Gå til innhold

Rare ting naboene dine gjør.


Gjest linneawarp

Anbefalte innlegg

Har en gamer som nabo, han roper og skriker og lager høye grislyder som en gris som skriker, høres av å ut som han får en skikkelig  mental breakdown en gang i uken så banner han og skriker og lager noen lyder som høres ut som griselyder.  Han er 22 år enslig ,Det kan da ikke være sunt å sitte å game dag inn dag ut uten en jobb i en kjellerleilighet,  hører det jo på han. Off livet skal ikke være lett når man ikke kommer seg frem i et spill haha! Ble nesten litt redd en gang tror han slo hodet sitt i veggen  fakstisk og var på nippet til å  ringe politiet fordi jeg var redd han kom til å drepe seg selv eller noen andre. Lydene han lager når han får en mental breakdown under gaminga, høres ut som han ungdommen på youtube som krangler med familien sin fyker inn på rommet sitt hyler og skriker og prøver å dytte en fjernkontroll opp i rumpa av sinne:fnise: Men ellers så Ler han  koser seg!  Sunt kan det fader ikke være asså!

Endret av Tyren95
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 28.12.2017 den 21.41, AnonymBruker skrev:

Naboen min er ute nå, og kjører maskin som fjerner snø. Han kan fint gjøre dette på dagtid, men neida...vi venter da til kvelden, og vekker opp andre naboer m/barn... ikke en stillegående maskin akkurat..

Men tror han er litt lik meg. Jeg får ikke gjort mye på dagtid, men på kvelden, da går det unna :fnise::fnise:

Anonymkode: e2206...a43

Snøfreser?

Anonymkode: d1182...603

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært ganske fredelig en stund, naboene til høyre og venstre for meg er to gamle ektepar, de borrer og hamrer til litt rare tider, og den ene gamle dama støvsuger og vasker innimellom terassegulvet sitt med grønnsåpe, noe jeg syns er litt rart siden det er jo tross alt ute og dette er  1 etg men plager ikke meg. Men over meg var det og en gammel dame, men nå må hun ha dødd, før hørte jeg aldri noe, kanskje kun en sjelden gang når det ringte svært høyt i telefonen og hun ropte/pratet i den. Telefonen hørtes best når jeg lå i senga mi så mulig hun hadde telefoenen på samme sted(på soverommet??). I allefall garantert nye naboer nå, høres innimellom ut som det løper en hest der oppe eller noen ruller en bowlingkule sakte over hele etasjen. Jeg tenkte at okei kanskje de bråker ekstra når de flytter inn men det slutter ikke, også når jeg ligger og sover hører jeg det slamres i dørene og en eller annen høy metall lyd, de løper(?) også opp og ned branntrappen som vi ikke har lov å bruke. Den ender ved min leilighet så jeg skvetter og bråvåkner både av dette og slamring med dørene.

savner den gamle damas høylytte telefonsamtaler om natta jeg:fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har naboer som eier både gitar og trommesett. Bare fordi man eier, betyr ikke at en klarer å bruke det, men de skal ha for at de prøver...

Anonymkode: 92012...b59

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en rar ting - sex er jo normalt, men dette er ganske irriterende:

Har soverom vegg i vegg med naboene mine, og hun jenta har tidenes mest irriterende stønnelyd😁 Sånn sytete uentusiastisk stønning. Litt som en brekende sau.  Lyden er som en mygg som svirrer rundt puta di når du prøver å sove, du blir forbanna haha. Hjelper ikke akkurat at de holder på i evigheter heller. Hører senga knirker og mannen som spørr om de skal skifte stilling. Typ tre kvarter-en time. Det er kjedelig når du ikke får sove og skal opp dagen etter. En time med monotont "aah:closedeyes:....... aah:closedeyes:......... aah:closedeyes:......... aah:closedeyes:..........aah:closedeyes:....... aah:closedeyes:......... aah:closedeyes:......... aah:closedeyes:.........." 

