Gå til innhold

Rare ting naboene dine gjør.


Gjest linneawarp

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare ikke finn på å bruk kost - DA vil de ser rart på dere. Jeg bruker tannbørste i de smale sprekkene, har fått endel blikk kan du si.. 

Anonymkode: ede6e...f33

Tannkost er notert, er nok praktisk i de smale sprekkene ja :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Fjelldronning skrev:

Å? Er det flere av oss? 😂 Jeg bor forresten i en enebolig, og har ikke sett noen andre som støvesuger utenfor inngangsdøren. Men jeg har hørt om en som gjør det, ikke så langt her i frå😂

Vi er nok en liten, men eksklusiv klubb. Jeg har vervet noen medlemmer her i strøket :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelldronning
1 minutt siden, Frida skrev:

Vi er nok en liten, men eksklusiv klubb. Jeg har vervet noen medlemmer her i strøket :fnise:

Høres ut som en hyggelig klubb. Regner med at dere koser dere mye😉😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deler utvendig trapp med naboen. Hver gang jeg skal ut eller inn står han og røyker i bare truse og helsetrøye. Kan godt være ganske kaldt ute når han står sånn :P Han er ufør og har sikkert lite å fylle dagene med. Kan godt slå av en prat mens han står og asker ned fellesarealet. Står en haug med søppelposer og Pepsi max-flasker utenfor døra hans som er stappfulle med sneiper. Moren kommer og rydder dette omtrent en gang i mnd. 

Har også en supersingel nabo i blokka ved siden av som stadig kommer med slibrige vitser om pikk og fitte uten at jeg helt forstår hvorfor han sier dette. Har måtte lyge på meg type for å slippe unna de ekle fremstøtene hans.

Anonymkode: c9f67...f82

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodde i et leilighetskompleks med fire leiligheter. De over oss hadde en hund de ikke gadd å gå tur med, de bare åpnet døren og slapp den ut. Titt og ofte så bæsjet hunden på trappen vår. Hvorfor akkurat der det aner jeg ikke, men slik var det. Jeg sa ifra mange, mange ganger uten at de skjerpet seg. 

Så en en søndagsmorgen jeg var fyllesyk og hadde spist og proppet i meg alt mulig kvelden før, så hadde det skjedd igjen.

Ble så forbannet at jeg gikk opp og dreit på dørmatten til hundeeierne. En svær og ekkel dagenderpå mannekabel. 

Det skjedde aldri igjen 😆

Anonymkode: e68fd...41c

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Gosh, jeg er glad jeg ikke har vært borti så skrekkelige naboer mange av folk her har! 

Er en av naboene som irriterer vettet av meg. Naboene i seg selv er veldig hyggelige - spesielt mannen i huset, men de har en liten aggressiv drittbikkje de ofte lar gå løs når de selv er ute på sommeren. Så lenge ingen syklister, folk med rulleski eller hundeeiere går tur med hunden sin forbi dem har de relativt god kontroll på den, ellers lukker den ørene og flyr rett på den som turer forbi. Flere ganger kom hunden flygende i en vill fart og fløy rett på hunden jeg hadde før da vi gikk tur. Endte med at hunden min ble livredd og utagerende mot alle mindre hunder, og dette trente vi sinnsykt mye på for å få bort. Hver gang vi hadde kommet veldig langt på vei ble hun angrepet av nevnte drittbikkje igjen, og vi var tilbake på scratch. Husker spesielt en 17.-mai morgen hvor jeg gikk en liten runde før jeg skulle ut. Selvfølgelig gikk nabohunden løs og føyk rett på hunden min. Det var regnvær, og jeg gjorde det jeg kunne for at den lille ikke skulle få satt tennene sine i min. Endte med opprevne strømpebukser, blodige kloremerker oppetter leggene, gjørmeflekker på den egentlig hvite kjolen og ett bitt i armen. Eieren kom løpende etter hunden da den stakk mot oss, men stod bare å så på at jeg slet med hunden hennes samtidig som jeg holdt min unna, og pusesnakket til sin om at hun måtte oppføre seg. Kan trygt si at jeg ble forbanna på kjerringa! Men det var selvfølgelig ikke siste gangen det skulle skje.. Siste ang nabodama hilset på meg da :P

