Gå til innhold

Trenger forsøkskaniner til et tarotlegg Åpen for opptatte og single


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du får lyst og tid :)

- hvilken karrièrevei vil jeg velge/blir det studier på meg?
- hvordan ser kjærligheten ut? En gutt i sikte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Bare litt over tolv på en lørdagskveld, det er jo ikke noe tid for en klokke. Drikke litt te før jeg velger noen nye da.

.

Endret av Citronella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje håp for meg også da? :)

Har noe på gang med en, men det krever mye tålmodighet og venting. Vil det være verdt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som får lesning.

Det står at feedback er ønsket i HI. Det er alt jeg ber om tilbake. Ha i bakhodet at skulle dere gått til en proffesjonell tarotist så hadde dere vært nødt til å betale 400kr for en lesning som jeg gjør nå. Jeg kommer ikke til å gjøre det her i samlivsdelforumet flere ganger hvis ønsket mitt om feedback blir oversett.

Takk, er skuffet over den jevne forståelsen av begrepet feedback inne på samlivsforumet, men, men det er jo noen som glimter til og gir tilbake og det er bra fordi det her er mye mer jobb i sammenligning med den andre metoden som mer eller mindre går ut på å drikke meg full, trekke et kort og så skrive ned det første som kommer meg i hodet når jeg ser kortet i forhold til problemstilling, nick og avatar. :fnise:

Beklager at det har tatt så langt tid for meg å skrive tilbakemelding! Jeg har hatt jobbhelg, så tiden har ikke helt strukket til, men jeg hadde ingen intensjon om å snyte deg ;)

Vanessa Tarot, se bildene av kortene her.

Stavknekten og Skjebnehjulet.

Trakk to kort uten spørsmål og rekkefølge siden det ikke var noen kompleks problemstilling og fikk opp to kort som mye godt sier samme sak, men på forskjellig vis og på forskjellig nivåer. Du har stavknekten som mye godt betegner en persona som alltid er på jakt etter nye og bedre prosjekter og som lett kjeder seg hvis det ikke skjer noe på jobb, og så har du skjebnehjulet som enten er ren og skjær flaks eller uhell, alt som man ser det. In en setning så sier kortene: Gå etter de beste prosjektene hele tiden, stikk hodet ditt frem og jakt gullfuglen og så en dag er plutselig drømmejobben i sikte og du er klar for å hoppe uti det skikkelig. Lykke til.

Gjest.

Jeg trodde jeg gjorde det lettere ved å tilby en enkel problemstilling, men jeg kan jo ikke disse sakene, så jeg burde ikke gjort den vurderingen :fnise:

Jeg vet ikke om jeg vil si at det stemmer at jeg alltid er på jakt etter nye og bedre prosjekter og at jeg lett kjeder meg om det ikke skjer noe. Jeg må vel ærlig innrømme (siden du ville ha tilbakemelding) at det er ganske klart feil. Jeg er mer en "stort sett tilfreds" person, som ikke er glad i forandring. Jeg finner meg tilrette hvis jeg har gode kolleger og føler at jeg mestrer jobben godt, og da skal det mye til å få meg til å flytte på meg. Altså synes jeg ikke den beskrivelsen passet, men den røde setningen passer godt. Jeg prøver å stikke meg frem der jeg kan nå, og føler litt at jeg "ligger i buskene" og venter på en mulighet til å kaste meg over sjansen, hvis den skulle by seg. Siden jeg fikk inntrykk av at det var selve tolke-delen, vil jeg si du traff ganske godt. Det var et godt råd, og en sannsynlig skildring av fremtidens hendelsesforløp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil såååååååååååå gjerneee :( har spurt 3 ganger nå.. håper det er min tur :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg vil såååååååååååå gjerneee :( har spurt 3 ganger nå.. håper det er min tur :D

Men har du kommet med problemstilling i ditt første innlegg i tråden???? Skynd deg å redigere, søta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du kommet med problemstilling i ditt første innlegg i tråden???? Skynd deg å redigere, søta.

Verdens beste gjest :) ligger på side 2 :D tusen takk!! evig takknemlig til søte, snille deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Kort 1. Hva blokkerer for å fullføre lærlingetiden din. Sverdesset.

Kort 2. Hva kan hjelpe på? Stjernen.

Kort 3. Muligheter som pr i dag er ukjente. Narren.

Du driver deg litt for hardt for tiden, derfor du er i ferd med å møte veggen. Sverdesset er veldig klar i sin beskjed om hva som blokkere deg her. Dog har du nok i ungdommelig iver glemt en veldig viktig ting. Når vi kjører oss for hardt i utgangspunktet så har vi ingenting å gå på i tider hvor vi trenger fleksibilitet i hverdagen. Strikken er allerede spent så hardt som det går an og blir det mer så ryker den eller for å si det på en penere måte: Man bør ikke brenne sitt lys i begge ender. Det her er problemet med et tveegget sverd. Så hva kan hjelpe på for at du skal klare å fullføre lærlingetiden din? Det er her Stjernen kommer inn og budskapet er å ikke miste håpet og ikke gi opp. Stress ned og begyn å se etter muligheter for å fullføre, hjelpen er på et vis rett rundt hjørnet, men du må også prøve selv. Ingen vits i å starte på noe nytt utdanningsforløp når fagbrevet er rett rundt hjørnet. Stå på og ikke la angsten blokkere for at du skal lykkes.

