Gå til innhold

Trenger forsøkskaniner til et tarotlegg Åpen for opptatte og single


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så gøy!

Hvis du skulle trenge flere, nå eller senere så melder jeg med som forsøkskanin jeg også.

Det jeg lurer mest på er om vi vil få oss hus og familie :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Til dere som får lesning.

Det står at feedback er ønsket i HI. Det er alt jeg ber om tilbake. Ha i bakhodet at skulle dere gått til en proffesjonell tarotist så hadde dere vært nødt til å betale 400kr for en lesning som jeg gjør nå. Jeg kommer ikke til å gjøre det her i samlivsdelforumet flere ganger hvis ønsket mitt om feedback blir oversett.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fortsatt mulig å være med? Jeg lurer på hva jeg kan forvente av reisen jeg skal på i april? Kommer selvfølgelig med feedback. Syns det er stort av deg å gjøre dette, Gjest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninab

Jeg er ekstremt klar, og gir gladelig feedback..

På kanten til desperat gitt :P Men jeg har fått lagt tarot før og det har stemt rubbel og bit, derfor er jeg veldig nysgjerrig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lover, kors på halsen, at jeg gir feedback :) Nå er jeg tregt ute, men stiller spørsmål likevel, og krysser fingre og tær!

Spørsmålent mitt, i stikkord:

- Studier

- Han fyren du vet...

- Utlandet, spesielt byen jeg er i nå - hvordan går det til slutt?

Endret av Upadiela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Gjest pleiar å ha full kontroll på kven ho skal leggja kort for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninab

Hallo, jeg ble hoppet over :o

Åårrh. da legger jeg meg.

Du er sikkert så spennende at hun sparer deg til slutt av de utvalgte :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hallo, jeg ble hoppet over :o

Åårrh. da legger jeg meg.

Hoppet over? Jeg har ikke bestemt meg for hvem det blir etter at to av mine favorittbrukere ble innbyttere pga to stk av de første ti ikke kom med problemstilling før klokken elleve. Jeg slapper av med noe varmt og drikke nu før jeg velger ut noen nye som får.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Skal nu velge ut ti nye før jeg leser for Stjerner og Planeter + Lille Pus, men de to blir de siste jeg leser for i kveld. De neste ti takes imorgen kveld. Begynner rundt klokken 19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg går for Aass, men er kanskje tilgitt ;)

Når begynner det da?

Ser du ikke hva Gjest skriver? Ingen AB-er. Meld deg på med nick.

Jeg vil! :hoppe:

Jeg har veldig lyst til å være med! :)

Dere må rette opp innleggene deres på side en og si meg hva dere vil ha svar på der. Sånn at jeg slipper å lete. Helst før klokken 19 på lørdag, sånn at alt er klart til jeg begynner. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjerner og planeter

Skal nu velge ut ti nye før jeg leser for Stjerner og Planeter + Lille Pus, men de to blir de siste jeg leser for i kveld. De neste ti takes imorgen kveld. Begynner rundt klokken 19.

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Gjest! Eg ser du nettopp valgte fleire, men eg hadde blitt så takknemlig om du tar deg tid til meg også. Eg har vore sjuk i mange år, og skulle ønske eg visste meir om kor lenge eg vil ha det sånn.

Så om du har tid, ork og lyst:

Blir eg frisk, kor lang tid tar det, og kjem eg snart igang med livet mitt igjen. Eller må eg innfinne meg med å ha det slik ei stund?

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Kjære Gjest! Eg ser du nettopp valgte fleire, men eg hadde blitt så takknemlig om du tar deg tid til meg også. Eg har vore sjuk i mange år, og skulle ønske eg visste meir om kor lenge eg vil ha det sånn.

Så om du har tid, ork og lyst:

Blir eg frisk, kor lang tid tar det, og kjem eg snart igang med livet mitt igjen. Eller må eg innfinne meg med å ha det slik ei stund?

Tusen takk!

Du, kan ikke love noe i kveld, men har jeg energi så blir det noen slengere på søndag. Da lover jeg at du er med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke skrive mer?? Det der er jo ikke å gi feedback.

Er på druen og på mobil, hadde planer om å svare mere i morgen;) Tastene på mobilen er forferdelig pitte pitte små!

Anonymous poster hash: 62b81...d90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, kan ikke love noe i kveld, men har jeg energi så blir det noen slengere på søndag. Da lover jeg at du er med.

Tusen tusen tusen takk! :D :smilyblomst: Eg setter utrulig stor pris på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...