Sommeren 16 hentet jeg meg ny hund. Selvfølgelig har han også måtte fått uhyggelige møter med nevnte nabohund. Var ikke sjans i havet at den hunden skulle få ødelegge for valpen min, og jeg var ikke redd for hverken å bruke stemmen, armene eller beina for å holde hunden unna (sparker ikke altså!). Min nåværende hund er ikke utagerende, søker trygghet i meg, så han går som regel unna eller gjemmer seg heller bak meg. Etter episode 2 den sommeren hvor jeg måtte slenge bikkja avgårde har hunden holdt seg på en viss avstand i stedet for å gå rett i strupen på hunden min, og det virker som naboen har skjønt at de må ha den i line også i hagen. 

Naboen like over dette paret er ei gammel dame på 93 år. Veldig oppegående og søt dame! Men hun har en rar ting for seg; hun skal på død og liv kaste matavfallet ut i stedet for i grønn pose. Det er en flekk over veien ved henne hvor det er kratt og ugress. Der kaster hun alt fra kompost til matrester som f.eks kyllingbein. Kan trygt si at det tiltrekker seg dyr, og det skumle er spesielt disse kyllingbeina mtp hundene og kattene i nabolaget. I vinter har hun ikke turt å gå over veien mtp hvor glatt det har vært, derfor har hun kastet matavfallet rett utenfor trappen sin og samlet alle kattene i hele nabolaget. 

Ellers er hun veldig søt. Får med seg det meste, er litt småforelska i hunden min og har alltid såå lyst til å hilse samtidig som hun er litt redd for han, så hver gang ombestemmer hun seg. 

 

Ei annen nabo - som jeg kaller Rally-Gunn; fordi hun gjerne ligger 50-60km i 30 sona her, er også av damene som får med seg alt. Jeg har flere kompiser enn venninner og disse er gjerne med på tur med hunden. Dette får hun med seg, påpekte at hun syntes jeg hadde litt mange kjærester å bytte på, og jeg måtte være forsiktig. Han ene så hun visst at var sjelevennen min, vi var et så vakkert par og hun så for seg bryllupet og alt. Haha! Hun også elsker hunden min, og driver ofte i hagen. Så hver gang vi går forbi blir vi stående en evighet fordi hun skal hilse på ham, og gi meg en oppdatering på hva hun har fått med seg av livet mitt.

 

Anonymkode: a6412...731

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎15‎.‎02‎.‎2018 den 0.38, AnonymBruker skrev:

Naboen har sex med leieboeren sin, kona vet ikke om det...enda 🙄

Anonymkode: ccbe4...82b

Hehe..... Minner meg om da jeg var ung leieboer, men da var det jeg som hadde sex med husfrua i all hemmelighet.    :nigo:

Anonymkode: 5494f...04d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe..... Minner meg om da jeg var ung leieboer, men da var det jeg som hadde sex med husfrua i all hemmelighet.    :nigo:

Anonymkode: 5494f...04d

:kvalm:

Anonymkode: 5043e...0e8

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nabodame der vi bodde før var midt i 30 årene og fra Somalia. Hun var nok lite vant til norsk kultur da det var svært mye rare rutiner på gang. Jeg forsøkte å forklare henne resirkuleringsposene til søpla, men Istede kastet hun da  søpla si ut av et lite vindu på kjøkkenet. Hele fellesområder vårt så ut som en liten slum en periode....  også hadde hun for vane å invitere venner til bongotrommemusikk der de også bedrev kvelden og natten med å brenne enorme mengder røkelse hver fredag (muslimsk søndag) noe som resulterte I at brannalarmen gikk i hele bygget. Når naboene banket på for å få henne til å åpne vinduene lot hun bare som hun ikke var hjemme......😅 tror vi hadde rekord i utrykninger fra brannvesenet i den blokka! kan le av det nå, men klokka 0200 natt til lørdag var det mareritt!!! 

