Gå til innhold

They call me Stacey!


Gjest Anastasia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anastasia

Gratulerer med bestått oppkjøring, og lappen i din hule hånd! :)

Føles digg, tenker jeg?

Takk! Føles ganske digg ja :helen:

Nå blir det Sverige-tur med bilen til far om noen uker. Gleder meg! Er utrolig stressende å være tilbake til jobb, helt sykt mye å gjøre. Ser virkelig fram til min luksusweekend med spa på fredag. Håper jeg får et fint hotellrom.

Syns jeg har det ganske fint for tiden :kyss2::biggrin::ler: Snakket med min flørt fra Costa Rica i går også, engelskmannen. Gleder meg såå til å se han igjen, han vil til og med bli med meg på Madame Tussaud's, og han hater sånt! Kommer jo aldri til å skje noe mellom oss dsv, men jeg liker han veldig godt. En venninne av meg har flyttet til London og, så nå blir vi en fin liten gjeng på bursdagen min :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Costa Rica-mannen, det var en annen enn penisbildemannen, ikke sant? :P

Så kult med tur til London da! Når drar du?

Haha ja! Penisbilde-mannen møtte jeg i USA før jeg dro til Costa Rica :)

Jeg reiser 7.november, en helg bare.Blir ikke så voldsomt mye shopping, men litt.

Min snille bestis spanderte kebab på meg i dag, det var så godt det! Sjelden jeg har cravings på kebab uten å være fyllesyk.

Nå er det Luksusfellen, koser meg med tanken på at jeg tross alt ikke er SÅ ille :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Kom nettopp hjem fra hotellet. De har såå god frokost på Grand altså! Er fortsatt stappmett. Syns hotellet var litt shabby, men det var veldig hyggelig :) Minte meg om danskebåten hehe. Moren min var fornøyd og, vi var ute og spiste i går og drakk litt vin.

Siden jeg er så stiv i nakken og skuldrene så gjorde massasjen utrolig vondt. Men merker at jeg er litt bedre, så da hjalp det sikkert ;)

Nå skal jeg slappe av litt før jeg skal på middag med en venninne. Og det samme skal jeg i morgen, til en annen venninne :)

God helg folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Kvalm! Jeg sov bare 5 timer i natt, som vanlig når jeg har drukket alkohol. Drakk ikke så mye heller men føler meg skikkelig uggen. Dårlig idé å dra på trening i dag, jeg føler meg bare verre. Men var veldig gøy i går, koselig middag med svenske kjøttboller hos min bestis også dro vi på London og møtte noen andre venner. Skikkelig selvtillitsboost å dra på homsebar altså! Var en som blant annet sa: jeg ville bare si at du er en utrolig flott og elegant dame. Litt morsomt.

Får lage meg litt frokost, blir vel noe egg og kaffe tror jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

I dag har jeg stort sett ligget i fosterstilling på sofaen. Typ sånn :veslejenta:

Hadde en venninne fra jobben på middag i går. Veldig hyggelig, men ble litt å drikke. Selv om vi gikk over til pepsi max utover kvelden så er jeg likevel dårlig og uggen i dag. Jeg var ikke i ut på byen-humør men vi dro innom en lokal pub. Mye rart der altså.

Ene venninnen min var innom i dag, vi så filmen om Prinsesse Grace. Skuffa! Det skjedde jo ingenting i filmen. Snakket også om å ta en ny tur. Ser ut som det blir charter til Mexico. All inclusive til Cancun, da bruker vi ikke så mye penger. Jeg driver fortsatt og betaler for gammal moro fra Las Vegas.. Vet ikke når vi får reist, ingen vits å bestille noe før gjelden min er borte.

Kjeder meg sånn, er jo ingenting gøy på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Typisk at jeg skal bli syk igjen nå. Vondt i halsen, hodet, tett i nesa. Har tatt meg noen paracet og sovet noen timer. Skal på hyttetur på fredag så det passer ekstremt dårlig!

I dag har jeg planlagt shoppingen min i London. Har ikke så mye å shoppe for men skal nok innom disse butikkene:

* Ralph Lauren

* New Look

* Primark

* River Island

+ at jeg må innom Boots og kjøpe sminke! Tror jeg bare setter av 1 dag til shopping, er så slitsomt å gå rundt i butikker. Gleder meg til å dra innom Walkabout og spise den etterlengtede kenguruburgeren.. elsker kengurukjøtt!

På tide å legge seg, føles som jeg har bomull i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Hoster og nyser for harde livet, men halsen er bedre. Pappa har kjøpt gresk honning til meg, vet ikke om det er pga den at halsen er bedre.

Drar uansett på fjellet på fredag. Slipper heldigvis å kjøre. Det hadde vært slitsomt.

Gleder meg til midten av november for da får jeg ENDELIG slappe av og en helg for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anastasia

Fortsatt dårlig form. Svetter som en bjørn her. Men drar på fjellet likevel jeg. Skal ikke akkurat på fest der oppe så.. Tar med joggebuksa og hettegenseren og tar det max med ro.

Hadde en veldig bra psykologtime i dag. Fant ut av mye som jeg ikke har innsett før i dag. En liten breakthrough :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Hjemme igjen. Veldig koselig hyttetur. Fikk gått tur noen timer i går. Men formen er fortsatt elendig :( Hoster og nyser som bare det. Vurderer å bli hjemme fra jobb i morgen. Har spist ekstremt mye crap denne helga. Men sånn er det å være på hyttetur vel :ler:

Gleder meg til snøen kommer så jeg får brukt slalåmskiene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det var en hyggelig hyttetur. Kjedelig at du fortsatt er dårlig. Blir du hjemme idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...