Gå til innhold

Trenger forsøkskaniner til et tarotlegg Åpen for opptatte og single


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En velfortjent pause for deg Gjest

Er veldig spent, jeg er neste på listen - utrolig snilt at du gjør dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Husk å gi meg tilbakemelding folkens. Det vil gå utover antallet tarottråder på samlivsforumet og om dere får en lesning senere en gang hvis dere ikke gir det. Jeg tar vanligvis 400kr for det her og vil ikke gidde flere ganger hvis ikke det kravet blir oppfylt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tar flere, stiller jeg meg gjerne i kø :-)

Redigert:

Fikk en et par tarotkort som tilsammen skulle tilsi at jeg skulle finne meg en partner i slutten av februar. Som jeg har nevnt for deg tidligere, så har alle kortene jeg har fått hos deg hengt sammen - og var positive i forhold til utsiktene til et forhold. Jeg er dessverre like singel. Det var noe på gang, men det ble veldig plutselig kjempestille før vi egentlig kom skikkelig i gang. Så prøver meg nok en gang - når er singeltilværelsen min over? Hva er det JEG må gjøre for å dra dette i riktig retning. Hvem er det som kommer til å bli min fremtidige partner?

Endret av Catlin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tar flere, stiller jeg meg gjerne i kø :-)

Jeg og hvis det er mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Om du orker flere så er jeg gjerne med :-)

Spm - vil mine to ungdommer ha tre gode år på den skolen de kommer inn på ?

Ser du noen fremtid i ekteskapet vårt ?

Vanessa Tarot.

Kort 1. Skole. 6/Mynter og Sverdknekten.

Kort 1. Ekteskapets fremtid. Elskerne.

To seksere, det er balanse det. La oss ta for oss ungdommene først. Skolen vil kjede dem og de vil slite pga det. De vil antageligvis ha behov for ekstraundervisning i enkelte fag og klage på at lærerne har en opp og ned holdning til dem (6/Mynter), men på den annen side er det ikke akkurat lett å få noe inn i hodene på folk som blokkerer en formidlingssituasjon heller da, men sverdknekten representerer det å holde sterkt fokus på et mål og kjøre for det, så det vil gå bra, men de må hjelpe seg selv.

Når det kommer til ektekskapet så ser det ut som at dere to er glade for hverandre. Så det som foregår er nok at dere begge to har mistet nøkkelen til hverandre pga mangelen på kommunikasjon. Elskerne står også for valg. Skal dere kjempe eller skal en av dere ta med sefg ungdommene og flytte? Jeg kan ikke si hva du skal gjøre. Det er deres liv, deres ekteskap og deres valg å ta. Men uansett så er det et fundament her som er verdt å sloss for. Og hvis forholdet blir over, er du da interessert i å se deg tilbake og si for deg selv at du ikke sloss for ekteskapet ditt?

Håper jeg har vært til hjelp.

Gjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanessa Tarot. Se kortene her.

Kort 1. Hva F føler for deg. 2/Mynter RX.

Kort 2. Doktorgradstilbud. Yppersteprestinnen.

Kort 3. For å greie ut situasjonen. Den hengte mann.

Vel, La oss se om vi kan finn ut noe av kortene jeg trakk. Kortet som representerer ham gir oss innblikk i at han er litt blokkert, for tiden, så du må på et vis trekke ham ut av skallet sitt. Ballen er på din banehalvdel, som fotballspillerne sier. 2/Mynter i revers sier noe om hans problemer med å sette delmål og å bruke tiden sin riktig, prosjektmanageren i meg kjenner igjen de her kvalitetene. Det blir som teamet på kontoret som bruker tid på mye rart, men som aldri kan vise for seg skikkelige resultater. Han fokuserer ikke sin energi i din retning, ikke fordi han ikke liker deg, men fordi du ikke er på radaren hans akkurat nu.