Når det kommer til Narren i posisjonen muligheter som pr i dag er ukjente, så lurer jeg på om det er mulig for deg å bytte lærlingested. Kan jo være at det å lære faget på en litt annen måte enn der du er nu kan bli bedre for deg.

Håper det her har vært til hjelp.

Gjest.

Tusen takk! :)

Det stemmer bra at jeg er iferd med å bli utbrent - jeg er nemlig igjen sykemeldt etter å ha gått på en smell.

Hadde møte med lærling ansvarlige på fredag og da ble det mer klarhet i det meste. Jeg fikk også beskjed om å roe ned og bruke den tiden jeg trenger på å bli "frisk".

I forhold til narren du nevner så er bytte av praksis sted rett rundt hjørnet.

Du har truffet spikeren på hodet!

Igjen, tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lavendelkyss

Jepp, trenger ti stk til utprøving av et tarotlegg som jeg ikke har prøvd på andre enn meg selv før. Det blir brukt varierende tarotstokker. De ti første blir trukket ut. Kanskje tar jeg noen slengere når søndagen er kommet og jeg gidder, men ikke stol på det. Uansett, meld deg på med nick, ingen anonyme brukere får bli med.

Du må gjerne like Carlsberg, men intet krav siden det er rolighelg.

Det her blir artig. :danse:

De som er med:

AnonymS.

Foya.

Latersbaby. Kom ikke med problemstilling før klokken elleve, derfor ny kandidat

Luckiness.

Frisørdama.

happiest.

Suss81.

Chloe.

Fråde.

PellePirat. Kom ikk med problemstilling før elleve, derfor ny kandidat

Stjerner og Planeter.

Lille-Pus.

Galactica.

Normalfordeling.

Doge.

Fiona.

Jessica Oslo.

Ninab.

DSilva21.

ceca.

Fluttershy.

Snoopy_93

Folkens: Har dere ikke kommet med problemstillingen i første innlegg i tråden, så få det gjort innen kvelden er omme, hvis ikke blir noen nye valgt. Og HUSK å gi feedback.

Jeg vil være med!!!

Problemstilling: Vil jeg bli gravid? Når isåfall og noe jeg bør gjøre?

Finnes det en jobb til meg? Jeg må snart forlate jobben min (legges ned) Og aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Bekymret!

TAKK!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tusen takk! :)

Det stemmer bra at jeg er iferd med å bli utbrent - jeg er nemlig igjen sykemeldt etter å ha gått på en smell.

Hadde møte med lærling ansvarlige på fredag og da ble det mer klarhet i det meste. Jeg fikk også beskjed om å roe ned og bruke den tiden jeg trenger på å bli "frisk".

I forhold til narren du nevner så er bytte av praksis sted rett rundt hjørnet.

Du har truffet spikeren på hodet!

Igjen, tusen takk!

Så bra. He, he. he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Da har jeg valgt ut noen sjeler igjen, nickene står i HI, de jeg ikke rekker i natt, tar jeg etter middagen min i morgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Sukk :(

Ville så gjerne vite om baby....

Beklager, men det bli en annen gang, jeg er langt over breddene for hva jeg planla på fredag. Jeg blir bare nødt til å sette en stopp når den siste på lista (slik den er nu) har fått kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Citronella

Da har jeg valgt ut noen sjeler igjen, nickene står i HI, de jeg ikke rekker i natt, tar jeg etter middagen min i morgen.

Da får jeg ha bedre lykke neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, trenger ti stk til utprøving av et tarotlegg som jeg ikke har prøvd på andre enn meg selv før. Det blir brukt varierende tarotstokker. De ti første blir trukket ut. Kanskje tar jeg noen slengere når søndagen er kommet og jeg gidder, men ikke stol på det. Uansett, meld deg på med nick, ingen anonyme brukere får bli med.

Du må gjerne like Carlsberg, men intet krav siden det er rolighelg.

Det her blir artig. :danse:

De som er med:

AnonymS.

Foya.

Latersbaby. Kom ikke med problemstilling før klokken elleve, derfor ny kandidat

Luckiness.

Frisørdama.

happiest.

Suss81.

Chloe.

Fråde.

PellePirat. Kom ikk med problemstilling før elleve, derfor ny kandidat

Stjerner og Planeter.

Lille-Pus.

Galactica.

Normalfordeling.

Doge.

Fiona.

Jessica Oslo.

Ninab.

DSilva21.

ceca.

Fluttershy.

Snoopy_93

Wasa

Vill.

bella_

aquis.

Eplemos.

Stueloff.

Nikee.

Renate79.

AryaUnderfoot.

Boletta.

emilia12.

lavendelkyss.

Folkens: Har dere ikke kommet med problemstillingen i første innlegg i tråden, så få det gjort innen kvelden er omme, hvis ikke blir noen nye valgt. Og HUSK å gi feedback.

Åh, du hoppet over meg. Jeg står oppført side 4 før Aquis.

Anonymous poster hash: 47c21...eb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raggy

Spennende!

Henger meg på jeg :) 1. Hva skulle jeg lære av dette bruddet? 2. blir denne sommeren god for meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...