I tillegg hatet hun hvite kvinner. Hver gang jeg møtte henne i oppgangen, særlig på fine sommerdager der man gjerne har på seg shorts, skjørt eller likn korte plagg fant hun stor glede i å rope « hvite helvetes hore» etter meg. På fransk og norsk. Også gjorde hun mimetegn på å kutte av sec strupen mens hun pekte på hunden vår hver gang han skulle på luftetur sammen med denne uanstendige langbeinte hvite kvinnen med bare bein 😂 Bare timer senere kunne hun imidlertid komme og banke på hos oss for å få mannen min til å komme å hjelpe henne med å montere gardinstenger, skifte lyspærer el div andre ting som krevde verktøy eller handyman skills... det kunne være få timer etter at hun hadde skjelt med ut for mine uanstendige sommerantrekk, men da var det som om ingenting hadde skjedd ...😜🙄😅

Da hun skjønte at vi flyttet  ut ble hun så sint og lei seg (?) at hun ranet postkassen vår. 

Hun var som et lite barn på 6 😅 vi får håpe det går bra med henne, men vi savner henne ikke akkurat. Det skal sies.....det ble litt for mye action å skulle leve slik.

 

Anonymkode: 25e8c...4b7

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen over oss er en godt voksen kvinne mellom 60-70 år som har en død mann. Hun bor sammen med barnebarnet sitt. 

I fjor sommer trodde jeg at det var et gjengoppgjør i gata fordi jeg hørte MASSE skrik og skyting. Gikk livredd ut for å se hva som skjedde, men viste seg at det bare var barnebarnet som spilte med jævlig høy lyd. Han har også gått amok med motorsag på trærne drita full midt i natten fordi "dere klager jo på at vi aldri deltar på dugnad". En annen gang var han sur på en av de andre naboene så han stilte blomsterpottene på kanten av trappen hennes, sånn at når hun åpnet døren på morgenen så knuste alle ned trappen. Han har også spinnet med bilen på plenen i sirkler for å ødelegge den. 

Men han slår ikke bestemoren sin. Hun og den andre naboen har hatt en konflikt lenge før vi flyttet inn, og vi har på mange måter endt opp som en slags mellomann mellom de. Hun kommer på VÅR dør og klager når naboen gjør noe galt, som om vi kan gjøre noe med det. Hun gjemmer også posten til naboen (har sett hun fra vinduet), og la glasskår i felleshagen sånn at hunden til naboen skulle kutte seg og dermed "lære seg å ikke bruke hagen". 
Men det verste er at hun tror at mannen hennes er en måke (altså at han er kommet tilbake som en måke). Det er en gigantasik måke på størrelse med en diger hund som flakser over her, og som hun mater fra hverandaen med hånda. Hun gir den mat som den mister ned i hagen og som har gjort at vi har fått et rotteproblem. Vi har forsøkt å ta dette opp med henne, men hun gjør seg så skrøpelig og sier at måken (som hun har gitt samme navn som sin eksmann) ikke søler og at han er veldig ryddig. Jeg vurderer å kjøpe et luftgevær for å skremme den vekk. Alle naboene har sagt ifra 100 ganger og vi har hatt flere møter, og hun lover å slutte å mate den, men hun gjør ingenting med det. 

Høres ut som en teit historie, men det er sant og er helt vanvittig irriterende og idiotisk. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nabodame der vi bodde før var midt i 30 årene og fra Somalia. Hun var nok lite vant til norsk kultur da det var svært mye rare rutiner på gang. Jeg forsøkte å forklare henne resirkuleringsposene til søpla, men Istede kastet hun da  søpla si ut av et lite vindu på kjøkkenet. Hele fellesområder vårt så ut som en liten slum en periode....  også hadde hun for vane å invitere venner til bongotrommemusikk der de også bedrev kvelden og natten med å brenne enorme mengder røkelse hver fredag (muslimsk søndag) noe som resulterte I at brannalarmen gikk i hele bygget. Når naboene banket på for å få henne til å åpne vinduene lot hun bare som hun ikke var hjemme......😅 tror vi hadde rekord i utrykninger fra brannvesenet i den blokka! kan le av det nå, men klokka 0200 natt til lørdag var det mareritt!!! 

