Gå til innhold

They call me Stacey!

Gjest Anastasia

Anbefalte innlegg

Nettopp våknet og skal på trening :) Zumba i morgen MissStiles!

Jepp, vi sees på zumba.

Hvilke andre dager skal du trene denne uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anastasia

Er SÅ sliten etter zumba- timen. Verker i beina. Men var utrolig gøy, han instruktøren er så flink!

Tror ikke jeg orker å se på Paradise en gang, da er det ille.. Skjønner ikke de som får energi av å trene, jeg blir kjempetrøtt.

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg må innrømme at jeg har fulgt litt med på Pærradajs denne gangen ... Ikke at jeg ikke klarer meg om jeg mister en episode, men ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Er SÅ allergisk :forkjola: Begynner å få vondt i halsen og.. har ikke tid til å bli syk nå!

Håper det er mindre pollen i USA enn her. 15 dager igjen! Har bestilt meg personlig trener i Costa Rica, det blir bra. Billigere enn i Norge så hvorfor ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Heldig du er.. Hvor lenge skal du være i Costa Rica?

2 uker! Blir en veldig sunn ferie, med styrketrening, yoga på stranda og turer i regnskogen :)

Nå er jeg veldig mett, faren min spanderte middag på meg og lillebror på Hard Rock Cafe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

For en dag. Våknet av at hånden min hadde hovnet opp og gjorde vondt. Katten min klorte meg i går, så da fikk jeg visst en infeksjon. Satt på legevakta i 2 timer, har fått stivkrampe og masse antibiotika. Får ikke lov å drikke alkohol :( Det er strengt VERBOTEN. Også jeg som hadde gledet meg sånn til en utepils i dag. Jaja. Skal snart på cafe med noen venner. Håper de har is-te.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Skal du trene imorgen?

Nei,kan ikke trene. Har så vondt etter stivkrampesprøyta også fikk jeg beskjed om å ta det med ro. Rekker ikke trene før på torsdag, er så busy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det. Når reiser du til Costa Rica da? Kanskje trene sammen en dag før du reiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Stemmer det. Når reiser du til Costa Rica da? Kanskje trene sammen en dag før du reiser.

Jeg drar til USA 4.juni. Har så mye å gjøre før det at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne en gang. Men skal uansett trene torsdag og i helgen!

Glad jeg ikke er fyllesyk i dag. Var på vors hos en kompis i går også endte vi opp på homsebar. Var koselig. Drakk litt men ikke så mye. Har fortsatt vondt i hånda men er heldigvis ikke så hoven lenger.

Må begynne å finne ut hva jeg skal ta med meg, men er så vanskelig.. spesielt sko. Uka som kommer blir LANG. Tiden går så sakte når man gleder seg til noe :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Nå har jeg vært og shoppa hagemøbler :) Bord, puter og blomster. Ble veldig fint! Må rydde litt siden jeg skal få middagsbesøk i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Er så mye som skal gjøres før jeg drar på ferie :bond:

Var veldig hyggelig middag med venninna mi i går. I dag har jeg vært i Sandvika med hun ene jeg skal reise med. Fant meg bikini, solkrem, veske og undertøy. HATER å kjøpe undertøy, men tror jeg fant noe jeg liker i dag.

Deilig med fri i morgen! Selv om jeg har mye å gjøre likevel. Har kjøretime også må jeg begynne å pakke.

1 arbeidsdag igjen til ferie. Kun 1 :bolledeig::lur::helen::briller2::cowboy::hoho::5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Er så forkjøla :forkjola: Har ikke tid til å bli syk nå! Ikke veldig klar for kjøretime men jeg må nesten. Får legge meg ned litt senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du kjøretime i dag? På en helligdag..

Ikke bli syk nå som du snart skal reise bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Har du kjøretime i dag? På en helligdag..

Ikke bli syk nå som du snart skal reise bort.

Ja, må kjøre så mye som mulig siden jeg har oppkjøring snart. Har tenkt å sette meg ute med en bok etterpå. Og begynne med pakkinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Mett! Lagde meg laks og gratinerte poteter med hvitløkssalt på. Det var veldig godt faktisk :spise:

Kjøretimen gikk bra. Men ble litt stressa på motorveien, er så mye å huske på. Glattkjøring nå i juli, det blir morsomt.

Formen er litt bedre, jeg har sovet noen timer og drukket Lemsip. Kommer til å være hyper på jobb i morgen, nærmer seg jo FERIE :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...