Gå til innhold

They call me Stacey!


Gjest Anastasia

Anbefalte innlegg

Vi har en kort medarbeidersamtale 1 gang i mnd og en en lengre medarbeidersamtale 1 gang i året. Føler meg fryktelig lite motivert i jobben nå :(

Det var ofte. Sist gang fikk du vel bedre tilbakemldinger. Høres ut som om du er veldig klar for ny jobb. Hva vil du jobbe med da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anastasia

Det var ofte. Sist gang fikk du vel bedre tilbakemldinger. Høres ut som om du er veldig klar for ny jobb. Hva vil du jobbe med da?

Sjefen er jo psykopat, det er problemet. Nei, jeg aner ikke hva jeg vil jobbe med. Ikke kunder hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Har vært på en klein sukker-date. Hyggelig fyr men NEI. Not interested. Skjønner ikke at noen kan bli interessert i noen på den måten. Jeg tenker fortsatt at ingen kan måle seg med exen. Det går ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Er helt sykt sulten og godtesjuk denne uka. Har fått skikkelig cravings på kvikklunch av alle ting.. Er nok bivirkninger pga Cipralexen tenker jeg. Håper det går over for jeg gidder ikke bli feit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Snart helg. Da er det greit å være godtesjuk.

Planer i helgen?

Skal hvertfall trene i helgen! Bare slappe av, er så mye mas for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Godt med helg?

Ja.. men lei meg i dag :( Akutt kjærlighetssorg. Tenker bare på exen og at han sikkert gjør noe koselig med samboeren sin akkurat nå. Hyyyyl, jeg orker ikke mer. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Æsj, enda en venninne som skal gifte seg :( Minner meg på at jeg kommer til å være alene resten av livet. Dritt!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Mye negativt som skjer.. Sjefen er utrolig drittsekk mot meg for tiden. Fikk en kjip mail i dag, greit nok at jeg hadde glemt å oppdatere et skjema, men han klikka. Hvis han kaller meg inn til et møte kommer jeg til å ta opp at oppførselen hans ikke er akseptabel. Han er rett og slett slem mot en annen kollega også, helt uten grunn. Psykopat! Og til helgen skal vi til København, håper ikke jeg blir full og slenger masse dritt til han haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skal på jobbtur til Køben? Så gøy da!! Bare ikke la sjefen din ødelegge helgen og turen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Dere skal på jobbtur til Køben? Så gøy da!! Bare ikke la sjefen din ødelegge helgen og turen!!

Ja, vi skal det. Har gledet meg lenge. men sjefen ER en psycho! Håper jeg får shoppet litt på lørdag.

3. dagen på rad jeg trener styrke.. det er ikke ofte det skjer for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3. dagen på rad jeg trener styrke.. det er ikke ofte det skjer for å si det sånn.

Så flink du er!! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Fikk endelig klippet meg i dag. Skulle egentlig gjøre det i København, men der stenger visst frisørene kl 14!

Kjøpte meg sko og. 3 dager igjen!!!!!! Er SÅ utålmodig, jeg vil reise NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også klipt meg i dag. Ble litt kortere enn jeg først tenkte, men det kjennes egentlig veldig digg!

Heldig du er som skal ut og reise igjen snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

I dag endte jeg opp i Sverige av alle steder med en kollega. Harryshopping! Brukte alt for mye penger som vanlig, men nå har jeg hvertfall masse mat for en stund :)

2 dager igjen til jeg reiser :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke verst med en harrytur til Sverige på en onsdag. Fikk du kjøpt noe godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Ikke verst med en harrytur til Sverige på en onsdag. Fikk du kjøpt noe godt?

Nei, det ble litt spontant. Handlet masse mat. Og godteri. Burde ikke kjøpt så mye godteri!

Nå er det pakkings her. Og kanskje jeg tar meg en Carlsberg :ol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Er så dårlig :kvalm:

Har spydd i hele dag. Ikke sovet stort i helgen og endte opp på nach i Malmö av alle steder..

Men Køben var bra! Kjempegøy! Ble litt shopping men mest drikking. Må legge meg nå, formen er ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...