I tillegg hatet hun hvite kvinner. Hver gang jeg møtte henne i oppgangen, særlig på fine sommerdager der man gjerne har på seg shorts, skjørt eller likn korte plagg fant hun stor glede i å rope « hvite helvetes hore» etter meg. På fransk og norsk. Også gjorde hun mimetegn på å kutte av sec strupen mens hun pekte på hunden vår hver gang han skulle på luftetur sammen med denne uanstendige langbeinte hvite kvinnen med bare bein 😂 Bare timer senere kunne hun imidlertid komme og banke på hos oss for å få mannen min til å komme å hjelpe henne med å montere gardinstenger, skifte lyspærer el div andre ting som krevde verktøy eller handyman skills... det kunne være få timer etter at hun hadde skjelt med ut for mine uanstendige sommerantrekk, men da var det som om ingenting hadde skjedd ...😜🙄😅

Da hun skjønte at vi flyttet  ut ble hun så sint og lei seg (?) at hun ranet postkassen vår. 

Hun var som et lite barn på 6 😅 vi får håpe det går bra med henne, men vi savner henne ikke akkurat. Det skal sies.....det ble litt for mye action å skulle leve slik.

 

Anonymkode: 25e8c...4b7

Hun trengte nok bare et skikkelig knull stakkar.    :fnise:

Anonymkode: 5494f...04d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.2.2018 den 18.21, AnonymBruker skrev:

Deler utvendig trapp med naboen. Hver gang jeg skal ut eller inn står han og røyker i bare truse og helsetrøye. Kan godt være ganske kaldt ute når han står sånn :P Han er ufør og har sikkert lite å fylle dagene med. Kan godt slå av en prat mens han står og asker ned fellesarealet. Står en haug med søppelposer og Pepsi max-flasker utenfor døra hans som er stappfulle med sneiper. Moren kommer og rydder dette omtrent en gang i mnd. 

Har også en supersingel nabo i blokka ved siden av som stadig kommer med slibrige vitser om pikk og fitte uten at jeg helt forstår hvorfor han sier dette. Har måtte lyge på meg type for å slippe unna de ekle fremstøtene hans.

Anonymkode: c9f67...f82

Tja, lett å forstå hvorfor han siste er singel, i hvert fall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Hun trengte nok bare et skikkelig knull stakkar.    :fnise:

Anonymkode: 5494f...04d

Hun hadde en rekke elskere som listet seg inn og it om natten, så jeg tviler på at det var det som var problemet ...🙄

Anonymkode: 25e8c...4b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naboen har støv på hjernen. Når hun støvsuger, kommer hun ryggende ut av ytterdøra! og støvsuger ned trappa og ut på beleggningssteinen nedforbi. Snakk om å være redd for småstein!:sjokk:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboens sønn hadde en gang for et år siden lånt bilen min før å kjøre meg til og fra arrangement helt ok. Så hadde han fått lagt igjen noen solbriller trodde han, jeg lette hele bilen rundt og fant ingen så de må han ha lagt andre steder. 

Denne naboen bor med foreldrene sine så et par uker senere parkerer jeg bilen og går inn med masse poser. Da jeg kommer ut igjen sitter faren hans i bilen min og kikker rundt etter sønnens solbriller. Altså jeg var inne med et par poser og skulle bøye meg ut døra for å få låst bilen. Noe jeg ikke rakk! Han skjønte heller ikke at han hadde gjort noe galt. 

Anonymkode: 92d48...167

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.3.2018 den 15.16, mjauritz skrev:

Naboen over oss er en godt voksen kvinne mellom 60-70 år som har en død mann. Hun bor sammen med barnebarnet sitt. 

