Gå til innhold

Trenger forsøkskaniner til et tarotlegg Åpen for opptatte og single


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er på druen og på mobil, hadde planer om å svare mere i morgen;) Tastene på mobilen er forferdelig pitte pitte små!

Anonymous poster hash: 62b81...d90

Dette var meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nikee

Åååååh! Typisk at jeg alltid får med meg sånt alt for sent! :sur:

Om du har noe energi til overs, vil jeg veldig gjerne være med imorgen eller søndag :blomst:

Slenger med problemstilling med en gang i tilfelle:

1. Vil jeg få et yrke innenfor mitt fagfelt etter endt utdannelse (hvor lang tid etter eventuelt) og vil jeg få råd til mitt eget sted?

2. Vil jeg noen gang få kommet meg på den reisen jeg har planlagt halve livet nå (i år eller når)?

Endret av Nikee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må rette opp innleggene deres på side en og si meg hva dere vil ha svar på der. Sånn at jeg slipper å lete. Helst før klokken 19 på lørdag, sånn at alt er klart til jeg begynner. :danse:

Jeg har rettet på innlegget mitt! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vil eg nokon gong få orden på livet? Og får eg det A4-livet eg ønskjer meg med fleire born, hus og ein vettug mann?

på forhand takk!!

Archeon Tarot, se kortene her.

Paven, 8/Staver RX, Elskerne.

Et stavkort (Lille Arcana) er flankert av to kort fra den Store Arcana. Det er ganske interessant med tanke på at det du vil ha svar på er hva som blokkere for at du skal få det livet du vil ha. 8/Staver i revers snakker om mangel på bevegelse og peker som oftest på hurtig kommunikasjon frem og tilbake, og nå for tiden betyr det internett. Så det kan være at det i de seneste årene har vært for mye kommunikasjon og for lite handling. En slags Money talks, bullshit walks, i revers. Nettdating og å treffe fyrer via netter jo vanen vi alle har lagt oss til i de her tider og det har blitt en slags sovepute for ordinær sosial kontakt og man kommer ingen vei. Så vi kan titte til venstre for deg og der sitter Paven, han er en ganske greten gubbe som snakker om tradisjoner og er ganske stive på hvordan de skal følges, men den her gangen bør du høre litt etter og kom deg ut og treffe menn, til høyre for deg, den veien stavene peker har du Elskerne, fyren som er litt farlig, litt forbudt, men som du ikke bør holde deg unna. Nå er jeg elendig på tid, men jeg vil si at du allerede har mødt ham i noen sammenhenger og at det vil utvikle seg skikkelig mellom dere om en 8 ukers tid. Lykke til

Gjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Archeon Tarot, se kortene her.

Paven, 8/Staver RX, Elskerne.

Et stavkort (Lille Arcana) er flankert av to kort fra den Store Arcana. Det er ganske interessant med tanke på at det du vil ha svar på er hva som blokkere for at du skal få det livet du vil ha. 8/Staver i revers snakker om mangel på bevegelse og peker som oftest på hurtig kommunikasjon frem og tilbake, og nå for tiden betyr det internett. Så det kan være at det i de seneste årene har vært for mye kommunikasjon og for lite handling. En slags Money talks, bullshit walks, i revers. Nettdating og å treffe fyrer via netter jo vanen vi alle har lagt oss til i de her tider og det har blitt en slags sovepute for ordinær sosial kontakt og man kommer ingen vei. Så vi kan titte til venstre for deg og der sitter Paven, han er en ganske greten gubbe som snakker om tradisjoner og er ganske stive på hvordan de skal følges, men den her gangen bør du høre litt etter og kom deg ut og treffe menn, til høyre for deg, den veien stavene peker har du Elskerne, fyren som er litt farlig, litt forbudt, men som du ikke bør holde deg unna. Nå er jeg elendig på tid, men jeg vil si at du allerede har mødt ham i noen sammenhenger og at det vil utvikle seg skikkelig mellom dere om en 8 ukers tid. Lykke til

Gjest.

Takk!

"Paven" er nok faren min eller onkelen min

Og fyren du pratar om stemmer godt med hunken eg dater :)

Takk for at du gidd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Takk!

"Paven" er nok faren min eller onkelen min

Og fyren du pratar om stemmer godt med hunken eg dater :)

Takk for at du gidd!!

Den er god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gjest

Hvis du har lyst å legge kort for en til, så blir jeg glad om du har tid til meg :)

Kjærlighet er tema for hva jeg lurer på. Når og hvor/hvordan vil jeg møte Mannen med stor M?

Ha en fin helg!

Lagt til: Hva slags fyr er dette?

Gjest, tusen takk for at du la meg til på lista over de du tar deg tid til! *takknemlig*

Endret av Renate79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg skal ha alenehelg og slappe av, så du har meg tilgjengelig om jeg passer opplegget :)

Edit: Året, mine menn, jobb.

