Gå til innhold

They call me Stacey!

Gjest Anastasia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anastasia

Det var gøy i går men ble altfor mye vin. Jeg var godt hvitvinsmarinert for å si det mildt :fnise:

Jeg stakk visst av også, aner ikke hva jeg drev med, men gikk meg heftig bort. Ødela telefonen min og fikk ikke tak i venninna mi. Men fant fram til leiligheten hennes til slutt! Heldigvis ikke så fyllesyk i dag da jeg drakk masse vann + spiste pizza før jeg la meg. Men føler meg sliten. Liker ikke telenor arena, er så ekkelt med toalettene der og jeg stod nesten mer i dokø enn jeg fikk sett konserten.

Deilig vær i dag da, jeg har bare sittet på terrassen og lest krimbok. Liker så godt forfatteren Harlan Coben. Nå skal jeg se film og lese litt mer før jeg tar kvelden. :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut! Kjenner mange som var der på lørdag.

Hatt en grei dag på jobb? Trene denne uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Høres bra ut! Kjenner mange som var der på lørdag.

Hatt en grei dag på jobb? Trene denne uka?

Jobb var helt ok, men mye å gjøre. Jeg har så vondt i beina etter helgen så får se an litt.. Mulig jeg skal passe hund til helga og da bli det tur rundt Sognsvann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Koselig med hundepassing! Hva slags hund er det?

Det er en japansk spisshund, my favourite! Var jo den rasen jeg skulle kjøpe med exen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Endelig! Fri imorgen! Fullt kaos på jobb i dag, hvorfor blir folk så stressa dagen før en helligdag? Det fins minibanker og nettbank liksom..

Var på Starbucks med lillebror og lillesøster etter jobb i dag. Koselig det :)

Nå begynner smertene i beina å gå over så jeg vurderer å trene i morgen,eller kanskje på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Gjett om det er deilig med fri! Koser meg med frokost og alle gærningene på Millionærdating :) Nå skal jeg lese litt og bare ta det med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Hatt en fin 1.mai?

Ja, absolutt! Har vært veldig lat, sovet lenge, i tillegg hatt en nap på 3 timer. Fikk lest ferdig ene krimboken, nå begynner jeg på en ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett om det er deilig med fri! Koser meg med frokost og alle gærningene på Millionærdating :) Nå skal jeg lese litt og bare ta det med ro.

Haha, jeg liker også Millionaire Matchmaker! Så utrolig amerikansk, men sabla god underholdning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg liker også Millionaire Matchmaker! Så utrolig amerikansk, men sabla god underholdning :)

Digger den serien!! Skikkelig underholdning.

Da var det helg. Planer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Digger den serien!! Skikkelig underholdning.

Da var det helg. Planer?

SOVE :sleeping:

Helt grusom dag på jobb. Klarer nesten ikke å gå for jeg er så hoven i føttene.. Jaja 33 dager igjen til ferie.

Nå har jeg slettet masse gravide mennesker på facebook. Det gjør så forferdelig vondt å se alle andre gravide og lykkelige men det kommer aldri til å skje meg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt over 2 måneder til sommerferien her.. Så du er heldig som har noe å se frem til før det.

Åssen går det med treninga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anastasia

Litt over 2 måneder til sommerferien her.. Så du er heldig som har noe å se frem til før det.

Åssen går det med treninga?

Det gikk greit, men fikk litt vondt i kneet. Må bli flinkere til å variere trening, ikke bare trene styrke.

Æsj, lei meg i dag. Ser gravide damer og barnefamilier overalt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Hatt en fin helg?

Ja, våknet nettopp. Gruer meg til jobb i morgen. Er jo kaos. Jeg får så vondt i beina av å løpe så mye. Får ikke lov til å sitte heller :( Får kjøpe meg joggesko for jeg klarer nesten ikke gå etter jobb.

Endret av Anastasia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Foferdelig slitsom uke. Bare kjipe drittkunder som er frekke, vanskelige og truende. Ikke lyst å gå på jobb i morgen.. Har så vondt i beina. Tenkte meg på spinning i kveld. Prøvde å trene på mandag men jeg klarer jo knapt å gå.

28 dager igjen til ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...