Gå til innhold

Trenger forsøkskaniner til et tarotlegg Åpen for opptatte og single


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Åh, jeg står øverst på lista! Jeg venter i spenning, med en iskald Carlsberg. (Jeg er dessverre ingen Singleton, så jeg aner ingenting om den interne Carlsberggreia altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg ELSKER Carlsberg!

Vil kommunens nedskjæringer ramme meg eller vil jeg fortsatt ha jobben min til høsten?

Vanessa Tarot.

Kort 1. Din situasjon på jobb. 6/Sverd

Kort 2. Din fremtid på jobb. Eremitten RX.

De to kortene forteller en historie. For starte med fargene, alt er i dempet blå, lilla og grønne toner. Det er ingen intense farger i dette legget. Begge er kort som skal få kikkeren til å tenke etter. 6/sverd indikerer faktisk en aldri så liten depresjon og ingen av kortene er fornøyde med tingenes tilstand. 6/Sverd ser veldig til å distansere seg fra situasjonen og eremitten RX sier at når du kjenner virkelig etter så har du ikke lyst til å jobbe der mer. Hvertfall ikke i den rollen du er i pr i dag.

6/Sverd sier mye godt at det er på tide å begynne å bevege på seg av egen fri vilje. Ikke fordi du allerede har funnet ut av noe annet du vil gjøre, men fordi ting er ikke som de burde være der mer. Nedbemanningen blir antageligvis ikke gjort på helt riktig måte og det er på tide å tenke etter om du egentlig har lyst til å jobbe med de som faktisk blir igjen.

Eremitten er et kort for selvvalgt isolasjon. Ikke ensomhet, men i revers så poengterer den at det er på tide å søke ut ny vei å gå i arbeidslivet. Eremitten i seg selv indikerer at det er søkingen og ike målet som mye godt bør stå i fokus nå. Sånn at du er sikker på hva du vil med jobben din. De to kortene ilag sier sterkt at du er ikke der du egentlig vil være jobbmessig sett. Så begynn å se på andre muligheter. Lykke til.

Gjest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gjest

Jeg har tre spm:

1

Jeg har møtt en mann etter et traumatisk brudd. Den nye mannen er en helt fantastisk herlig type, men vi snakker nok lmye forbi hverandre til tider, og han er der hvor jeg er utilslørt og utadvendt veldig introvert når det kommer til relasjoner til det annet kjønn. Jeg er veldig intim av meg, mens han er veldig tilbaketrukken.

Jeg er liker han virkelig - mer enn noen annen jeg har møtt. Og jeg lurer på om vi faktisk kommer til å få dette til å fungere. Vi har hatt en turbulent start allerede.

2. Jeg er igang med et nytt internett/grunderprosjekt - hva er fremtidutsiktene her?

3. Jeg har skrevet tre bøker, hvilke av dem bør jeg sende inn til et forlag?

Ser frem til svar, og tusen takk for at du tar deg tid,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg går for Aass, men er kanskje tilgitt ;)

Og så glemte jeg hele problemstillingen og tok en tidlig kveld.

Jeg vet jeg er for sent ute, men prøver meg allikevel.

Hvordan vil det bli å jobbe 100%? Ting jeg da må passe på?

Vanessa Tarot.

Kort 1. Helsen i dag. 7/Beger RX.

Kort 2. Jobbing 100%. 8/Sverd.

Planen var å balansere det spørsmålet (jobb 100%) mot hva vi ikke vet (om det var mulig), men må være ærlig å innrømme at jeg ikke vet når det blir mulig, men pr i dag så ser det ut som at du bør nøyes med en mindre prosentstilling og heller ha mer fri. Det blir veldig som den der reklamen for det lakserende middelet som viser en middelaldrende mann på toalettet med tittelen "jeg vil, jeg vil, men jeg får det ikke til", og du er den som stopper deg selv mentalt (8/Sverd), du er for sliten rett og slett. For når man så gjerne vil og man har gode dager, så blir det ofte til at man gaper over for mye enn hva man burde og så blir man sykere enn noen gang igjen, det blri ønsketenkning fra din side (7/Beger RX) og med tanke på at verken staver (lidenskap og energi) eller mynter (det fysiske aspekt), så mangler det en del som må være til steder. Så jeg må si nei. Det bør ikke bli noen 100% jobb på deg pr i dag, men det kan jo være at du er i bedre form igjen til neste år og at svaret blir annerledes da. Lykke til.

Gjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanessa Tarot.

Kort 1. Din situasjon på jobb. 6/Sverd

Kort 2. Din fremtid på jobb. Eremitten RX.