Når det kommer til doktorgraden så er jeg overrasket over å se Yppersteprestinnen som svar. Fordi hun gir ikke ut noen hemmeligheter. Hun sitter der på tronen sin med bøkene sine og sier Vent og se. Vanligvis så ville jeg anbefalt å gjøre alt mulig rart for å komme i en posisjon for å søke på en doktorgrad, men hun er symbolet for ikke å agere. Men hun sier ikke at du skal være passiv heller, men heller stol på din intuisjon om når det er en åpning for doktorgrad et steds hen og søk da, men forbli rolig.

For å greie ut situasjonen så trakk jeg et tredje kort og ut kom den Hengte Mann. Som er det totalte motsening av 2/Mynter i revers budskap om "ser så travel ut". Den hengte mann er den personen som mye godt har meldt seg ut. Om å søke ensomhet for å få ro og fred. Bråket er over. Kortet advarer om all hvitt støy som fjerner deg fra fokus.

Håper det her kommer til nytte.

Gjest.

Tusen takk, Gjest, nå fikk jeg endelig svar på hvordan jeg skal forholde meg til ting fremover. Det er bare en ting jeg ikke skjønte (kan være pga inntak av druer), dette med den hengte mann, mer spesifikt "som mye godt har meldt seg ut" og at "bråket er over". Tror du at du kunne ha utdypt noe hva dette betyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tusen takk, Gjest, nå fikk jeg endelig svar på hvordan jeg skal forholde meg til ting fremover. Det er bare en ting jeg ikke skjønte (kan være pga inntak av druer), dette med den hengte mann, mer spesifikt "som mye godt har meldt seg ut" og at "bråket er over". Tror du at du kunne ha utdypt noe hva dette betyr?

Kortet for lite tid for hvitt støy i ens liv, kan du si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kortet for lite tid for hvitt støy i ens liv, kan du si.

Nå er jeg med. *neie*

Anonymous poster hash: e853b...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kortet for lite tid for hvitt støy i ens liv, kan du si.

Nå er jeg med. *neie*

Kom dessverre borti anonym over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg med. *neie*

Kom dessverre borti anonym over.

Og så må du gi en skikkelig tilbakemelding. HVa stemmer, hva stemmer ikke osv. Ikke bare takk og nå vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så må du gi en skikkelig tilbakemelding. HVa stemmer, hva stemmer ikke osv. Ikke bare takk og nå vet jeg.

Selvfølgelig skal jeg gjøre det, men Gjest fortjener da å høre det av en som er ved sine fulle fem, ikke av en som har drukket flere glass vin og er blitt tullete. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninab

Vel, om du er morsom å legge tarot på er det vel opp til oss som legger tarot å mene. :icon_lol:

Vanessa Tarot.

Kort 1. De kommende fire månedene. Skjebnehjulet.

Kort 2. Hva du gir forholdet. Styrken.

Kort 3. Hva han gir forholdet. 9/Wands.

Ingen kort i revers så det betyr at det er positive energier i legget og det er bra siden det her handler mye om oppmuntring og inspirasjon.

Skjebnehulet er mye godt kortet hvor man ikke kan trekke noen konklusjoner om hva som skal skje sånn presist i det tidsrommet det spørres om. Det er uansett en sterk indikator på at skjebnen er på vei inn i ilivet ditt og at mye a det som kommer nå er ren og skjær flaks eller uflaks. Dog når det er sagt så har hjulet en oppreist natur, så det kommer antageligvis noen gode nyheter til deg i løpet av en 16 ukers periode. Uansett en følelse av at sånn skulle det bli og du kan jo prøve ut lykken litt ved å holde deg nærme den her fyren for å sjekke ut om det er greia, men jeg har på følelsen av at det går bra.

Jeg er i samlivsbrudd og har det pr i dag helt jævlig i forhold til min mann (kommende x mann?) fordi jeg savner ham og er usikker på om jeg har gjort rett.. Kortet kan jo bety både at jeg har tatt rett valg og at det retter seg i løpet av en tid. .det er jo kanskje dit jeg tolker det og da treffer det veldig godt.

Jeg holder meg nære denne andre, så det stemmer veldig godt..

