Gå til innhold

They call me Stacey!


Gjest Anastasia

Anbefalte innlegg

Gjest Anastasia

Wææh, neseoperasjon i morgen allerede! Det har gått så fort dette her ;)

Utrolig nok så gruer jeg meg ikke i det hele tatt. Har tatt det veldig med ro de siste dagene, nå skal jeg rydde og ordne litt her siden jeg kommer til å være ganske slapp de neste dagene. Min snille venninne skal hente meg på klinikken og kjøre meg til mamma i morgen. Så da håper jeg alt går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anastasia

Hjemme igjen! Alt gikk bra :) Har ikke merket smerter eller noen ting, bortsett fra at det klør på blåmerkene mine. Venninna mi hentet meg på klinikken også spiste vi middag hos mamma. Jeg var jo SÅ happy pga alle drugsene jeg fikk og skravla som et uvær haha.

Har vært på klinikken og tatt ut tampongene og snart kommer en venninne og lager middag til meg. Glad jeg har så gode venner. Hun som liksom skal være bestevenninna mi har ikke sendt meg en melding for å spørre hvordan det går en gang.. syns det er litt dårlig! Men etter hun fikk hund så driter hun jo i alle andre. Selv om jeg forstår det er mye jobb med en valp,men det går an å ta kontakt med venninna di likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at operasjonen gikk bra!

Bra du får hjelp av vennene dine! Kjipt med bestevenninna di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Har blitt skjemt bort med middag i dag igjen :) En kompis av meg kom innom og lagde indisk mat til meg. Deilig! Ellers ligger jeg her.. ser på filmer/serier og småsover litt. Klarte å gå meg en tur i dag da, måtte bare ha litt luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Så heldig du er..

Endelig helg. Planer?

Nei jeg er jo bandasjert i trynet og har masse blåmerker så har ikke planer om å gjøre så mye :) Fikk lyst på pain au chocolat så tenkte meg en tur på butikken. Folk kommer til å bli skremt når de ser meg :fnise:

Gleder meg til mandag når jeg kan ta av denne bandasjen, er lei av den nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Godt å få av bandasjen, virkelig! I dag har jeg vært litt ute, har ikke orket gå ut før nå pga jeg har vært så hoven også glor jo folk på meg :fnise: Har fått høre at jeg ser ut som både vaskebjørn og Hannibal Lecter av vennene mine, har noen heftige blåmerker.

Utrolig deilig å sitte på terrassen i det fine været. Var også og kikket i noen butikker, fant meg noen jakker fra Vila jeg skal kjøpe på fredag. Da er det også restylane-tid og middag med en venninne siden det er lønningsdag.

Er fortsatt skuffet over min såkalte bestevenninne. Hun har gjort utrolig mye for meg og stilt opp tidligere, men plutselig betyr jeg ingenting lenger. Hun kunne f.eks tatt med valpen hit på besøk, eller vi kunne gått en tur eller noe. Men nei. Jeg har ikke tenkt å være spesielt møtekommende mot henne framover. Har heldigvis andre folk å være sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg at det var godt å få bandasjen!

Dumt med bestevenninna di. Noen blir sånn, dessverre. Jeg har lagt merke til de siste årene. Men plutselig kommer de krypende tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Har vært og tatt juvederm i dag. Fy f.. det var vondt! Jeg begynte å gråte faktisk. Tenker at det er sikkert like vondt som å føde hihi. Ikke at jeg noensinne kommer til å finne ut det :( Nå er det enda en jeg kjenner som er gravid og jeg er SÅ deppa. Koselig for henne så klart, men jeg føler meg bare dritt for det kommer aldri, aldri, ALDRI til å skje for meg. Æsj. Føler meg som en taper fordi jeg kommer til å være evig singel og føler folk ler av meg.

Måtte trøsteshoppe litt. Skal spise middag med folk fra gamlejobben etterpå, gleder meg :)

Endret av Anastasia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Hyggelig med middag ute? Hvor spiste dere?

Veldig koselig. Var på Yaya's. Var fornuftig og tok bare 1 øl på lønningspilsen, så kom meg hjem i tide til å se på The Voice. Syns de er så flinke. Resten av helgen blir nok rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte google Juvederm, aldri hørt om det før. Hørtes ikke godt ut, men får håpe du blir fornøyd med resultatet!

Kjennes det bra ut etter operasjonen nå? Eller har du fortsatt noe plager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Jeg måtte google Juvederm, aldri hørt om det før. Hørtes ikke godt ut, men får håpe du blir fornøyd med resultatet!

Kjennes det bra ut etter operasjonen nå? Eller har du fortsatt noe plager?

Ja huff, nå har jeg herja nok med utseendet mitt for en stund. Fortsatt hoven og blå i trynet men det får bare ta den tiden det tar. Har heldigvis ikke smerter i nesa lengre :) Så er klar for jobb igjen på mandag. Har vært litt kjedelig med fri i 2 uker men litt godt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anastasia

Har du gjort noe gøy idag da?

Neh. Absolutt ingenting. Har vært skikkelig kvalm, har mens-smerter fra helvete så ligger og knasker paralgin forte med varmeflaske på magen. Tenkte se en film og legge meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner ikke å ha mensen. Gruer meg til å få det tilbake.

Hvilken film ble det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Jeg savner ikke å ha mensen. Gruer meg til å få det tilbake.

Hvilken film ble det?

En dårlig skrekkfilm som heter Echoes. Siste dagen jeg kunne sove lenge i dag. Har vært litt lat de siste ukene og sjelden stått opp før 11. Blir godt å komme tilbake på jobb egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Ser ut som det blir 2 turer til USA/Karibien neste år :danse: Blir Miami/Mexico i mai neste år, og Fort Lauderdale/Puerto Rico til høsten. I'm a lucky bitch! Bra jeg har venninner som i det hele tatt gidder å reise. folk på min alder er jo stort sett dritkjipe og sitter hjemme og strikker virker det som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...