Mannen i forholdet må jo kjede seg i hjel😂 Eller kanskje han liker det, hvem vet. 

Har jeg venninner på besøk pleier vi å stønne "aah:closedeyes:........!!!!“ tilbake, ler oss i hjel. 

Anonymkode: 833c8...e2e

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, -Missi- said:

Her har det vært ganske fredelig en stund, naboene til høyre og venstre for meg er to gamle ektepar, de borrer og hamrer til litt rare tider, og den ene gamle dama støvsuger og vasker innimellom terassegulvet sitt med grønnsåpe, noe jeg syns er litt rart siden det er jo tross alt ute og dette er  1 etg men plager ikke meg. Men over meg var det og en gammel dame, men nå må hun ha dødd, før hørte jeg aldri noe, kanskje kun en sjelden gang når det ringte svært høyt i telefonen og hun ropte/pratet i den. Telefonen hørtes best når jeg lå i senga mi så mulig hun hadde telefoenen på samme sted(på soverommet??). I allefall garantert nye naboer nå, høres innimellom ut som det løper en hest der oppe eller noen ruller en bowlingkule sakte over hele etasjen. Jeg tenkte at okei kanskje de bråker ekstra når de flytter inn men det slutter ikke, også når jeg ligger og sover hører jeg det slamres i dørene og en eller annen høy metall lyd, de løper(?) også opp og ned branntrappen som vi ikke har lov å bruke. Den ender ved min leilighet så jeg skvetter og bråvåkner både av dette og slamring med dørene.

savner den gamle damas høylytte telefonsamtaler om natta jeg:fnise:

Åh, så kjedelig :( 

Naboen vår oppe er på flyttefot nå, det ryddes og pakkes og trampes ihjel. Håper vi får noen litt triveligere mennesker der oppe nå. 

Anonymkode: dd0ee...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, så kjedelig :( 

Naboen vår oppe er på flyttefot nå, det ryddes og pakkes og trampes ihjel. Håper vi får noen litt triveligere mennesker der oppe nå. 

Anonymkode: dd0ee...1d4

Ja er litt som et lotteri hvem nye man får, de er ganske gamle de på høyre og venstre side og nå, så er vell et utbytte der og snart. Merkelig for i starten når jeg flyttet hit mislikte jeg sterkt at det bare bodde gamle folk her de blandet seg bort i søpla mi, gikk inn på terassen min og glodde på meg mens jeg sto og bakte brød( de bare glodde, hilste ikke, og måtte åpne en port først for å komme på terassen...), fikk brev fra styret eller styret på døra( Kun pensjonister i styret) om sønnen min kastet en neve jord utenfor terassen, eller om jeg hadde hatt besøk i 3 dager, for 3 dager er maks gjesteparkering( men kun 1 bil der da på parkeringsplassen og sikkert 10 ledige plasser! og 3 dag altså kan vi få våkne først? de kom 10 om morningen..en søndag....)lista er lang:fnise:

Men nå begynner jeg å innse at gamlingene kanskje ikke er så verst for da vet jeg vertfall hva jeg har å forholde meg til, og de yngre bråker veldig mye mer:fnise::ler:

 

nå høres jeg ut som ei gammel kjerring sjøl følte jeg , men er bare 30, bodd her i 8 år så nå har de begynt å la meg være mer i fred:laugh:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en nabo som vasker bilen sin hele tiden. Den ser ikke skitten ut i det hele tatt, men vaskes skal den. Plager ikke meg, men når jeg får høre at han sender bilder av naboene sine hager fordi de burde vært klipt, eller julepynt som henger litt for lenge, så tenker jeg mitt 🙊

Anal.

Anonymkode: 51d96...14c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en nabo hvis hus antageligvis kan sees fra månen nå. Etter hver jul er det tydeligvis litt for trist å ta ned julepynten, så den blir hengende til neste år. Og da må han jo ha noe mer pynt.. som så blir hengende til neste år.. og da må han ha noe mer pynt... osv. Så nå har han omtrent alt som kan blinke og lyse som noen gang har vært til salgs. Påslått. Hele året. 

