Gå til innhold

They call me Stacey!


Gjest Anastasia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anastasia

Ferdig med siste kjøretime for denne uken. Sliten ass. Heldigvis ikke like stress på jobb i dag.

Skal jobbe masse overtid utover, trenger pengene. Spesielt siden jeg må ta meg fri flere dager uten lønn pga langkjøring/oppkjøring/London.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Gjett hvem som nettopp fikk en snapchat av en heftig boner.. jepp lucky me. DET er grunnen til at jeg ikke liker snapchat. Liker ikke å få penisbilder og sånt jeg. Det er han jeg møtte i USA som sendte meg dette. Jeg er ganske fornærmet. Han skrev: Come to America! Want a piece of this?

Æsj og æsj. Hvorfor er menn så ekle? Eller ikke alle men de aller fleste. Han jeg dater nå hadde neppe sendt noe så lite classy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst?? Nei, av og til sender folk mye rare og ekle bilder. I hvert fall gutter.

Endelig helg. Har du planer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj, jeg blir regelrett kvalm av sånne mannfolk. Hva søren har han å tjene på å sende sånne bilder da? Må være et veldig lite fåtall av kvinnfolk som liker noe sånt.

Planer for helga?

Mitt mål for kvelden er å se ferdig hele andre sesong av OITNB :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Dårlig form i dag. Hadde noen fra jobben på middag i går. Han ene hadde med Jägermeister og jeg ble kjempedårlig. Har ropt på elgen for å si det sånn. Var ikke full heller og vi lagde mat som var laktosefri/glutenfri så kan ikke ha vært det. Men var veldig hyggelig da!

Skal egentlig på fest hos en kollega i dag men tror ikke jeg orker. Har fått tilsendt enda fler boner-snaps av han amerikanske. Jeg sendte han bilde av en megafeit dame tilbake. Haha. Tulling.

Endret av Anastasia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Ble det fest igår eller ble rolig kveld?

Ha en fin søndag!!

Ble veldig rolig altså. Var jo så uggen etter den jegermeisteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Tror jeg har blitt dumpa. IGJEN. Før tok daten mye kontakt men det har dabbet av veeeldig. Jeg sendte noen meldinger til han i helga fikk svar på de og han bekreftet at han kommer til meg nå til helgen. Men jeg veit ikke ass.. er så lei av at jeg alltid må ta initiativ. Men da er han vel ikke interessert da :( Menn liker meg ikke og jeg er dømt til å leve resten av livet alene.

Prøver hardt å ikke bry meg men det er aldri kult å bli avvist. Dårlig gjort at de mest tragiske menneskene får seg kjæreste også klarer jeg ikke DET en gang.

Ble lei meg av å se på nyhetene i dag. Var en ulykke ved der exen er fra. Begynte nesten å gråte.Jeg kan ikke se på nyhetene for jeg blir helt fra meg om det er noe fra det området :grine: Forbanna kjærlighetssorg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Men hvis han har bekreftet at han kommer til deg nå til helgen så har han vel ikke dumpet deg?

Men han har jo ikke tatt kontakt ang hvilken dag han kommer,klokkeslett osv. Jeg er en ganske opptatt person og hvis han ikke tar kontakt asap så finner jeg på noe annet.

DRITTLEI mannfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han har jo ikke tatt kontakt ang hvilken dag han kommer,klokkeslett osv. Jeg er en ganske opptatt person og hvis han ikke tar kontakt asap så finner jeg på noe annet.

DRITTLEI mannfolk.

Ikke gi opp så lett! Det er mulig at han er opptatt. Vet ikke hvor ofte jeg har glemt å svare på meldinger denne uka, bare fordi det har vært hektisk på jobb ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Har ikke prata med daten siden lørdag, merkelig at han ikke spør meg når det passer å møtes etc. Vil han møte meg så får han jo ta litt initiativ og syns jeg. Føler jeg har vært så PÅ med han.

Drar heller ut med noen fra jobben om han skal være sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke hørt fra han enda? Må ikke ta sorgene på forskudd da, vet det er lett å si, men!

Ikke for det, jeg er nok sjøl ganske så bitter på alle mannfolk om dagen ... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Ikke hørt fra han enda? Må ikke ta sorgene på forskudd da, vet det er lett å si, men!

Ikke for det, jeg er nok sjøl ganske så bitter på alle mannfolk om dagen ... :P

Nope, ikke hørt en damn shit! Så i dag dro jeg og spiste lunch med noen fra jobben, og tok noen drinks. Veldig hyggelig. Så var jeg på middag hos en kollega. Sønnen hennes er så søt. Jeg liker ikke barn men han var veldig kul!

Har vofsen til faren min på besøk og. Veldig hyggelig. Tenkte gå tur rundt Sognsvann i morgen med han. Prøver å ikke tenke på han idioten men er ikke så lett! Lei av å bli dumpet og behandlet som dritt. Var så lei meg i dag at jeg tok meg en røyk.. 3 faktisk :jolie: Har ikke kjærlighetssorg over han liksom, men er mer irritert over at han ikke gidder si hva som er problemet. Har bare møtt han 2 ganger så rakk liksom aldri å bli forelsket. Næh, nå holder jeg meg unna menn til jeg reiser tilbake til Costa Rica! Der finnes det hvertfall bra menn, det gjør det faen ikke i Norge. Sånn er det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Skjønner ikke hva som skjer med meg.. bare gråter og gråter! Pleier sjelden reagere sånn. Føler meg bare så lite verdt og at det ikke er noe håp for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...