De to kortene forteller en historie. For starte med fargene, alt er i dempet blå, lilla og grønne toner. Det er ingen intense farger i dette legget. Begge er kort som skal få kikkeren til å tenke etter. 6/sverd indikerer faktisk en aldri så liten depresjon og ingen av kortene er fornøyde med tingenes tilstand. 6/Sverd ser veldig til å distansere seg fra situasjonen og eremitten RX sier at når du kjenner virkelig etter så har du ikke lyst til å jobbe der mer. Hvertfall ikke i den rollen du er i pr i dag.

6/Sverd sier mye godt at det er på tide å begynne å bevege på seg av egen fri vilje. Ikke fordi du allerede har funnet ut av noe annet du vil gjøre, men fordi ting er ikke som de burde være der mer. Nedbemanningen blir antageligvis ikke gjort på helt riktig måte og det er på tide å tenke etter om du egentlig har lyst til å jobbe med de som faktisk blir igjen.

Eremitten er et kort for selvvalgt isolasjon. Ikke ensomhet, men i revers så poengterer den at det er på tide å søke ut ny vei å gå i arbeidslivet. Eremitten i seg selv indikerer at det er søkingen og ike målet som mye godt bør stå i fokus nå. Sånn at du er sikker på hva du vil med jobben din. De to kortene ilag sier sterkt at du er ikke der du egentlig vil være jobbmessig sett. Så begynn å se på andre muligheter. Lykke til.

Gjest.

Du ønsker tilbakemelding, sant?

Sånn generelt synes jeg at du er flink til å tolke det som IKKE står i kortene. Du ser på fargetoner, du ser på fravær av sorter (staver, beger etc.) og du er flink til å ta steget tilbake og se på helheten i legget. Andre ville ha blitt så opphengt i enkeltkort at de ikke evner å se det store bildet.

Rent spesifikt så stemmer lite av det du sier. Legget kunne ha illustrert min tidligere jobb, ikke denne.

Uansett, tusen takk for at du tok av din tid til å legge kort for meg! :blomst: En dag bør vi treffes og ta en kald pils.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Arabella og Nåleputa gikk ut pga ikke redigert sitt første innlegg i tråden og gav meg en problemstilling innen klokken 19 i kveld og Fluttershy og Snoopy93 får lesning i stedet.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Du ønsker tilbakemelding, sant?

Sånn generelt synes jeg at du er flink til å tolke det som IKKE står i kortene. Du ser på fargetoner, du ser på fravær av sorter (staver, beger etc.) og du er flink til å ta steget tilbake og se på helheten i legget. Andre ville ha blitt så opphengt i enkeltkort at de ikke evner å se det store bildet.

Rent spesifikt så stemmer lite av det du sier. Legget kunne ha illustrert min tidligere jobb, ikke denne.

Uansett, tusen takk for at du tok av din tid til å legge kort for meg! :blomst: En dag bør vi treffes og ta en kald pils.

Mnja, du fikk ikke noe konkret svar på om hvorvidt du blir i jobben eller ei, men om du vil like deg der til høsten og føle for saken da, jeg kan ikke si noe om hvorvidt du blir bedt om å rydde pulten din eller ei. Det er sånt som kan forandres på en vhimp.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg vil! :hoppe:

Edit: Sist gang nevnte du at jeg allerede har truffet min fremtidige kjærlighet, men hva slags forhold/kontakt har vi idag?

Vanessa Tarot.

Kort 1. Hvilket forhold har du til din fremtidige kjærlighet i dag. 9/Mynter.

kort 2. Når blir dere et par. Solen Rx.

9/Mynter viser at det pr i dag ikke er noe vennskap imellom dere, så hun er ikke en kamerat av deg. Det tradisjonelle bildet av 9/Mynter er en enslig dame i sin hage med en hauk, et symbol på den økonomiske selvstendige kvinne og det får meg til å tro at du kjenner henne gjennom jobb/skole sammenheng. Pr i dag så tar hun ikke videre kontakt fordi det virker som at du har det så bra som du har det, og du er antageligvis nødt til å peile henne inne og be henne med deg ut selv. Det andre kortet som går på tid blir Solen RX, det kan peke på dagen solen snur i vår del av kloden, nemlig døgnet 23-24 juni. Dvs etter da. Lykke til.

Gjest.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg vil :-)

Er jeg fortsatt "gullfuglen", blir det oss to? Og hvordan vil dette forløpe seg fremover?

Tusen takk, Gjest :)

Vanessa Tarot.

Kort 1. Dere to. Elskerne.

