Gå til innhold

They call me Stacey!


Gjest Anastasia

Anbefalte innlegg

Gjest Anastasia

Nytt år, nye muligheter, ny dagbok, nytt liv egentlig!

Jeg har hatt et virkelig vanskelig år bak meg og sliter enda. Men med alt det positive som skjer i år så må 2014 bli bedre. Det har jeg bestemt.

Kommer til å skrive om mat, trening, depresjon, singelliv og reiser her :duskedame:

I dag er jeg litt.. lei av alt. Men har snakket med en venninne som har hatt en enda verre dag. Jeg har tross alt kvalitets-kanalen TLC!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anastasia

Lei av å være syk :forkjola:

Heldigvis har nesa sluttet å renne så mye, jeg syns det var verst. Føltes som å ha en lekk kran. Får ikke i meg mat heller, har ikke lyst på noe. Vurderer å gå på butikken og kjøpe noe å lese på. Tror jeg skal tilbake på jobb i morgen, men trening må nok vente noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Ny dagbok! Her må jeg følge med.

Hvordan er formen idag?

Formen er bedre, men hoster fortsatt. Stille på jobb heldigvis.

Skal på date på fredag, med P. Han oppfører seg som han er hodestups forelsket i meg og jeg takler det ikke :( Han mener det vel men jeg er så lei meg pga exen fortsatt. Mine venner mener jeg bare må møte han og se hva som skjer, siden jeg trives i hans selskap. Får se hva jeg gjør.

Lønningsdag og blakk allerede. Må ta vaksiner til ferien + kjøpe meg nytt pass. 100 dager igjen til jeg reiser nå. Håper de 100 dagene går fort for jeg kjeder meg kraftig :bond:

Heldigvis har jeg København å se fram til om bare 4 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, København. Kan ikke huske sist jeg var der... Fin by!

Du har mange reiser å se frem til. Det er bra da. Det hjelper i disse mørke tider.

Synes vennene dine har rett. Dra på date og kos deg. Du fortjener det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dagbok jo! Grattis :)

Enig med MissS! Dra på date og kos deg - om ikke annet kan du ha det hyggelig med han, så kan du se an om det er noe du ønsker at skal bli noe. Du fortjener en bra mann - han høres bra ut, så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Endelig kom jeg meg på trening. Deilig. I dag er første dag på over 1 år at jeg føler litt.. solskinn! Føles som jeg sitter i en mørk brønn og desperat prøver å komme meg ut. Depresjon er noe dritt. Men i dag.. et lite glimt. Det er ganske viktig for meg.

Må lese litt bilteori og gjøre meg klar til kjøretime i morgen. Den dagen jeg har bestått oppkjøring skal jeg feire!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Hvordan gikk kjøretimen idag?

Bortsett fra at jeg holdt på å kræsje 2 ganger gikk det vel greit :fnise:

Hm i morgen er det date på meg. Gleder meg ikke og håper han ikke tar på meg.. dårlig tegn. Kan ikke noe for det. Han er for lav. Men jeg kan jo ikke si det. Hadde han bare vært litt høyere så hadde han vært perfect.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra at jeg holdt på å kræsje 2 ganger gikk det vel greit :fnise:

Hm i morgen er det date på meg. Gleder meg ikke og håper han ikke tar på meg.. dårlig tegn. Kan ikke noe for det. Han er for lav. Men jeg kan jo ikke si det. Hadde han bare vært litt høyere så hadde han vært perfect.

Du føler deg ikke tiltrukket av ham i det hele tatt? Hadde du følt deg tiltrukket av ham om han var litt høyere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Du føler deg ikke tiltrukket av ham i det hele tatt? Hadde du følt deg tiltrukket av ham om han var litt høyere da?

Jo altså jeg syns jo han er veldig kjekk og hyggelig, ellers hadde jeg jo ikke hoppet til sengs med han :fnise: Men jeg har så mye issues i forhold til min ex så tror ikke dette er noe å satse på. Jeg klarer jo ikke stole på menn noe særlig. Mye rot fra meg altså men jeg må jo prøve meg fram for å bearbeide dette her.

Uansett skal jeg møte han i morgen også får jeg bare se det an. Men tviler på at jeg blir noe in love dessverre. Uff enten møter jeg en mann som er høy med liten tiss eller en lav mann med stor tiss :trist:

Kan jeg vennligst få en mellomting?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Hektisk helg. På fredag var jeg ute med M, spiste thaimat og så Anchorman 2. Den var faktisk ganske morsom. Jeg hadde jo bestemt meg for å avslutte alt men vi har det jo så hyggelig... Så har bestemt meg for å bare ta det veldig med ro og se hva som skjer. Tror han kommer innom meg en tur senere.

I går var jeg på Ikea og Living. Skulle se etter seng men fant ikke noe. Det er jo så dyrt! Fant ut at det er helt umulig å dra på Ikea uten å kjøpe noe, endte opp med en plante og noe lys :) I tillegg rakk jeg noen øl på irsk pub i går men ble mye stress. Jeg liker ikke stress. Var heldigvis hjemme etter 2 øl, er imponert over meg selv altså!

I dag må jeg rydde og vaske her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjett hvem som kom innom med middag til meg. Det var utrolig koselig!

Så koselig da. Hadde dere en hyggelig kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Så koselig da. Hadde dere en hyggelig kveld?

Ja, veldig. Æsj mandag igjen. Middag før trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, veldig. Æsj mandag igjen. Middag før trening.

Her er det omvendt. Middag etter trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han herre fyren høres veldig snill og koselig ut, altså - det må jeg bare si! Det fortjener du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Han herre fyren høres veldig snill og koselig ut, altså - det må jeg bare si! Det fortjener du :)

Ja, han er god :) Jeg var mildt sagt ikke så keen i begynnelsen men han gjør jo virkelig en effort her. Ikke er han ute etter bare en ting heller. Også har vi mye å prate om og det er veldig koselig å være sammen med han.

Gikk ikke bra på treninga i dag. Fryktelig svak i armene, er jo såvidt jeg klarer å løfte en pakke kjøttdeig :fnise: Men til mitt forsvar har jeg jo vært syk og har ikke fått trent på en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...