Vi har tre kort her. Først to fra den store Arcana, Skjebnehjulet som jeg har fortalt deg om og så ditt kort Styrken sm snakker om indre styrke og så hans kort 9/Staver. Jeg sitter med en følelse av at den her fyren har nettopp vært gjennom en del nylig og trenger en del støtte og du har støtte å gi. Han klarer det alene, det er ikke det, men det er alltids greit å være to. Det er snart slutt på skiten, men han lurer nok på om det er mer trøbbel i vente. Han er sliten, men står støtt. Begge kortene snakker om motstandsdyktighet. Uansett en god mulighet for å vise at du er en superkjæreste.

Her kan det igjen være to menn... min mann, eller den andre.. De har begge vært igjennom mye, min mann er igjennom meg.. og den andre har vært igjennom ett brudd som har vært ganske stygt og har trekt seg unna.. jeg sender ham bare noen positive glameldinger i ny og ne, å prøver være ett positivt innslag i hverdagen hans som gir ham litt oppmerksomhet.

Jeg burde altså stilt litt klarere spørsmål om hvem dette gjaldt.. men det er veldig treffende uansett.

Lykke til.

Gjest.

Tusen takk!

Endret av Ninab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg er veldig gjerne med om du trenger flere. Har ventet på at du skal gi klarsignal til oss som ikke er single, men selvsagt så oppdager jeg det for sent :sur:

Edit: Hvis du skulle ombestemme deg så lurer jeg på om jeg kommer til å finne motivasjonen igjen, eventuellt når?

Vanessa Tarot.

Kort 1. Hva blokerer for motivasjonen. 7/Staver.

Kort 2. Hva kan hjelpe på motivasjonen. Sverddronningen.

Kort 3. Muligheter som pr i dag er ukjente. 4/Staver.

Vi er litt ubalansert her. Vi har staver og sverd, men ingen mynter og beger. Det får meg til å tro at mangelen på motivasjon kommer av hindringer som sitter i hodet ditt og ikke noe fysisk eller emosjonelt. Du er mye godt der pr i dag at all utvikling kommer med store omkostninger. Du sloss med deg selv i stedet for å konkurrere med deg selv (7/Staver), og da blir det hakket mer seriøst og alvorlig på en dårlig måte. 7/Staver gir deg to valg, du kan gi deg eller du kan kjøre løpet ut. Og hvis jeg kan få uttrykke min mening så har du ikke noe bedre valg enn det siste der. For uansett hvor redde vi er, så må vi se ansikt til ansikt med vår egen frykt. Huske på at i mørkret er selv monstere redde, men uansett så er det en risk ved å prøve å slakte dem ned. Så du må tenke strategisk (Sverddronningen), sette opp en plan med delmål for å ikke få det store målet til å virke så skremmende. Sverddronningen har i likehet med de sju stavene en aggressiv natur. Du må være kløktig og forstå og bruke kvinnelig sjarm, men hun tar ikke hva hun vil ha, i stedet får hun på et vis til å få andre til å tro det er andres ide og gi henne det hun vil ha. Så ta kontroll over mangelen på motivasjon i stedet for å la det kontrollere deg.

Når det kommer til 4/Staver. Har du vurdert flytting i vår?? Kanskje bytting av bolig vil få deg på rett kjøl, vår, en ny start i en ny leilighet vil gjøre ting lettere???

Håper jeg har vært til hjelp.

Gjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nå er jeg med. *neie*

Kom dessverre borti anonym over.

Og så må du gi en skikkelig tilbakemelding. HVa stemmer, hva stemmer ikke osv. Ikke bare takk og nå vet jeg.

Ja, dSilva. Gjerne en skikkelig tilbakemelding takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanessa Tarot.

Kort 1. Hvilket forhold har du til din fremtidige kjærlighet i dag. 9/Mynter.

kort 2. Når blir dere et par. Solen Rx.

9/Mynter viser at det pr i dag ikke er noe vennskap imellom dere, så han er ikke en kamerat av deg. Det tradisjonelle bildet av 9/Mynter er en enslig dame i sin hage med en hauk, et symbol på den økonomiske selvstendige kvinne og det får meg til å tro at du kjenner ham gjennom jobb/skole sammenheng. Pr i dag så tar han ikke videre kontakt fordi det virker som at du har det så bra som du har det, og du er antageligvis nødt til å peile ham inne og be ham med deg ut selv. Det andre kortet som går på tid blir Solen RX, det kan peke på dagen solen snur i vår del av kloden, nemlig døgnet 23-24 juni. Dvs etter da. Lykke til.