Kort 2. Langsiktig resultat. Stjernen RX.

Det er vel ikke noe bedre kort enn Elskerne som skal til for å beskrive to stykker som klisjeen Skapt for Hverandre. Altså to stk som har en seriøs og spesielt bånd seg imellom som er mye godt ubrytelig. Konteksten her er at forholdet er sterkt grunnet i gjensidig tillit og respekt. Dog sier Stjernen i revers her at det virker som at du på mangt et vis har begynt å stille et spørsmålstegn om forholdet er liv laga i det lange løp og nøkkelordet her er kommunikasjon og ikke krangel for å få enkelte ting ut på bordet. Ikke hold tilbake, men del det du har på hjertet og ham det samme og det virker til at tiden er inne for å gjøre akkurat det. Lykke til.

Gjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har innlegg på side 2, men ser at jeg ikke står på lista blant de som ble valgt. Erd et en grunn til det? Er det for sent å komme med problemstilling?

Forresten så har jeg stilt samme spørsmål til et spåkone, så jeg lurer veldig på om jeg får samme svar. Hun bruker ikke tarot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hei! Jeg har innlegg på side 2, men ser at jeg ikke står på lista blant de som ble valgt. Erd et en grunn til det? Er det for sent å komme med problemstilling?

Forresten så har jeg stilt samme spørsmål til et spåkone, så jeg lurer veldig på om jeg får samme svar. Hun bruker ikke tarot.

Du redigerte akkurat en halvannen time for seint så plassen din gikk til noen annen. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du redigerte akkurat en halvannen time for seint så plassen din gikk til noen annen. Beklager.

Sorry jeg ikke sjekket tidligere, men jeg trodde ikke jeg hadde sjanse siden det var så mange før meg uansett.

Takk anyway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg vil kjempegjerne være med!! :)

Jeg vil gjerne høre hvordan det går med meg og en mann jeg er veldig glad i. Det er mye usikkerhet rundt situasjonen vår.

Og ellers: blir jeg lykkelig? Hvor ender ferden?

Vanessa Tarot.

Kort 1. Hva du gir i forholdet. Sverdronningen RX.

Kort 2. Hva han gir i forholdet. Rettferdighet.

Kort 3. Langvarig resultat. 5/Staver RX.

Masse intellekt. her personifisert av sverdronningen og rettferdighet og masse lidenskap gitt av 5/staver. Det som mangler her er Beger og Mynter. Vel, vel, da får vi se på kortene og trekke en analyse ut det. Vi har et lufttegn (Justice = Jomfruen i sodiacen = luft) kort fra Store Arcana flankert av Luft/luft/ild, hvorav de to flankørene er i revers. I praksis så blir det til at det ene tar kvelertak på den andre. Så hva betyr de to lufttegnene for dere to, forholdet deres er jo et møte mellom to sterke personligheter og da skal ikke kommunikasjon være et problem med mindre den ene er ei isdronning (representert av sverddronningen Rx) og den andre mer rigid på regler og kotyme (Refferferdighet), med to så nøkterne personligheter så kan det nok bli kaldt og siden det ikke er noe begere her så tror jeg dere gjør dere bedre som venner enn kjærester. Så for å få et godt langvarig resultat bør det bli fokus på transparent kommunikasjon. Fra begge sider. 5/Staver er vanligvis kortet for konkurranse og konflikt, men i revers så er det mye godt en mangel på konflikt, men siden kortet står sånn, så ser det ikke ut til å være reel fred heller.

Håper det her gir deg noe fornuftig å jobbe med. Lykke til.

Gjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Sorry jeg ikke sjekket tidligere, men jeg trodde ikke jeg hadde sjanse siden det var så mange før meg uansett.

Takk anyway

Du, jeg skal ta min del av skylden her, jeg skulle presisert i HI fra første stund at folk måtte være hurtige med å skrive ned en problemstilling og ikke trekke det ut over flere innlegg, pga jeg gidder ikke å bla rundt om på sidene for å finne det, da plukker jeg bare opp en ny kandidat. Folk fra Singletons er klar over det og gjør det med en gang, så jeg er nok litt bortskjemt der og tenkte ikke over det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hve er de neste på lista? Litt spennende på en lørdagskveld, synes du er dyktig uten om jeg vet om dine spådommer stemmer. :)



Anonymous poster hash: 902af...ad5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Jeg vil og veldig gjerne være med... Ganske morsom å legge tarot på ;)

Mitt spørsmål er;

Hva kan jeg vente meg av livet i de nærmeste månedene? Skal jeg satse videre på den jeg prøver på, eller skal jeg la det være (selv om jeg tydeligvis ikke helt klarer det)?

