Gå til innhold

They call me Stacey!


Gjest Anastasia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anastasia

Fått trent noe mer denne uka?

Næh, jeg har mensen så er litt uggen. Men på lørdag tenker jeg :)

Har laget meg chicken satay i dag, utroooolig godt må jeg si! Ser på Hellstrøm og han som er avhengig av godteri. SÅ ille er jeg tross alt ikke :fnise: Hadde blitt kvalm av å spise så mye dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Hatt en fin helg? Småtøft med mandag igjen :P

En rolig helg, utrolig nok! Pc-en min ble ødelagt IGJEN på fredag, skjermen ble helt svart. Heldigvis fikk min snille bror ordnet en laptop til meg han hadde liggende. Kjipt med alle bilder, filmer etc som er borte :( Typiskda, først ble senga mi ødelagt. Så mister jeg mobilen, og nå pc-en. Jaja, det er bare ting!

Er så trøtt, skal legge meg nå. Var på kino med lillesøster og så tidenes dårligste film. Jeg HATER sånne fantasy-filmer, også tar hun meg med på The Divergents?!

Bare 4 timer å jobbe i morgen så er det påskeferie! Skal bare være hjemme, besøke moren min noen dager og en venninne. Gleder meg til å sove, sove, sove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

God påske!! Skal du noe gøy i påsken?

Sove, stort sett :) Fryktelig lite energi for tiden kjenner jeg. Var på Olivia med noen venninner i dag, og nå skal jeg til moren min. Får besøk av en venninne som kommer på middag.

God påske alle sammen! Dette er min favoritthøytid altså :danse: Har proppa i meg så mye sjokolade at det er helt perverst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Deilig med fri og kunne sove så lenge jeg vil :) Og liker at det er fint vær også. I dag har jeg trent og sløvet foran tv-en,nå tenkte jeg å dra og kjøpe meg noe digg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Hatt en fin påske?

Jaaaa! Deilig :)

Jeg trente både i går og i dag. Satt ute og solte meg noen timer i dag, må ha vært godt over 20 grader.. Koser meg med potetgull og is-te. Fra i morgen er det slanking. Målet er å gå ned minst 5 kg. Så jeg ikke ser ut som en hval i mine Victoria's Secret-bikinier. 6 uker igjen til ferie :danse::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Hvordan var det på jobb idag?

Bare 3 dager til helg!!

SÅ mye å gjøre på jobb,skikkelig kaos. Jeg tok lunchen min ute, det hjalp faktisk. Har trent 3 dager på rad nå, er helt utslitt. Hektisk uke dette her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

En særdeles dårlig dag på jobb. Medarbeidersamtale som gikk åt HELVETE. Følte meg angrepet av sjefen, og til slutt ble det for mye så jeg begynte å gråte. Skikkelig flaut. "Jeg visste ikke at du var så skjør og ikke taklet kritikk" sa han da!!! Er det muuulig.. Er jo ikke det at jeg ikke takler kritikk, men måten han snakker til meg på. Alt jeg gjør er galt, da jeg påpekte at jeg var fornøyd med noen resultater jeg hadde fikk jeg høre "men HVORFOR er du fornøyd Stacey, HVORFOR?"

Jeg er SÅ lei den mannen at jeg får mark.. vet jeg må vekk derfra for det her føler jeg er en form for psykisk terror. Ved å være mest mulig jævlig håper han vel at jeg skal si opp. Skal holde ut fram til jul.. jeg skal jo ta neseoperasjon i januar og da må jeg ta ferie siden jeg ikke får sykemelding.

En positiv ting som skjedde er at jeg fikk vite at jeg skal ha oppkjøring i sommer :) Vet ikke helt når men når jeg kommer hjem fra Costa Rica en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, han sjefen din høres ikke bra ut i det hele tatt!

Du driver vel kanskje og ser etter ny jobb allerede? Høres forferdelig ut å jobbe der ...

Bra med oppkjøring! Det klarer du fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Er veldig klar for ny jobb ja! I dag var sjefen smørblid mot meg. Jeg blir så skeptisk til sånne folk, snakk om å være schizo.. Men er ikke bare jeg som har en gæren sjef, en annen kollega (jobber på en annen avdeling) fikk beskjed om at han ikke var ønsket av sin leder.. Hyggelig! Så trist at han skal slutte, han er skikkelig grei.

Slitsom dag på jobb. Fatter ikke at de skal nedbemanne når det er så ekstremt mye å gjøre.

Helg i morgen, men slappe av kan jeg ikke :( Må finne antrekk til lørdag.. skal på 80-tallsfest på Telenor Arena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Gadd ikke kjøpe så mye nytt til i morgen jeg. Ble knestrømper, noe sminke og smykker. Tror jeg skal ha en topp og shorts. Og selvfølgelig kreppe håret :)

Kjempesliten i dag. Skal bare slappe av på sofaen med en film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg hadde lyst til å dra på We love the 80s! Så var det ingen som gadd å bli med ... Jaja, det blir nok noe drikke i morgen i alle fall :P Kos deg masse! Hils Rick Astley!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...