Gå til innhold

They call me Stacey!


Gjest Anastasia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anastasia

Åssen er formen?

(Tror jeg så deg på t-banen i stad....)

FRYKTELIG sliten. Men var heldigvis ikke kaos på jobben i dag. Unnet meg en burger king til lunch. Jeg mista tlf min i helga og fikk svar fra forsikringsselskapet i dag at jeg får igjen penger. Så det var kjapt! Endte opp med en Samsung Galaxy. Utrolig kjipt å miste den andre tlf da.. alle de fine bildene jeg tok i helga :(

Haha så du meg på t-banen? Jeg var helt fjern i dag. Skal legge meg nedpå litt nå. Ingen trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt en gøy tur! Du kan virkelig å feste, altså :)

FIkk du shoppet noe fint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Høres ut som du har hatt en gøy tur! Du kan virkelig å feste, altså :)

FIkk du shoppet noe fint?

Ja huff, tok litt av! Følte meg veldig søt der jeg satt med en pose og spydde i taxien.. Er en grunn til at jeg nesten aldri drikker lengre. Fysj! Men hadde det veldig gøy ja :)

Kjøpte meg noen dritkule sko, noe sminke og topper. Ellers gikk det mest i alkohol.. Var jo så deilig vær så ble en del utepils :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FRYKTELIG sliten. Men var heldigvis ikke kaos på jobben i dag. Unnet meg en burger king til lunch. Jeg mista tlf min i helga og fikk svar fra forsikringsselskapet i dag at jeg får igjen penger. Så det var kjapt! Endte opp med en Samsung Galaxy. Utrolig kjipt å miste den andre tlf da.. alle de fine bildene jeg tok i helga :(

Haha så du meg på t-banen? Jeg var helt fjern i dag. Skal legge meg nedpå litt nå. Ingen trening!

Kjedelig miste telefonen når man har tatt bilder. Godt du fikk penger igjen.

Ja, men så deg ikke før du gikk av banen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Like fyllesyk i dag jeg! Begynner heldigvis å få tilbake matlysten.

Hadde planlagt å dra på bodypump men nei.. dårlig form..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Like fyllesyk i dag jeg! Begynner heldigvis å få tilbake matlysten.

Hadde planlagt å dra på bodypump men nei.. dårlig form..

Hadde tenkt til å spørre om du skulle trene idag.. Håper du føler deg bedre snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Har altfor mye godteri. Var jo i Sverige forrige uke.. I tillegg fikk jeg mini eggs fra England og de er bare amazing!! Den slankinga mi går ikke så bra.. 62 dager igjen til USA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Er fortsatt helt forferdelig fyllesyk! 1 uke nå! Jeg trenger virkelig å sove ut, uten å bli vekt av den forbanna alarmen. Gleder meg til å legge meg tidlig i morgen kveld og sove i 14 timer eller noe. Det er en grunn til at jeg nesten aldri drikker særlig mye alkohol lenger..

Skal i bursdag på lørdag, vors begynner kl 15 (!) men jeg orker ikke begynne så tidlig. Tar meg max 3 øl. Orker ikke en sånn uke til der jeg er helt ødelagt. Trening og diett har gått åt helvete denne uka. Godteri, brus og junk food hver eneste dag, i tillegg til red bull for å klare våkne..

:grine::sjokkert::bond::murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Godt med helg? Føler deg bedre idag?

Gjett om! Nå føler jeg meg menneskelig igjen. Ble noen timers soving på sofaen, ellers har jeg kost meg med god mat og prinsessekaker :)

Trening i morgen tidlig, yey! 60 dager igjen til ferie. 60!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Vært og trent idag? Tror jeg så deg..

Jepp! Ble det spinning på deg?

Sliten allerede. Må lage meg en tidlig middag for jeg skal dra på vors allerede kl 16.. vil helst være hjemme men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Ble det spinning på deg?

Sliten allerede. Må lage meg en tidlig middag for jeg skal dra på vors allerede kl 16.. vil helst være hjemme men.

Det ble spinning på meg. Skal du trene i dag?

Åssen er formen i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Det ble spinning på meg. Skal du trene i dag?

Åssen er formen i dag?

Æsj, er kvalm :( Var ikke full i går men jeg blir så dårlig av alkohol. Drakk til og med masse vann OG var på burger king og spiste masse mat. Ingen trening i dag, må vaske leiligheten og rydde her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anastasia

Hatt en fin mandag?

Joda, grei nok :) Men jeg er veldig stressa pga sjefen kritiserer meg for alt. Det er veldig ille, gruer meg for å dra på jobb. Fikk positive tilbakemeldinger av noen andre kolleger da, så jeg kan ikke være helt håpløs..

Har så lyst å flytte til Tønsberg, men kjenner jo ikke så mange der. Er ikke bare bare å få nye venner i voksen alder. Håper jeg finner en ny jobb å søke på.

Sliten i kveld så droppet trening. I morgen skal jeg trene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig innevær idag. Blir det trening idag?

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...