Gå til innhold

They call me Stacey!


Gjest Anastasia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anastasia

Da har jeg en oppdatering ang daten :) Det var veldig koselig, en av de beste datene jeg har hatt faktisk! Var ikke kleint i det hele tatt, hadde mye å snakke om og han er fantastisk morsom. Ble mye god mat, vin og latter. Han var hos meg til ca kl 18 i kveld, vi har bare ligget på sofaen og sett på film. Som jeg har savnet det å ha noen å kose med på den måten!

Så ja, det var absolutt vellykket. Vi skal møtes igjen men når vet jeg ikke. Siden vi begge er opptatt med jobbsøknader + diverse andre greier for tiden. Som vanlig er jeg veldig usikker og måler han opp mot min ex. Føles som jeg aldri kan bli forelsket igjen.. kanskje jeg bare må glemme å bli så forelsket som jeg var for jeg tror ikke det kommer til å skje igjen. Men av alle de jeg har datet det siste året er nok han her den beste matchen. Får vel gi det tid. Hva er oddsen for å møte en jeg klikker så utrolig bra med igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Æsj jeg er lei av å ha kjærlighetssorg :( Ingen kan måle seg med exen. Ingen. Vet ikke om jeg gidder date noen igjen, er jo ikke noe vits for jeg blir jo ikke forelska. Bortkasta tid. Skal mure meg inne snart med filmer og bøker. Lei av mennesker. Har vært konstant sosial i 3 mnd og jeg er drittlei.

Har vondt i hjertet mitt.. er sikker på at jeg kommer til å dø av kjærlighetssorg :grine: Livet er noe DRITT.

Aner ikke hva jeg skal søke på av jobber.. det er absolutt ingenting som frister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å være inne og være usosial innimellom, altså!

Men kjipt at du fortsatt skal føle det sånn med exen ... Du tenker ikke at han du møtte i helga, er en du vil møte igjen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Det er lov å være inne og være usosial innimellom, altså!

Men kjipt at du fortsatt skal føle det sånn med exen ... Du tenker ikke at han du møtte i helga, er en du vil møte igjen da?

Ja, har vært litt vel mye i det siste altså! Men for all del, det er hyggelig å bli invitert med på ting, hadde vært verre om det var motsatt.

Jeg liker jo han jeg var på date med, vi har masse å snakke om og han er veldig god, men exen er alltid baki hodet mitt og spøker. Er så lei det der. Vet jeg bare burde tenke at han er et rasshøl og ikke bry meg men klarer ikke! Også tenker jeg at jeg har kanskje for høye forventninger til hva jeg SKAL føle også. Jeg har bare møtt fyren 2 ganger, burde kanskje gi det en sjans..

Vanskelig det her altså!

I dag er jeg så ekstremt trøtt. Har sovet 2 timer på sofaen. Nå skal jeg netflixe litt og jobbe med cv-en min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Speaking of the devil, nå fikk jeg melding av daten. Tror jeg bare må bestemme meg for å prøve. Vi har jo blitt enig om å date og se hva som skjer, og som venninna mi sa, han er nok best match av alle jeg har datet i det siste. Også må jeg slutte og stresse så innmari tror jeg.. og heller fokusere på å bli kjent med han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Synes du skal gi han en sjanse. Har dere avtalt noe mer om å møtes?

Jeg burde kanskje det. Hvor lenge skal man lete etter den rette? Vi har det hyggelig sammen på alle måter. Er jo glad i han kjenner jeg.

Vi skal møtes snart. Han driver og søker jobb så blir mest hjemmedates foreløpig men det passer meg veldig bra.

Jeg er så ekstremt trøtt for tiden! Sover og sover. I kveld f.eks har jeg sovet over 3 timer på sofaen.. hadde tenkt meg på trening jeg men nei det orker jeg bare ikke. Katten vekte meg, hun virket nesten litt bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo fort hende at om du fortsetter å møte denne mannen og du begynner å føle mer og mer for han, at han derre exen din bare havner helt i bakleksa og bare blir et svakt minne til slutt ... Det kan jo faktisk hende! Du har vel ikke noe å tape?

(er ikke jeg superoptimistisk til å være en som nettopp er blitt dumpa ...?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Endelig helg. Planer?

