Gå til innhold

They call me Stacey!


Gjest Anastasia

Anbefalte innlegg

Gjest Anastasia

Hvordan har dagen vært?

Både i går og i dag var helt ok. Slapp å sitte med kunder, så fikk gjort en del administrativt. Det var godt å bli kvitt det.

Fikk trent i dag, deilig med spinning. 90 dager igjen til ferie :danse::hoppendeglad::cowboy:

I morgen skal jeg fikse pass, neste uke vaksiner. Bare sovepose og ESTA igjen så er jeg klar!

Er altfor populær denne uken. Har litt dilemma, for det fins jo bare en av meg, mens veldig mange folk vil møte meg. Hadde egentlig planer med Toern på lørdag (har skrevet M før men det blir for confusing. han heter det samme som min ex, så fra nå av kaller jeg han Toern). Men, så hadde jeg glemt jeg skulle på fest. Kompisen som skal ha festen er helt SINNSYKT morsom, så jeg vurderer å dra dit men vet ikke.. åååå vanskelig! Har jo ikke penger til å dra på byen med de andre heller. Får tenke litt på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ca 40 dager til jeg reiser. Alltid gøy å ha en reise å se frem til!

Kan du ikke møte han først også dra på festen? Eller ta han med på festen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Toern, ha ha! Ikke kall han det live, bare:)

Haha nei det skal jeg IKKE gjøre! Venninna mi sa det til han da: "Jeg kaller deg bare Toern jeg, det her blir for forvirrende!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Ca 40 dager til jeg reiser. Alltid gøy å ha en reise å se frem til!

Kan du ikke møte han først også dra på festen? Eller ta han med på festen?

Nei gidder ikke ta med han på noen fest :fnise: Ser ut som det blir rolig hjemmekveld på meg, alle kommer til å være så fulle og jeg gidder ikke dra på andre siden av byen bare for å være der noen få timer. Tror jeg. Fryktelig vanskelig å bestemme seg!

Hadde håpet jeg skulle få slappe av litt i helga men nei.. Ønsker meg en helg helt for meg selv, uten mas fra folk. Neste helg satser jeg på kvalitetstid med meg selv. Jeg blir så sliten av å være sosial hele tiden. :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Både en bra og en dårlig dag :vetikke: En kollega spanderte lunch på meg, det var veldig hyggelig! Men, rett før vi stengte på jobben så fikk jeg noen kunder som brukte så lang tid. Hadde planlagt å ta noen øl med lillebror men det måtte jeg avlyse pga overtid. Utrolig kjipt! Hadde gledet meg til å møte lillebror, har ikke sett han på lenge.

Nå har jeg laget meg pizza med parmaskinke og ruccola. Den ble hvertfall veldig god! Jeg har laget litt ekstra i tilfelle Toern vil ha i morgen..

Dropper festen. Skal på sengeshopping med pappa i morgen + at han spanderer middag :danse: Fælt så snille folk er med meg for tiden, blir helt rørt jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt med en rolig kveld? Nam, pizza!!

Håper du finner en ny seng i morgen. Hvor skal du kjøpe seng da?

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Godt med en rolig kveld? Nam, pizza!!

Håper du finner en ny seng i morgen. Hvor skal du kjøpe seng da?

God helg!!

Ja, deilig etter en stressende dag, det må jeg si! Alenetid er undervurdert. Jeg skal på Bohus i morgen. Var jo på Living og Ikea forrige helg, men fant ingen. Eller de jeg likte var litt dyre. Syns kanskje 50.000 kr er litt drøyt for en seng..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en digg fredagskveld! Håper du finner deg seng i morgen. Vedder på at Toern blir med på å innvie den! Haha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, deilig etter en stressende dag, det må jeg si! Alenetid er undervurdert. Jeg skal på Bohus i morgen. Var jo på Living og Ikea forrige helg, men fant ingen. Eller de jeg likte var litt dyre. Syns kanskje 50.000 kr er litt drøyt for en seng..

Ja, 50 000kr er litt mye.

Vært på Skeidar og A-møbler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Ja, 50 000kr er litt mye.

Vært på Skeidar og A-møbler?

Tror jeg går for Bohus altså.. syns egentlig alt over 15.000 kr er litt mye for en seng. Skal jo tross alt betale for ferie + kjøretimer også. Har funnet en som virker okei, må bare prøveligge den først. Kan ikke være alt for billig heller, prøvde noen sånne forrige helg og de var ikke gode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg går for Bohus altså.. syns egentlig alt over 15.000 kr er litt mye for en seng. Skal jo tross alt betale for ferie + kjøretimer også. Har funnet en som virker okei, må bare prøveligge den først. Kan ikke være alt for billig heller, prøvde noen sånne forrige helg og de var ikke gode!

Enig med deg. Håper du finner en seng idag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Straks trening her, før jeg skal på møbelshopping :)

Jeg var også på trening nå. Kanskje vi sees neste gang?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Jeg var også på trening nå. Kanskje vi sees neste gang?!

Var du? Haha så deg ikke :) Jeg trente styrke, utrolig deilig! Det beste jeg vet er å starte dagen med en treningsøkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du? Haha så deg ikke :) Jeg trente styrke, utrolig deilig! Det beste jeg vet er å starte dagen med en treningsøkt!

Jepp, jeg var på spinning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anastasia

Da ble det seng på meg i dag :danse: Fant meg en på Bohus, var den jeg hadde sett meg ut på forhånd. God å ligge i. Sikkert altfor svær, 180 cm, men da har jeg plass til alle kattene mine. Kommer nok til å ligge der alene i mange år så.. Var på ikea også, må jo ha masse nye laken til senga. Kjøpte også en liten bokhylle. Uff møbelshopping er farlig!

Har lånt hunden til faren min i helgen. Så det blir trangt i senga mi hvis Toern vil sove over.. da blir vi 4! Jeg, Toern, pus og hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye måtte du betale for senga?

Så koselig med besøk av hund. Åssen hund da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Hvor mye måtte du betale for senga?

Så koselig med besøk av hund. Åssen hund da?

Jeg betalte 10.000 kr, men har også betalt frakt + montering + at de tar med den gamle senga mi. Så totalt ble det ca 12.000 kr. Men greit å få gjort det!

Hadde besøk av Toern i går. Var hyggelig det, men nå har jeg bestemt meg. Jeg er ikke interessert i å bli sammen med han. Vi har ikke så veldig mange felles interesser og jeg er ikke seksuelt tiltrukket av han, fordi han er for lav. Call me shallow, men jeg kan ikke noe for det. Selv om jeg har ligget med han før, men det føltes bare feil. Føles det ikke riktig så gjør det ikke det. Jeg sov på sofaen i natt liksom! Skal ikke være sånn i starten av datingen. Gadd ikke si noe om det til han nå, men hvis han fortsatt vil møte meg så skal jeg være ærlig. En superhyggelig fyr som er kjempesnill er han, men altså ikke den rette for meg.

Jeg har så masse issues for tiden, så burde ikke date noen som helst. Begynner på antidepressiva neste uke og, som kan gjøre meg litt rar..

Hunden jeg passerer en cavalier king charles. Han er veldig snill men masete! Skal ligge oppå meg hele tiden også maser han om mat.. Men er koselig da. Skal gå tur med han etterpå, møte en venninne og skravle litt.

Ha en fin søndag fans :bolledeig:

Endret av Anastasia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, hund er så koselig! Jeg har sååå lyst på hund. Kos deg med den lille tassen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...