Anonymkode: f9430...081

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i en tomannsbolig og har felles innkjørsel med de som eier den andre halvparten. En av dagene det hadde snødd så voldsomt så hadde den andre familien måkt ut sin bil. Hvor hadde de lagt fra seg snøen? Foran (og delvis oppå...) vår bil😱🤯🤬

Anonymkode: afe76...025

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi bor i en tomannsbolig og har felles innkjørsel med de som eier den andre halvparten. En av dagene det hadde snødd så voldsomt så hadde den andre familien måkt ut sin bil. Hvor hadde de lagt fra seg snøen? Foran (og delvis oppå...) vår bil😱🤯🤬

Anonymkode: afe76...025

Det fordrer til godt naboskap ja!

folk er utrolige...

Anonymkode: c841a...ede

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart akkurat men nabokjerringa gjør stort sett ikke noe annet enn å kjefte, rope og brøle på både mann og barn. Hele nabolaget hører absolutt alt.. privatliv lenge leve :sarkasme:

Anonymkode: 5aeff...064

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har naboen gått til innkjøp av et keyboard. Så vidt jeg hører har han aldri spilt før

Anonymkode: b95c8...f9e

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi bor i en tomannsbolig og har felles innkjørsel med de som eier den andre halvparten. En av dagene det hadde snødd så voldsomt så hadde den andre familien måkt ut sin bil. Hvor hadde de lagt fra seg snøen? Foran (og delvis oppå...) vår bil😱🤯🤬

Anonymkode: afe76...025

Da hadde jeg hivd snøen tilbake til de igjen :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, LeilaS said:

Da hadde jeg hivd snøen tilbake til de igjen :fnise:

Og helt litt vann over, så det hadde blitt isete og flott når de kom tilbake og måtte måke igjen. Neida...

 

 

joda

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, LeilaS skrev:

Da hadde jeg hivd snøen tilbake til de igjen :fnise:

 

18 minutter siden, perplexed skrev:

Og helt litt vann over, så det hadde blitt isete og flott når de kom tilbake og måtte måke igjen. Neida...

 

 

joda

😂 Det frista definitivt, ja! Vi nøyde oss med å si fra om at det der absolutt ikke var greit, denne gangen. Men skjer det igjen får vi bli litt mindre konfliktsky. Mannen foreslo at vi kunne bygge snøborg rundt bilen deres neste gang :fnise: 

 

Anonymkode: afe76...025

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker said:

 

😂 Det frista definitivt, ja! Vi nøyde oss med å si fra om at det der absolutt ikke var greit, denne gangen. Men skjer det igjen får vi bli litt mindre konfliktsky. Mannen foreslo at vi kunne bygge snøborg rundt bilen deres neste gang :fnise: 

 

Anonymkode: afe76...025

Og sitte klar når de kommer hjem med 50 ferdiglagde snøballer og erklære snøballkrig? :D

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂 Det frista definitivt, ja! Vi nøyde oss med å si fra om at det der absolutt ikke var greit, denne gangen. Men skjer det igjen får vi bli litt mindre konfliktsky. Mannen foreslo at vi kunne bygge snøborg rundt bilen deres neste gang :fnise: 

 

Anonymkode: afe76...025

En stor og fin sneborg med et par ti-liters bøtter med vann på som fryser til is så blir det så bra atte.  :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rart akkurat men nabokjerringa gjør stort sett ikke noe annet enn å kjefte, rope og brøle på både mann og barn. Hele nabolaget hører absolutt alt.. privatliv lenge leve :sarkasme:

Anonymkode: 5aeff...064

Det her burde du jo melde fra om? Høres ikke bra ut i hele tatt.

Anonymkode: 5208b...7da

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, perplexed skrev:

Og sitte klar når de kommer hjem med 50 ferdiglagde snøballer og erklære snøballkrig? :D

Haha, god idé 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...