Rolig i dag. Kollapsa på sofaen som vanlig. 0 energi. Lagde meg moussaka og har sett på filmer og The Killing. Deilig! Kunne fått besøk av daten men jeg ville være alene. Skal i bursdag i morgen og ellers ingen store planer. Må få trent og ryddet litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Nettopp hatt en styrkeøkt. Deilig. Må dra og handle mat også skal jeg slappe av litt før jeg skal i bursdag til en venninne. Skal ut og spise og kanskje ta noen drinks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Angående det at alle maser på meg. Jeg sa fra til en venninne at jeg ikke orker å dra på innflyttingsfesten hennes neste helg. Jeg er blakk, sliten og trenger å slappe av. Da ble hun dritsur. Jeg syns nesten det er bedre å lyve at jeg er syk eller noe fordi folk respekterer ikke mitt behov for å slappe av! Er så lei av det der :( Ble oppringt i natt og, "bli med på byen da Anastasia, kom igjen!" Øh, nei jeg er på vei til å legge meg og er sliten.

Hva gjør man med sånne folk som ikke tar nei for et nei? Som blir sur fordi man ikke gidder å være med på alt? I give up. Må lade batteriene mine iblant jeg og, nå har det vært nonstop siden mai og jeg er sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får de bli sure. Ikke ditt problem. Ikke ta telefonen. Orker ikke sånt masing selv lengee heller. Noen forstår rett og slett ikke at man trenger en rolig helg av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Hvorfor må jeg ALLTID våkne kl 8 når jeg har drukket alkohol?! La meg halv fire så ble ikke mye søvn. Ikke drakk jeg såå mye heller så er teit at jeg ikke klarer å sove.

Var veldig hyggelig i går, spiste thaimat på YaYa's også var vi og tok noen drinks. Møtte masse hyggelige folk. Morsomt å dra ut og ikke være helt snydens. Hun som hadde bursdag oppfører seg som hun er 70 år.. har ikke så mye felles men hun er jo veldig snill da.

Nå skal jeg se litt serier også får jeg vel støvsuge og rydde litt etterhvert.

Ha en fin søndag folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anastasia

Jeg er så hundesyk! Har Foreningen for omplassering av dyr på facebook og det er jo ikke lurt.. falt for en pomeranian tispe der som skal omplasseres. Den er alldeles nydelig. Så nå er jeg skikkelig i tenkeboksen! Skal/skal ikke?

Grunn til å skaffe meg hund:

- jeg elsker dyr og hunder

- da har jeg alltid noen å gå tur med

- det er koselig!

Grunn til ikke å skaffe meg hund:

- jeg reiser mye, og skal i høst både til Finland og London. Hvem skal passe på vofsen da?

- mye styr. Jeg kan ikke dra på shopping etc etter jobb, må alltid hjem til hunden.

- livet mitt må planlegges mye mer.

- hunden må ut på tur, uansett vær. Kl 7 søndag morgen, i øsende regn.

- DYRT! selv med forsikring kan veterinær-regningene bli ekstremt høye. Faren min har f.eks brukt over 30.000 kr på sin hund.

Likevel har jeg ekstremt lyst, men får vel tenke meg om litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du har lyst men synes NEI-siden er litt større enn JA-siden. Kanskje tenke litt mer på det.

Vært en grei uke så langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du ønsker deg bofs! Det gjør jeg også, men kan ikke ha hund her jeg bor (leier jo bare), samtidig som jeg tenker det er for mye ansvar når jeg er såpass mye borte som jeg er. Men kan jo drømme - en dag i fremtiden vil det skje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Da blir det ikke hund på meg. Foreløpig hvertfall! Håper jeg får det til etterhvert.

Helt ok uke, men sliter med motivasjonen som vanlig. Er så lei av folk. Tror jeg er introvert, blir virkelig sliten av mennesker. Hjelper ikke at venninnene mine maser heller.. De mener det vel men jeg trenger virkelig å ta det med ro framover. Synd at ingen respekterer det men fortsetter å mase.

Har fått gjort litt denne uka da, trent 2 ganger også var jeg på ikea med en kollega i går. Veldig hyggelig! Endte opp med tidenes etegilde, falafel, prinsessekaker OG smågodt. Jeg er kanskje rar som elsker å spise på ikea :fnise:

Fikk melding om at en venninne venter barn nr 2. Jeg begynte nesten å gråte, for det er så vondt at hun får oppleve å bli mamma men det kommer aldri til å skje med meg. Har slettet henne på facebook og. Orker ikke ha gravide på facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...