på toppen av det hele er han så opp i ansiktet på oss at vi moonwalker for å holde avstand og han følger på som en overkåt hannhund.

Her om dagen kom en kompis med samme bil som naboen på besøk. Naboen kjenner ikke denne kompisen men jeg så han gikk rett bort for å slå av en prat. Når kompis kom inn døra fortalte han at naboen var vist svært fornøyd med at hans bil var to år nyere. 

 

En nabo når jeg bodde hjemme hanket tak i brøytebilsjåføren for å få han til å brøyte alt over på vår side. Sjåføren var en god venn av min far og resten av vinteren havnet all snø på naboens plen.

 

Når jeg bodde på min første hybel fant jeg ut at huseier lot mora bruke den når jeg var borte. Der bodde jeg knapt 4 måneder. 

 

Etter det leide jeg leilighet. En helg jeg var borte låste huseier seg inn og fant en dunk med vin jeg brygget på. Den helte han ut i vasken fordi han ikke likte slikt. Når jeg skulle vaske dunken etterpå glemte jeg den av i dusjen stående oppå sluken. Alt vannet rant rett ned i veggene og til kjelleren der de hadde et lager.. en ikke helt planlagt hevn. 

 

Neste leilighet.. huseier hadde krig mot alle som brukte veien forbi huset hans som var en populær tursti. Vindunker hadde han heldigvis ikke noe imot siden han må ha sett dem når han støtt låste seg inn for å sjekke brannsikkerheten.

 

 

Anonymkode: 83aec...1f8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.7.2021 den 12.22):

Nei nei. Her var det vel snakk om måten denne aktiviteten foregikk på. Når den ene nye dama etter den andre kommer til en og samme adresse og oppfører seg som budtjeneste i stedet for venninne/kjæreste, så er det ganske avslørende.

Anonymkode: 8d7b8...3b1

Det var sånn jeg levde da jeg bodde og studerte i Oslo i 20-åra. Hadde et over snittet aktivt sexliv med en ny jente i uka i snitt over noen år. Alle sto utenfor døra til jeg slapp de inn. Kun sex og litt kos før de dro hjem. Fin tid 🥰

Naboene må ta tenkt sitt, men akkurat det betyr ingenting. 

Anonymkode: f8adf...245

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.7.2021 den 12.02):

Den ene naboen min er en som liker å ta seg en dram. Det virker som han gjør det hver dag, så han er nok alkoholiker, men han er veldig koselig og harmløs. Slår alltid av en prat når han ser meg og til tider kan han si ganske rare ting. Her om dagen møtte jeg på han og han spurte meg hvordan det går, jeg svarte som sant er at jeg har blitt forelska. 

Hans svar var: «Da må du ha masse sex!» 

:ler: 

Anonymkode: addf3...f7a

Klok mann! 

Anonymkode: 532d8...3e8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...