Gå til innhold

They call me Stacey!


Gjest Anastasia

Anbefalte innlegg

Ser ut som det blir 2 turer til USA/Karibien neste år :danse: Blir Miami/Mexico i mai neste år, og Fort Lauderdale/Puerto Rico til høsten. I'm a lucky bitch! Bra jeg har venninner som i det hele tatt gidder å reise. folk på min alder er jo stort sett dritkjipe og sitter hjemme og strikker virker det som.

ååååå, nå ble jeg misunnelig!! Jeg vil også til USA igjen! Drømmer om å reise tilbake til Florida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anastasia

ååååå, nå ble jeg misunnelig!! Jeg vil også til USA igjen! Drømmer om å reise tilbake til Florida!

Har du vært i Fort Lauderdale? Jeg tenker bare hvorfor ikke. Det er billige billetter med Norwegian. Også er det digg med litt varme på høsten! Jeg ELSKER Florida og Karibien :hjerte::hjerte::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært i Fort Lauderdale? Jeg tenker bare hvorfor ikke. Det er billige billetter med Norwegian. Også er det digg med litt varme på høsten! Jeg ELSKER Florida og Karibien :hjerte::hjerte::hjerte:

Nei, vi var kun i Orlando i fjor. Rakk ikke så mye annet på en uke. Neste gang blir det minst 14 dager. Fordi da kan man reise rundt litt mer med bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...