Gå til innhold

They call me Stacey!


Gjest Anastasia

Anbefalte innlegg

Gjest Anastasia

Typisk at jeg skal bli syk igjen nå. Jeg blir alltid dårlig i busy perioder der jeg ikke er flink nok til å sove ordentlig. Hadde kjøretime i dag med feber og det gikk ikke bra :(

Vurderer å være hjemme fra jobb i morgen. Sprenger i hodet og nesa renner. Er kanskje ikke dumt å være hjemme og slappe av. Har likevel lyst på besøk i helgen, selv om jeg ikke har så mye energi :forkjola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anastasia

By the way, jeg fikk en hyggelig melding fra han i London som jeg møtte i Costa Rica. Han er så kjekk at jeg dævver ass! Men kommer aldri til å bli noe, han har en veldig bra jobb der borte. Han har spurt før om jeg kunne tenke meg å bo i London men det vil jeg jo ikke så.. Reiser og besøker han i november uansett :) Skal ikke bo hos han altså, skal bo på hotell med en venninne + at jeg skal besøke noen andre jeg kjenner der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Hvordan går det med deg? Hjemme fra jobb i dag? Kjipt å bli syk igjen da!!

Dårlig form.Vondt i hodet, nesa renner, slapp. Funker dårlig å ha kundemøter når nesa renner konstant. Derfor er jeg hjemme i dag. Fikk melding av daten, tror han kommer til meg i morgen hvis jeg er litt bedre. Han er veldig søt da. Men jeg er så fram og tilbake med det der. En venninne sa at det ikke er vits å bruke tid på å lengte etter exen og det vi hadde. Jeg kunne vært sammen med Enrique Iglesias og likevel ville det ikke blitt det samme som med exen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Fortsatt dårlig her altså. Så jeg sa til daten at vi heller får møtes en annen dag så jeg ikke smitter han. Gikk greit det, han sa han savner meg hehe. Han er søt da! Sendte meg en selfie i natt, koselig at han tenker på meg når han er på fylla.

Tenk, dette er første helgen på 3 mnd (!) jeg har for meg selv! Jeg kødder ikke! Nå er jeg syk da så er jo på grunn av det,men er ganske uvant. Litt sliten i øya av å se så mye på tv. Var faktisk en tur i byen i dag og kjøpte meg burger til middag, det var det eneste jeg hadde lyst på. Får se om det fins noen filmer jeg ikke har sett enda og ta meg en ansiktsmaske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig med en alene-helg men kjipt å være syk!

Nei det går mye dårlig på tv for tiden.

Håper du føler deg bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Går litt bedre i dag. Skal nok tilbake på jobb i morgen. Sover dårlig for tiden, svetter og svetter. Men tror ikke jeg har feber lenger hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Tilbake på jobb ja. Går sånn høvelig greit, sår i halsen.

I dag har jeg vært på middag hos moren min. Veide meg siden hun har vekt og fikk sjokk! Jeg trodde jeg hadde gått ned etter ferien, men nei jeg har gått opp! 2 kg! :sjokkert:

Jeg som har trent, spist masse grønnsaker, kuttet ut godteri på hverdager etc. Æsj jeg vil ned minst 6 kg. Helt ufattelig at jeg har klart å finne noen som vil date meg. Han har sagt at han ikke syns jeg er for stor, at jeg er helt nydelig som jeg er men han sier det sikkert for å være høflig. Føler meg IKKE veldig fresh for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så det er sagt - vekta kan varierer med et par kilo fra eller til uten at det behøver å bety at du har lagt på deg, det kan fort bare være vannansamlinger og andre ting som har med syklusen til kvinner å gjøre! Så det så!

Det er uansett gode muligheter for å komme tilbake til gode vaner, nå som ferien er over og høsten står for døra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Kom nettopp hjem fra Sverige. Har vært der med pappa på den årlige elgturen. Elgene var såå søte, jeg matet de med bananer :) Som vanlig helt fantastisk å sove på hotell og spise god mat + ikke minst god hotellfrokost!

Var innom Svinesund en tur og, pappa spanderte frisørtime på meg. Nice.

Rolig på meg resten av helgen. Kose meg med en film + svenske blader. Får ikke møtt daten før om 2 uker.. vi er begge sykt busy. Alt blir bedre når jeg er ferdig med å ta lappen og når han får flyttet til Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Gøy med en tur til Sverige da!!

Hadde du en fin lørdag?

Ja, det er en årlig tradisjon det der :) Kom hjem i går kveld så tok det veeldig med ro på sofaen. Nå har jeg vært på trening og må rydde litt her. Blir en stressende uke som vanlig,har kjøretimer hver eneste dag! Wææh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anastasia

Åssen synes du det går med kjøringa? M har også begynt å ta lappen.

Går fint. Har kjøretimer nesten hver dag nå fram til oppkjøring. Slitsomt, men fikk høre at jeg kjører bra :)

Ellers har denne mandagen vært dårlig. Ble kjeftet på av et rævglefs av en kunde i dag. Såpass ille at jeg begynte å gråte. Var ikke min feil en gang men hun nektet å høre, stod bare og skrek :trist:

Har ikke lyst å dra på jobb i morgen..

Endret av Anastasia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, synes synd på deg som har sånne kunder! Du må ikke la det gå innpå deg, det er de som har et problem ...

Bra kjøringa går bra, tenker det ikke er så lenge før du sitter med lappen i din hule hånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Har du fått vite når du har oppkjøring?

Jepp, det er 22/9. Kjørte ikke så bra i dag, for jeg var så utrolig sliten. Hektisk på jobb. Lager meg thai green curry nå og kollapser foran tv'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...