I fjor sommer trodde jeg at det var et gjengoppgjør i gata fordi jeg hørte MASSE skrik og skyting. Gikk livredd ut for å se hva som skjedde, men viste seg at det bare var barnebarnet som spilte med jævlig høy lyd. Han har også gått amok med motorsag på trærne drita full midt i natten fordi "dere klager jo på at vi aldri deltar på dugnad". En annen gang var han sur på en av de andre naboene så han stilte blomsterpottene på kanten av trappen hennes, sånn at når hun åpnet døren på morgenen så knuste alle ned trappen. Han har også spinnet med bilen på plenen i sirkler for å ødelegge den. 

Men han slår ikke bestemoren sin. Hun og den andre naboen har hatt en konflikt lenge før vi flyttet inn, og vi har på mange måter endt opp som en slags mellomann mellom de. Hun kommer på VÅR dør og klager når naboen gjør noe galt, som om vi kan gjøre noe med det. Hun gjemmer også posten til naboen (har sett hun fra vinduet), og la glasskår i felleshagen sånn at hunden til naboen skulle kutte seg og dermed "lære seg å ikke bruke hagen". 
Men det verste er at hun tror at mannen hennes er en måke (altså at han er kommet tilbake som en måke). Det er en gigantasik måke på størrelse med en diger hund som flakser over her, og som hun mater fra hverandaen med hånda. Hun gir den mat som den mister ned i hagen og som har gjort at vi har fått et rotteproblem. Vi har forsøkt å ta dette opp med henne, men hun gjør seg så skrøpelig og sier at måken (som hun har gitt samme navn som sin eksmann) ikke søler og at han er veldig ryddig. Jeg vurderer å kjøpe et luftgevær for å skremme den vekk. Alle naboene har sagt ifra 100 ganger og vi har hatt flere møter, og hun lover å slutte å mate den, men hun gjør ingenting med det. 

Høres ut som en teit historie, men det er sant og er helt vanvittig irriterende og idiotisk. 

Herregud, ler meg ihjel av det med at mannen er kommet tilbake som en måke :ler:

For noen merkelige naboer. Tror jeg skal være glad for at det verste naboen gjør her er å ha fest en gang iblant i helgene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 7.3.2018 den 15.16, mjauritz skrev:

Naboen over oss er en godt voksen kvinne mellom 60-70 år som har en død mann. Hun bor sammen med barnebarnet sitt. 

I fjor sommer trodde jeg at det var et gjengoppgjør i gata fordi jeg hørte MASSE skrik og skyting. Gikk livredd ut for å se hva som skjedde, men viste seg at det bare var barnebarnet som spilte med jævlig høy lyd. Han har også gått amok med motorsag på trærne drita full midt i natten fordi "dere klager jo på at vi aldri deltar på dugnad". En annen gang var han sur på en av de andre naboene så han stilte blomsterpottene på kanten av trappen hennes, sånn at når hun åpnet døren på morgenen så knuste alle ned trappen. Han har også spinnet med bilen på plenen i sirkler for å ødelegge den. 

Men han slår ikke bestemoren sin. Hun og den andre naboen har hatt en konflikt lenge før vi flyttet inn, og vi har på mange måter endt opp som en slags mellomann mellom de. Hun kommer på VÅR dør og klager når naboen gjør noe galt, som om vi kan gjøre noe med det. Hun gjemmer også posten til naboen (har sett hun fra vinduet), og la glasskår i felleshagen sånn at hunden til naboen skulle kutte seg og dermed "lære seg å ikke bruke hagen". 
Men det verste er at hun tror at mannen hennes er en måke (altså at han er kommet tilbake som en måke). Det er en gigantasik måke på størrelse med en diger hund som flakser over her, og som hun mater fra hverandaen med hånda. Hun gir den mat som den mister ned i hagen og som har gjort at vi har fått et rotteproblem. Vi har forsøkt å ta dette opp med henne, men hun gjør seg så skrøpelig og sier at måken (som hun har gitt samme navn som sin eksmann) ikke søler og at han er veldig ryddig. Jeg vurderer å kjøpe et luftgevær for å skremme den vekk. Alle naboene har sagt ifra 100 ganger og vi har hatt flere møter, og hun lover å slutte å mate den, men hun gjør ingenting med det. 

