Gå til innhold

They call me Stacey!


Gjest Anastasia

Anbefalte innlegg

Gjest Anastasia

Sliten. Har vært på jobb i 12 timer. Er fryktelig dårlig i magen, skikkelig kramper :( Er så lei dette her altså.. Skal ta en laktosetest hos legen på fredag, det vil si at jeg ikke kan spise noe som helst hele torsdagen. Uff. Så blir det videre til coloskopi på sykehuset for videre tester. Er så redd for hva som feiler meg! Tenk om jeg har kreft eller noe veldig seriøse greier?????

Slitsomt å være populær.. fikk melding av Toern i dag, han savner meg og syns vi hadde det sååå hyggelig i helga. Ja, takk for at du ødela nattesøvnen min liksom. Hvis han inviterer meg ut på noe greier igjen så skal jeg bare si at jeg ikke er interessert! Dukket utrolig nok opp en melding fra en kjekk mann på sukker. Er ingen som er mer skeptisk til sukker enn meg men holder mulighetene sånn halvåpne. Er litt lei av dating nå, problemet er jo at jeg har blitt helt følelseskald og gir fullstendig faen! På fredag skal jeg også begynne på antidepressiva for første gang, spent på hvordan det blir.

Slitsom uke, er det ikke fredag snart?!

:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anastasia

Er det bare jeg som ELSKER svenske Grand Prix-sanger?? Her er min favoritt i år, synd den ikke skal være med i selve finalen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 4 dager igjen til helg. Får håpe uka går fort.

Du får være ærlig med han og si at du ikke er interessert da. Best å si det som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Endelig har jeg fått senga mi! Veldig fornøyd. Er tidenes største seng, tar jo opp halve soverommet :fnise:

Får plass til masse katter oppi der! Trøtt i dag. Ekstremt. Når jeg ikke får sove ut i helgen så blir hele uka ødelagt. 3 dager igjen til helg!

Bodypump i kveld, ellers rolig. Må begynne å seriøst tenke på å gå ned i vekt til jeg reiser til USA. Siden jeg alltid legger på meg så mye når jeg er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg fått senga mi! Veldig fornøyd. Er tidenes største seng, tar jo opp halve soverommet :fnise:

Får plass til masse katter oppi der! Trøtt i dag. Ekstremt. Når jeg ikke får sove ut i helgen så blir hele uka ødelagt. 3 dager igjen til helg!

Bodypump i kveld, ellers rolig. Må begynne å seriøst tenke på å gå ned i vekt til jeg reiser til USA. Siden jeg alltid legger på meg så mye når jeg er der.

Digg med ny seng. Det gikk fort.

Du er ikke den eneste som vil ned i vekt før USA tur. Men det går så sakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Digg med ny seng. Det gikk fort.

Du er ikke den eneste som vil ned i vekt før USA tur. Men det går så sakte.

Jeg vet! Og det går enda saktere når jeg har masse fristelser i skapet + på jobb.. godterier overalt. Har pms jeg nå og har lyst på ALT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Hvordan var første natta i ny seng?

Åh, det var helt fantastisk! Uvant med så stor seng. Katten likte den og :)

Har mens-smerter fra helvete så dropper trening i dag. Siste dag jeg kan spise, fram til fredag morgen. Gleder meg ikke til faste i morgen..

Ser virkelig fram til fredag kveld! 47 timer igjen til helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt går bra på undersøkelsen på fredag! Kjipt ikke å kunne spise på en stund, men da får du heller lage noe ekstra godt til fredag kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Er så SULTEN! :murvegg:

Ikke spist siden kl 8 i dag, og kan ikke spise før ca kl 10 i morgen. Hadde nettopp en kjøretime som ikke gikk bra at all,er skikkelig svimmel og uggen.

Fantaserer om alt det gode jeg skal spise i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Totalt nesten 30 timer uten mat. Fatter ikke at jeg greide det! Tok totalt 5 sprøyter. Legen mener jeg fikk en salmonella-infeksjon etter jeg ble matforgifta i Hemsedal. Great. Må ta noen fler tester da de ikke fant noe i dag.

Helvete på jobb, så utrolig mange mennesker innom, har ikke folk bedre ting å gjøre på en fredag? Jeg kjøpte meg masse godt i dag. Rekesmørbrød, punchruller, tab extra og kylling med potetsalat som blir middagen min.

Plutselig er det aktivitet på sukker for min del. Er en mexicaner (!!!!) som vil møte meg. Han er ikke så kjekk, men jeg har jo tidenes mexicaner-fetish.. har gått og gnåla i mange ÅR om at jeg vil ha mexicansk kjæreste og mexicanske barn! Haha! Kanskje jeg bare skal møte han? Kan jo hende bildene ikke er så bra og at han ser bedre ut i virkeligheten.

Koser meg med pus i kveld :)

GOD HELG :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

..forresten mexicaneren er 172. Like lav som Toern. Så det er UAKTUELT. Lurer på om det finnes mexicanere på rundt 180 jeg?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Første dag på antidepressiva. Føler meg helt.. fjern! Wææh, er det sånn det skal bli?! Ble stuptrøtt rett etter jeg tok første tablett, måtte bare legge meg. Så har ikke fått gjort noe fornuftig i dag, bortsett fra å trene.

Skal snart på cafe med noen venner. Kan ikke drikke alkohol på noen uker, så får kjøpe meg en red bull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor høy er du da? For meg ville 172cm vært perfekt høy hos en gutt men jeg er lav selv så...

Planer for søndagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Hvor høy er du da? For meg ville 172cm vært perfekt høy hos en gutt men jeg er lav selv så...

Planer for søndagen?

Jeg er 174 cm, bruker mye høye hæler og da blir jeg ca 180. I går sa jeg fra til Toern at jeg ikke var interessert i noe mer. Han spurte om vi skulle se en film sammen. Han tok det greit heldigvis.

Var koselig i går, jeg var på Kulturhuset med noen venner. Men, det er SLITSOMT å være edru på sånne steder når alle andre er dritings og musikken dundrer. Liker ikke sånn 50-tallsmusikk, blir for sært.

I dag må jeg rydde og vaske, kanskje jogge litt etterpå. Og pugge vikepliktsregler til kjøretimen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da skjønner jeg hvorfor du synes han er lav.

Håper det går bra på kjøretimen idag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

For en DÅRLIG dag :sur:

Jeg hadde medarbeidersamtale og ble angrepet for så mye.. rart! Sjefen skulle pirke på alt, og igjen er det mas om forbanna salg. Til høsten må jeg begynne å se etter noe annet, nå har jeg jobbet der i 3 år og ikke fått 1 krone i lønnstillegg. Mens mine utgifter bare øker og øker. Mens bestisen til sjefen, som ikke gjør en dritt og selger mye mindre enn meg, hun fikk lønnsforhøyelse.. Er så lei!

Kjøretimen gikk i det minste greit. Har merkelige bivirkninger av antidepressivaen, nå er det en helt forferdelig hodepine. Bare jeg slipper vektøkning, kvalme og at jeg plutselig blir gæren er jeg fornøyd :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt med en sånn medarbeidersamtale. Hvor ofte har dere sånne samtaler? Synes du og sjefen din har det hele tiden.

Bedre dag idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Så kjipt med en sånn medarbeidersamtale. Hvor ofte har dere sånne samtaler? Synes du og sjefen din har det hele tiden.

Bedre dag idag?

Vi har en kort medarbeidersamtale 1 gang i mnd og en en lengre medarbeidersamtale 1 gang i året. Føler meg fryktelig lite motivert i jobben nå :(

Var på cafe med noen kolleger etter jobb, det var veldig koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...