Vofsitofsi Skrevet 7. mai 2014 #141 Del Skrevet 7. mai 2014 Det er i det minste bare to dager til helg nå - hold ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 8. mai 2014 #142 Del Skrevet 8. mai 2014 Er det ikke helg snart?! Snakk om en grusom dag, igjen Masse folk på jobb som var syke. Har løpt rundt i hele dag. Er utrolig stiv i skuldrene, trenger en massasje kjenner jeg. Om noen uker så blir det spa! Unnet meg både smågodt og grandis i dag. Ellers har jeg spist ganske sunt denne uken. Trening i morgen,også skal jeg passe hund fra lørdag til søndag. Blir koselig, han er så søt. Grand Prix er det på lørdag og. Rolig helg, får besøk av en venninne for å se Grand Prix. Også blir det noen turer med lille pelsdotten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 8. mai 2014 #143 Del Skrevet 8. mai 2014 Du er heldig som har en hund å passe! Koselig med hundeselskap Nå fikk jeg lyst på smågodt ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 8. mai 2014 #144 Del Skrevet 8. mai 2014 Du er heldig som har en hund å passe! Koselig med hundeselskap Nå fikk jeg lyst på smågodt ... Ja, nå er det 2 hunder jeg passer av og til. Hunden til faren min, og den jeg skal passe i helgen som tilhører noen venner av min mor. Veldig koselig ja! Viktig å unne seg noe godt iblant, jeg angrer ikke på at jeg kjøpte smågodt altså hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. mai 2014 #145 Del Skrevet 9. mai 2014 Enig i at det har vært en slitsom uke. Ekstra godt med helg da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 9. mai 2014 #146 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) I dag kom jeg meg ikke på jobb. Jeg stod opp, men var helt utslitt og kjente at dette klarer jeg bare ikke. Hadde veldig vondt i hodet og. Sov helt til 13:30! Tyder på at jeg er veldig sliten pga alt stress. Endret 9. mai 2014 av Anastasia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 10. mai 2014 #147 Del Skrevet 10. mai 2014 Skal straks dra og hente hunden Blir koselig å gå tur. Også er det Grand Prix i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 10. mai 2014 #148 Del Skrevet 10. mai 2014 Nå er verdens søteste vofs hos meg. Blir helt hundesyk jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. mai 2014 #149 Del Skrevet 10. mai 2014 Kos deg med hundebesøk & MGP ikveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 11. mai 2014 #150 Del Skrevet 11. mai 2014 Grand prix var gøy. Men synd at ikke Frankrike vant. Jeg sov dårlig i natt, selv om jeg la meg sent. Får ta meg en lur senere. Legger ved et bilde av nydelige vofsen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 11. mai 2014 #151 Del Skrevet 11. mai 2014 Åååå, så søt bofs! Ser skikkelig fluffy og god ut i pelsen også Jeg er nok ikke noe mindre hundesjuk, skal jeg si deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 12. mai 2014 #152 Del Skrevet 12. mai 2014 Ble kino med en venninne i kveld. The Other Woman. Likte den! Så reklame for filmen Grace of Monaco. Den MÅ jeg se! Siden jeg er veldig ofte i det området. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. mai 2014 #153 Del Skrevet 13. mai 2014 Ble kino med en venninne i kveld. The Other Woman. Likte den! Så reklame for filmen Grace of Monaco. Den MÅ jeg se! Siden jeg er veldig ofte i det området. Tenkte meg at du kom til å like den. Ja, den skal jeg også se. Har du sett filmen om Diana? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 14. mai 2014 #154 Del Skrevet 14. mai 2014 Tenkte meg at du kom til å like den. Ja, den skal jeg også se. Har du sett filmen om Diana? Nei,ikke sett den enda. Står på lista Åh, er det ikke helg snart?! Blir gal av alt stress. Hektisk på jobb, og kjøretime etter jobb. Gleder meg til å bare slappe av i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 14. mai 2014 #155 Del Skrevet 14. mai 2014 Det er nå lillelørdag i alle fall, det er da noe! Og bare to dager igjen til helg Noen morsomme 17. mai-planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 14. mai 2014 #156 Del Skrevet 14. mai 2014 Det er nå lillelørdag i alle fall, det er da noe! Og bare to dager igjen til helg Noen morsomme 17. mai-planer? Heldigvis snart helg ja! Ingen spennende planer på 17.mai, jeg er så sliten så skal bare sove og slappe av. Har ikke så mye penger å rutte med heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. mai 2014 #157 Del Skrevet 17. mai 2014 Gratulerer med dagen! Hvordan skal du feire dagen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 17. mai 2014 #158 Del Skrevet 17. mai 2014 Gratulerer med dagen! Hvordan skal du feire dagen da? Har bare sovet jeg.. og sett på tv. Er så sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. mai 2014 #159 Del Skrevet 18. mai 2014 Planer for søndagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 18. mai 2014 #160 Del Skrevet 18. mai 2014 Planer for søndagen? Nettopp våknet og skal på trening Zumba i morgen MissStiles! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå