Gå til innhold

They call me Stacey!


Gjest Anastasia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En arbeidsdag igjen også ferie. Du er heldig!! Misunner deg den ferieturen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Kom nettopp hjem. Lang dag. Hektisk dag på jobb, så spiste jeg middag (kinesisk) med en kollega, og tok noen øl med noen fra gamlejobben. Veldig koselig, men nå er jeg sliiiiiten.

Endelig kan jeg si: DET ER FERIE! Kom på denne sangen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Godt å våkne opp til strålende sol og ikke være fyllesyk :) Glad jeg droppa nachspielet i natt.

Skal på trening straks også tror jeg det blir grilling hos en kamerat. En bra dag :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Litt sliten i dag. Ikke fordi jeg er fyllesyk men ble en del å drikke i går også fant vi ut at vi skulle ut en tur. Veldig koselig! Satt hos meg og spiste mat og drakk øl.

Veldig morsomt å henge med homser. Nå skal jeg ligge litt i parken også skal jeg ut og spise med moren min etterpå. Må begynne å pakke litt mer og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Hatt en fin søndag?

Søndagen var bra, men i dag er jeg fyllesyk. Og jeg var ikke full i går, ble bare litt mye vin! Hadde kjøretime i dag, gikk bra selv om formen var elendig. Blir tv-kveld på meg resten av dagen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Når var det du skulle reise, var det onsdag? Fri fram til da?

Jepp, onsdag :) Har ikke rukket å pakke i det hele tatt siden jeg har vært så busy, men tenkte gjøre det i kveld. Kjøretime og zumba-time i morgen. Ser det er fare for streik på Gardermoen, er bagasjehåndtererne som truer med streik. Håper det blir avlyst, ellers får jeg jo ikke med meg bagasjen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin mandagskveld!!

*krysse fingerne for at det ikke blir streik*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du vel ratt allerede på vei - ha en helt fantastisk ferie!!! Det er jammen vel fortjent!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du dro vel igår? Gooooood tur!! Kos deg kjempemasse! Gleder meg til å høre om turen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Anastasia

Hjemme igjen! 30 timer tok det. Er helt fjern, jetlag og hovnet opp i beina. Men turen var fantastisk! Selv om kredittkortet mitt ble svindlet og jeg fikk lungebetennelse. Har vært syk nesten hele ferien. Tåler ikke aircondition.

Nashville: var på countryfestival noen dager, utrolig gøy og masse bra musikk. Varmt og klamt. Møtte en hunk fra Ohio men skjer jo ikke noe mer når han bor der borte snufs. SÅ mange koselige folk der borte. Jeg spilte inn noe musikk også, det var gøy!

Las Vegas: jeg var dårlig da jeg dro dit. Måtte sove på flyplassen i Dallas pga masse forsinkelser etc. Fint hotell vi bodde på men jeg sov i 18 timer for var helt utslitt. Fikk antibiotika hos legen og ble bedre, shoppa så mye som jeg aldri har gjort i hele mitt liv. Alt i Las Vegas er liksom.. for mye av alt. Var på et utested inne i Eiffel-tårnet men ble ikke så veldig imponert. Møtte en jeg kjente fra Mexico på en annen bar, liten verden!

Costa Rica: helt fantastisk. Trivdes veldig godt. Bodde i en liten surfe-by som heter Tamarindo, på vestkysten. Ble dårlig IGJEN og ble lagt i respirator for jeg fikk ikke puste. Late dager ved bassenget. Tok noen utflukter da jeg var bedre, var og så på aper/krokodiller, veldig gøy! Var også på en dagstur til Nicaragua, det var slitsomt men gøy. Minnet faktisk litt om sørlandet med masse øyer med hytter :)

God mat, så god at alle klærne mine er stramme. og jeg har hatt min egen personlige trener der nede.. drev med TRX-trening ute, spydde som en gris. Men fikk veldig mange bra tips! Og treneren var utrolig kjekk :danse: Ble kjent med flere folk, hang med noen gutter fra UK. Hun ene venninna mi hang mest for seg selv, gadd ikke snakke med noen så det var mest jeg og hun andre som var ute og sånn.

I dag har jeg vært hos politiet og anmeldt kortsvindel og sovet! Trøtt! Satt 3 drittunger foran meg på flyet fra New York og skrek som noen griser hele veien. Grr!Tenkte meg ut og handle litt mat også har jeg ca 4 uker med Home & Away å se på :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så utrolig kjedelig at du har blitt syk i ferien. Håper du føler deg bedre.

Høres ut som om du har hatt det litt gøy på turen.

Var du ikke på Britney Spears konsert i Las Vegas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake!

Hørtes ut som en helt knall tur, selv om du var syk. Håper du blir frisk og rask igjen snart! Planer for helgen, eller blir det bare å slappe av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Britney har tatt sommerferie fram til august :( Orket ikke se noen andre show heller siden jeg var så dårlig. Ble litt lei av konserter etter Nashville. De beste var Lady Antebellum, Miranda Lambert, Carrie Underwood og Blake Shelton. Og jeg var på samme restaurant som lillesøsteren til Britney!

Nå skal jeg inn til byen og se litt på gay paraden med en venninne, kanskje se litt fotball. Men blir rolig for min del, jeg er litt keen på å se på Orange is the new black og vaske klær..

Sov 12 timer i natt, veldig deilig! Skjønte ikke hvor jeg var da jeg våknet da hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å sove 12 timer da!!

Gøy med paraden?

Blir det en rolig lørdagskveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...