Jeg jobber til 22.30 men lover komme med feedback så fort jeg er hjemme, her i hovedinnlegget mitt :) Takk!!

Vel, om du er morsom å legge tarot på er det vel opp til oss som legger tarot å mene. :icon_lol:

Vanessa Tarot.

Kort 1. De kommende fire månedene. Skjebnehjulet.

Kort 2. Hva du gir forholdet. Styrken.

Kort 3. Hva han gir forholdet. 9/Wands.

Ingen kort i revers så det betyr at det er positive energier i legget og det er bra siden det her handler mye om oppmuntring og inspirasjon.

Skjebnehulet er mye godt kortet hvor man ikke kan trekke noen konklusjoner om hva som skal skje sånn presist i det tidsrommet det spørres om. Det er uansett en sterk indikator på at skjebnen er på vei inn i ilivet ditt og at mye a det som kommer nå er ren og skjær flaks eller uflaks. Dog når det er sagt så har hjulet en oppreist natur, så det kommer antageligvis noen gode nyheter til deg i løpet av en 16 ukers periode. Uansett en følelse av at sånn skulle det bli og du kan jo prøve ut lykken litt ved å holde deg nærme den her fyren for å sjekke ut om det er greia, men jeg har på følelsen av at det går bra.

Vi har tre kort her. Først to fra den store Arcana, Skjebnehjulet som jeg har fortalt deg om og så ditt kort Styrken sm snakker om indre styrke og så hans kort 9/Staver. Jeg sitter med en følelse av at den her fyren har nettopp vært gjennom en del nylig og trenger en del støtte og du har støtte å gi. Han klarer det alene, det er ikke det, men det er alltids greit å være to. Det er snart slutt på skiten, men han lurer nok på om det er mer trøbbel i vente. Han er sliten, men står støtt. Begge kortene snakker om motstandsdyktighet. Uansett en god mulighet for å vise at du er en superkjæreste.

Lykke til.

Gjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hve er de neste på lista? Litt spennende på en lørdagskveld, synes du er dyktig uten om jeg vet om dine spådommer stemmer. :)

Anonymous poster hash: 902af...ad5

Les HI. Og takk.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gjerne få legge opp kortene dine og sjekke om den gjøken noensinne har tenkt å ta kontakt med meg igjen :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg vil være med, Gjest! Vær så snill? :)

Mannen jeg er på knærne etter, F, føler han noe av det samme for meg?

Kommer jeg til å få tilbud om å ta doktorgrad?

Vanessa Tarot. Se kortene her.

Kort 1. Hva F føler for deg. 2/Mynter RX.

Kort 2. Doktorgradstilbud. Yppersteprestinnen.

Kort 3. For å greie ut situasjonen. Den hengte mann.

Vel, La oss se om vi kan finn ut noe av kortene jeg trakk. Kortet som representerer ham gir oss innblikk i at han er litt blokkert, for tiden, så du må på et vis trekke ham ut av skallet sitt. Ballen er på din banehalvdel, som fotballspillerne sier. 2/Mynter i revers sier noe om hans problemer med å sette delmål og å bruke tiden sin riktig, prosjektmanageren i meg kjenner igjen de her kvalitetene. Det blir som teamet på kontoret som bruker tid på mye rart, men som aldri kan vise for seg skikkelige resultater. Han fokuserer ikke sin energi i din retning, ikke fordi han ikke liker deg, men fordi du ikke er på radaren hans akkurat nu.

Når det kommer til doktorgraden så er jeg overrasket over å se Yppersteprestinnen som svar. Fordi hun gir ikke ut noen hemmeligheter. Hun sitter der på tronen sin med bøkene sine og sier Vent og se. Vanligvis så ville jeg anbefalt å gjøre alt mulig rart for å komme i en posisjon for å søke på en doktorgrad, men hun er symbolet for ikke å agere. Men hun sier ikke at du skal være passiv heller, men heller stol på din intuisjon om når det er en åpning for doktorgrad et steds hen og søk da, men forbli rolig.

For å greie ut situasjonen så trakk jeg et tredje kort og ut kom den Hengte Mann. Som er det totalte motsening av 2/Mynter i revers budskap om "ser så travel ut". Den hengte mann er den personen som mye godt har meldt seg ut. Om å søke ensomhet for å få ro og fred. Bråket er over. Kortet advarer om all hvitt støy som fjerner deg fra fokus.

Håper det her kommer til nytte.

Gjest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...