Gå til innhold

They call me Stacey!


Gjest Anastasia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anastasia

Hatt en fin start på uka?

Ja. Ganske rolig på jobb.

Tok årets første bad i Norge i år. Var kaldt, men deilig!

I morgen er det glattkjøring så da skal jeg ikke på jobb. Skal besøke moren min etter jobb, og på lørdag er det Backstreet Boys-konsert i Fredrikstad. Travel helg!

Endret av Anastasia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du på BSB konserten? Nå jeg ble jeg misunnelig!! Fikk ikke dratt på konserten deres i mars. Men men.. Kan ikke gå på alle konserter hele tiden.

Hvor badet du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Skal du på BSB konserten? Nå jeg ble jeg misunnelig!! Fikk ikke dratt på konserten deres i mars. Men men.. Kan ikke gå på alle konserter hele tiden.

Hvor badet du?

Ja, dette er tredje gang jeg drar på BSB-konsert.. haha evig fjortis! Gleder meg til å bo på hotell.

Det ble bading ute ved Fornebu. Ganske fint der, men kaldt! Ikke Costa Rica-temperatur akkurat...

Tur til London bestilt, så da blir det bursdagsfeiring der i november :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Åssen gikk glattkjøring idag?

Det gikk fint! Nå er jeg hjemme igjen. Var og spiste med moren min på fredag, det var koselig. Sov over hos henne til lørdag, og da tok jeg toget til Fredrikstad med en venninne. Klarte å gå oss vill, tok nesten 2 timer å finne hotellet.. varmt!

Tok tid å komme seg på konserten og, var så mye folk og kø og mye greier. Jeg er så sliten. Tok bare noen glass vin på konserten/brygga, men er helt utslitt av all gåinga. Var gøy på konserten. Fotballfrue stod rett ved oss hehe.

3 dager på jobb til uka så er det ned til Tønsberg og Slottsfjell-festivalen jippi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra at dere koste dere på konserten!!

Det blir gøy med Slottsfjell i Tønsberg til helgen.

Grei dag på jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes gøy ut med backstreet gutta! Jeg digga dem da jeg var yngre :)

Vært en bra start på uka ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Vært helt grei uke, siden jeg bare jobbet 3 dager. Kom nettopp hjem fra Tønsberg. Slottsfjell var kjempegøy! Er både sliten og fyllesyk. Skulle bare ta det med ro i går men endte opp på byen og nach på en båt haha.

Nå skal jeg lage meg noe creamy pasta og se på film. Legge meg tidlig så jeg kommer meg på stranda i morgen :briller2:

Ha en fin lørdag fans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Jeg kan tenke meg at Slottsfjell var bra.

Bare slappe av i dag?

Har vært på stranda i dag. For varmt til å gjøre noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig varmt for tiden. Kan ikke klage på årets sommervær i hvert fall.

Noen spennende planer denne uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Ble stranda i dag og. I tillegg til grilling. Veldig koselig!

Jeg er så trøtt,sliter med å sove i denne varmen.

Ser ut til at jeg skal på date neste uke :rodmer: En jeg møtte i Tønsberg. Nervøøøøs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for date!

Ustabilt vær om dagen ... kjempevarmt før det plutselig pøser ned.

Gjør du noe moro denne lørdagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Hurra for date!

Ustabilt vær om dagen ... kjempevarmt før det plutselig pøser ned.

Gjør du noe moro denne lørdagen?

Jeg er så betatt av han Vofsi! Klarer ikke konsentrere meg om noe.. snakker sammen hver dag! Nå venter jeg bare på at han skal finne en dag vi kan møtes :danse::bolledeig::rodmer:

Denne helgen har jeg vært på hyttetur i Telemark. Regnet ikke der faktisk, var så varmt i går. Lå og solte meg hele dagen, var 32 grader og 24 i vannet. Deilig! Ble med en venninne og familien hennes på hytta deres. Veldig koselig. Har ikke vært hjemme en helg på maaaange uker. Neste helg håper jeg på en romantisk helg hos meg selv!

Stakkars pusen er dårlig i magen, skikkelig diaré. Så jeg har dusjet henne og klippet pelsen. Nå lukter hun Herbal Essences :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anastasia

Hurra for date! Hørt fra han?

Går det bedre med pus?

Sender meldinger hver dag! Jeg er så betatt :rodmer: Helt sånn vilt betatt over en mann jeg har møtt 1 gang. Men er litt stolt av meg selv da. Jeg har jo ikke hørt noe mer om date så da tok jeg initiativ og inviterte han på middag. Han ble glad. Tror det blir i helgen, eller neste uke. Nervøøs! Har ikke vært så betatt siden M..

Pusen har det bra, tror hun ble dårlig pga varmen. Hun har jo så mye pels stakkar.

Daff dag på jobb. Nå skal jeg ta meg en lur. Jeg hørte en helt fantastisk sang på radioen her en dag, hører på denne hele tiden:

Endret av Anastasia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Så utrolig deilig med en helg hjemme. Litt uvant. Jeg satt bare hjemme i går og koste meg med filmer og serier på HBO.

Nå er det trening, og i kveld er daten med stor D! Herreguuud som jeg er nervøs :hakeslepp: Rosévin er kjøpt inn, så etterpå må jeg bare støvsuge og freshe opp litt her før han kommer. Ikke ofte jeg inviterer menn på middag på første date, men why not.

Ha en fin lørdag fans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...