Bruker Archeon Tarot. Se kortene her.

Kort 1. Året 2014. Myntesset.

Kort 2. Dine menn. Magikeren.

Kort 3. Jobb. 9/Mynter.

Jo, spennende kort, Magikeren er flankert av to kort som setter ham på plass og ber ham om å ha beina godt plantet ned på jorden. For å si det konkret så vil 2014 bli et godt år for deg generelt, intet her som vil riste deg ned av din grunnvoll (Myntesset) som du selv har bygget opp, det er du for strukturert til, rett og slett. Det blir et år for potensiale og muligheter for deg. Når det kommer til menn så er det en av dem som nu begynner å stå frem som litt av en sjarlatan (Magikeren) og han kan jo velges bort hvis du vil, hvis ikke så er dere begge på vei inn i noe som nok kommer til å bli litt av et forhold. 9/Mynter indikerer at du står beinsterkt proffesjonelt og vil fortsette å gjøre det utover, du har jo en god stund kunne nyte fruktene av ditt virke og du før deg jo selv, jeg blir på et vis minnet på Hobbitfilmen, som hadde det så bra som han hadde det og så plutselig ble han slengt ut i et sinnsykt eventyr. Bare en tanke som kom meg i hu... Uansett, lykke til.

Gjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at toget har reist, men setter opp en problem stilling i tilfelle.

Min forlovede skal flytte hit til norge fra europa. Vil han finne jobb her og trives i landet? Jeg vil så gjerne gjøre denne livs endringen så positiv som jeg klarer. Men noen ganger tenker jeg at kanskje bør jeg ha fyttet i steden..?

Om du ikke har mulighet til flere så synes jeg likvel det er spennende å lese det som andre har fått svar på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg ser jeg fremdeles får henvendelser på side 6 også, huske på at det er mange foran dere i køen hvis det blir til at jeg velger å lese for flere etter de ti neste imorgen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Bruker Archeon Tarot. Se kortene her.

Kort 1. Året 2014. Myntesset.

Kort 2. Dine menn. Magikeren.

Kort 3. Jobb. 9/Mynter.

Jo, spennende kort, Magikeren er flankert av to kort som setter ham på plass og ber ham om å ha beina godt plantet ned på jorden. For å si det konkret så vil 2014 bli et godt år for deg generelt, intet her som vil riste deg ned av din grunnvoll (Myntesset) som du selv har bygget opp, det er du for strukturert til, rett og slett. Det blir et år for potensiale og muligheter for deg. Når det kommer til menn så er det en av dem som nu begynner å stå frem som litt av en sjarlatan (Magikeren) og han kan jo velges bort hvis du vil, hvis ikke så er dere begge på vei inn i noe som nok kommer til å bli litt av et forhold. 9/Mynter indikerer at du står beinsterkt proffesjonelt og vil fortsette å gjøre det utover, du har jo en god stund kunne nyte fruktene av ditt virke og du før deg jo selv, jeg blir på et vis minnet på Hobbitfilmen, som hadde det så bra som han hadde det og så plutselig ble han slengt ut i et sinnsykt eventyr. Bare en tanke som kom meg i hu... Uansett, lykke til.

Gjest.

Takker, vennen min.

Dette skal jeg lese grundig på nytt i morgen. Du er nemlig inne på noe her, i flere betydninger, på alle feltene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Takker, vennen min.

Dette skal jeg lese grundig på nytt i morgen. Du er nemlig inne på noe her, i flere betydninger, på alle feltene.

Ok. Bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Gjest :)

Er det for sent å stille seg i kø? Jeg tar sjansen...

Hvordan kan jeg få endret på jobbsituasjonen min og hvordan kombinere det med flere barn? Hva er best å fokusere på?

Jeg lover å gi god tilbakemelding. Regner med jeg er for sent ute, tar ingenting for gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tilfeldigvis gidder imorgen også så er jeg i en håpløs situasjon.

Skal jeg satse alt på mannen jeg har nå eller er ett helt motsatt liv mer rett for meg?

Regner med det er for sent men jeg slenger det ut i universet uansett, det kan sikkert ikke skade :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjære Gjest, om du kunne finne tid til å spå for meg i løpet av helgen vil jeg være deg evig takknemlig <3

Problemstilling:

Hvorfor får jeg aldri sommerjobb på hjemstedet mitt og hva kan jeg gjøre for å øke sjansene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere to må komme med en problemstilling innen klokken ellev i kveld. Hvis ikke velger jeg innbyttere.

Å nei! Jeg sovnet tidlig i går, så har ikke vært inne siden jeg svarte! Får være med en annen gang i stedet da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var super spennende.. x fingrene og håper du har tid og lyst til flere

1) Helse.. vil helsen min holde noen år til?

2) McDreamy.. finnes han og vil jeg møte han i år?

3) Jobb.. vil jeg få drømmejobben min?

Takker masse på forhånd:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...