Høres ut som en teit historie, men det er sant og er helt vanvittig irriterende og idiotisk. 

Dette er den villeste nabohistorien jeg noensinne har hørt. Plz hold oss oppdatert!!!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig tråd, som får meg til å tenke på naboene mine der jeg bodde før. I nabohuset bodde det en invalidisert alkoholiker, hans utrolig nyskjerrige kone samt deres voksne, hjerneskadde sønn. Alle 3 fine mennesker egentlig, men utrolig frustrerende å føle seg overvåket konstant når jeg var ute i hagen sammen med mine to små barn og lekte. Mannen i huset satt pal ved stuevinduet og fulgte med, men han lot ihvertfall ikke som at han hadde så mye annet å fordrive tiden med. Verre var det med kona og sønnen, som satt på hver sin side av kjøkkenbordet og tittet ut under gardinen. HVER gang jeg kikket i den retningen, datt gardinen ned. :fnise:

At de levde et kjedelig og lite innholdsrikt liv er greit nok, det var snik-kikkinga jeg reagerte mest på. I tillegg hadde de baderoms-vindu over kjøkkenet, og der hadde de perfekt utsikt rett inn i stua vår. Typisk scenario når det kom besøk, var at lyset på badet ble skrudd av, og så var det full underholdning den kvelden. :tekola: Selvsagt var det ikke alt som var like interessant å følge med på selv for dem, men med en single alenemor i nabohuset skjønner jeg jo at det var spennende å følge med..:kari:

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bidra litt til tråden selv. Mulig jeg har skrevet dette før her, i så fall får det være til glede for nye lesere.

Vi har en gammel alkis i nabolaget, som ikke har mye annet å drive med enn å drikke og følge med på naboene. Om noen gjør noe han ikke liker (det være seg kaster for mye papp i papirsøppla, kjøre bil for fort gjennom området, ha for høyt gress i hagen, pusse opp på søndager, ha barn som bråker etc.) så ringer han deg (på fylla) og utgir seg for å være fra borettslagstyret.  99,9% av tingene han klager på er bare vås ingen oppegående hadde brydd seg om. Da jeg flyttet hit fikk jeg noen telefoner om ikea-esker på trappa (privat eiendom jeg kunne hatt hamsteroppdrett på om jeg ville) og at han kunne se gjennom vinduet at vi MALTE STUA etter kl. 23:00 (stua har kun innervegger som ikke går mot naboene pluss en yttervegg som går mot hagen. Alle boenhetene har lik romløsning, inkludert hans).

Alle som bor her finner etterhvert ut at dette bare er en gammel alkis med for mye fritid. Men absolutt ALLE nyinnflyttere jeg har snakket med svarer "trives, men veldig strengt styre" når jeg ønsker dem velkommen og spør hvordan de trives.

Edit: vil bare legge til at han IKKE er med i styret! Men han finner tlf.nr. ditt på nett (han vet jo hvor du bor), ringer og sier f.eks "Hei dette er Kim-Roger Rogersen fra styret i XX-borettslag, og vi har mottatt klager på at du ikke har vannet hekken din siden sist onsdag. Dette ser vi i styret SVÆRT alvorig på, ettersom det har vært usedvanelig varmt den siste uken".

Endret av Alice123
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått meg en ny uføretrygdet nabo oppi åra. Hun ringer stadig på eller kommer ut når hun hører meg i trappa for å egentlig bare klage. Forsåvidt greit nok det, men det er tingene hun klager på... Forrige dagen så lurte hun på om det var mye klikkelyder i sikringsskapet mitt «ehm, nei!?». Visstnok så sitter det en mann på en militærbase med ett stort radiotårn i nærheten som styrer sikringsskapet hennes, skrur av og på utelyset (som er styrt av lyssensor) samt. overvåker henne. 

OL er planlagt skuespill, avtalt på forhånd hvem som skal vinne. Kjøleskap skal hun ikke ha da det gir mye skadelige avgasser osv osv :bond:

Anonymkode: a625d...0e2

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...