Gjest.

HAN?! :overrasket::haar:

Edit: Du mener HUN, sant? Eller har jeg bare ca. 3mnd igjen før jeg plutselig blir homo? :ler:

Endret av Doge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vanessa Tarot.

Kort 1. Skole. 6/Mynter og Sverdknekten.

Kort 1. Ekteskapets fremtid. Elskerne.

To seksere, det er balanse det. La oss ta for oss ungdommene først. Skolen vil kjede dem og de vil slite pga det. De vil antageligvis ha behov for ekstraundervisning i enkelte fag og klage på at lærerne har en opp og ned holdning til dem (6/Mynter), men på den annen side er det ikke akkurat lett å få noe inn i hodene på folk som blokkerer en formidlingssituasjon heller da, men sverdknekten representerer det å holde sterkt fokus på et mål og kjøre for det, så det vil gå bra, men de må hjelpe seg selv.

Når det kommer til ektekskapet så ser det ut som at dere to er glade for hverandre. Så det som foregår er nok at dere begge to har mistet nøkkelen til hverandre pga mangelen på kommunikasjon. Elskerne står også for valg. Skal dere kjempe eller skal en av dere ta med sefg ungdommene og flytte? Jeg kan ikke si hva du skal gjøre. Det er deres liv, deres ekteskap og deres valg å ta. Men uansett så er det et fundament her som er verdt å sloss for. Og hvis forholdet blir over, er du da interessert i å se deg tilbake og si for deg selv at du ikke sloss for ekteskapet ditt?

Håper jeg har vært til hjelp.

Gjest.

Tusen takk Gjest.

Skole

Ekstraundervisningen vil nok være med lesehjelp (dysleksi). Vet også at det slites i ett annet fag. Greit å være obs på at dette fortsetter og at man må "følge med" selv om de i og for seg skal være selvhjulpne og selvstendige nå.

De er målrettede - har ivertfall vært frem til nå.

Du traff rett på dem der, de trenger begge litt ekstra hjelp som vi vet om, og kan se at de må ha noen i ryggen fremover også. De er begge i en periode hvor skole er kjedelig, lærerne har "tryne-faktor" og når de er "låst fast" i visse fag så blokkerer de hodet totalt for informasjon.

Ser ikke ut som det blir bedre med det første da ;)

Egentlig tenkte jeg på det sosiale på den nye skolen, da skolemiljøet de går i nå er vanskelig og det blir skolebytte til høsten. Men ser at jeg var uklar på det spesielt i spørsmålet mitt. Men du traff rett når det gjaldt hvordan de er på skolen idag, og antagelig fremover også hvis de fortsetter som nå.

Ekteskapet

Vi er nok innerst inne veldig glade i hverandre. Men vi har mistet noe på veien. Han er dårlig på å kommunisere, særlig når han grubler på ting, eller om følelser, spesielt om noe er vanskelig. Jeg kan spørre for mange spørsmål. Han har gått sine veier, som ikke har vært forenelig med det vi en gang lovte hverandre. Jeg vet ikke om jeg kan se forbi det og se det vi kan bygge videre på. Og om jeg kan tro på at det ikke skjer igjen.

Mye såre følelser. Føler jeg har kjempet for oss, og at han ikke gjør det før nå kanskje.

Men du har rett. Vi er grunnleggende glade i hverandre. Fundamentet er godt og vi mistet"nøkkelen" som du så pent kaller det. Og kommunikasjonen har vært et problem. Valget må vi selv ta, og for å svare på spm ditt, jeg har kjempet for oss lenge, men man blir sliten av dette også.

Så du traff riktig på det du skrev.

Skulle bare ønsket at det stod : alt blir bra , det ender godt og det blir ikke mere vondt :) ( hehe !!)

Tusen takk, du er utrolig dyktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...