MissStiles Skrevet 26. april 2014 #121 Del Skrevet 26. april 2014 Kos deg på "We love the 80`s" ikveld!! Det blir sikkert kjempegøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 27. april 2014 #122 Del Skrevet 27. april 2014 Det var gøy i går men ble altfor mye vin. Jeg var godt hvitvinsmarinert for å si det mildt Jeg stakk visst av også, aner ikke hva jeg drev med, men gikk meg heftig bort. Ødela telefonen min og fikk ikke tak i venninna mi. Men fant fram til leiligheten hennes til slutt! Heldigvis ikke så fyllesyk i dag da jeg drakk masse vann + spiste pizza før jeg la meg. Men føler meg sliten. Liker ikke telenor arena, er så ekkelt med toalettene der og jeg stod nesten mer i dokø enn jeg fikk sett konserten. Deilig vær i dag da, jeg har bare sittet på terrassen og lest krimbok. Liker så godt forfatteren Harlan Coben. Nå skal jeg se film og lese litt mer før jeg tar kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. april 2014 #123 Del Skrevet 28. april 2014 Høres bra ut! Kjenner mange som var der på lørdag. Hatt en grei dag på jobb? Trene denne uka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 28. april 2014 #124 Del Skrevet 28. april 2014 Høres bra ut! Kjenner mange som var der på lørdag. Hatt en grei dag på jobb? Trene denne uka? Jobb var helt ok, men mye å gjøre. Jeg har så vondt i beina etter helgen så får se an litt.. Mulig jeg skal passe hund til helga og da bli det tur rundt Sognsvann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 28. april 2014 #125 Del Skrevet 28. april 2014 Koselig med hundepassing! Hva slags hund er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 28. april 2014 #126 Del Skrevet 28. april 2014 Koselig med hundepassing! Hva slags hund er det? Det er en japansk spisshund, my favourite! Var jo den rasen jeg skulle kjøpe med exen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. april 2014 #127 Del Skrevet 29. april 2014 1 dag igjen så er det fridag! Koselig med hundepass til helgen da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 29. april 2014 #128 Del Skrevet 29. april 2014 Er SÅ trøtt. Denne pollenallergien er slitsom. Blir deilig med fridag på torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 30. april 2014 #129 Del Skrevet 30. april 2014 Endelig! Fri imorgen! Fullt kaos på jobb i dag, hvorfor blir folk så stressa dagen før en helligdag? Det fins minibanker og nettbank liksom.. Var på Starbucks med lillebror og lillesøster etter jobb i dag. Koselig det Nå begynner smertene i beina å gå over så jeg vurderer å trene i morgen,eller kanskje på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 1. mai 2014 #130 Del Skrevet 1. mai 2014 Gjett om det er deilig med fri! Koser meg med frokost og alle gærningene på Millionærdating Nå skal jeg lese litt og bare ta det med ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. mai 2014 #131 Del Skrevet 1. mai 2014 Hatt en fin 1.mai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 1. mai 2014 #132 Del Skrevet 1. mai 2014 Hatt en fin 1.mai? Ja, absolutt! Har vært veldig lat, sovet lenge, i tillegg hatt en nap på 3 timer. Fikk lest ferdig ene krimboken, nå begynner jeg på en ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 1. mai 2014 #133 Del Skrevet 1. mai 2014 Gjett om det er deilig med fri! Koser meg med frokost og alle gærningene på Millionærdating Nå skal jeg lese litt og bare ta det med ro. Haha, jeg liker også Millionaire Matchmaker! Så utrolig amerikansk, men sabla god underholdning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. mai 2014 #134 Del Skrevet 2. mai 2014 Haha, jeg liker også Millionaire Matchmaker! Så utrolig amerikansk, men sabla god underholdning Digger den serien!! Skikkelig underholdning. Da var det helg. Planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 2. mai 2014 #135 Del Skrevet 2. mai 2014 Digger den serien!! Skikkelig underholdning. Da var det helg. Planer? SOVE :sleeping: Helt grusom dag på jobb. Klarer nesten ikke å gå for jeg er så hoven i føttene.. Jaja 33 dager igjen til ferie. Nå har jeg slettet masse gravide mennesker på facebook. Det gjør så forferdelig vondt å se alle andre gravide og lykkelige men det kommer aldri til å skje meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. mai 2014 #136 Del Skrevet 3. mai 2014 Litt over 2 måneder til sommerferien her.. Så du er heldig som har noe å se frem til før det. Åssen går det med treninga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 3. mai 2014 #137 Del Skrevet 3. mai 2014 Litt over 2 måneder til sommerferien her.. Så du er heldig som har noe å se frem til før det. Åssen går det med treninga? Det gikk greit, men fikk litt vondt i kneet. Må bli flinkere til å variere trening, ikke bare trene styrke. Æsj, lei meg i dag. Ser gravide damer og barnefamilier overalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. mai 2014 #138 Del Skrevet 4. mai 2014 Hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 4. mai 2014 #139 Del Skrevet 4. mai 2014 (endret) Hatt en fin helg? Ja, våknet nettopp. Gruer meg til jobb i morgen. Er jo kaos. Jeg får så vondt i beina av å løpe så mye. Får ikke lov til å sitte heller Får kjøpe meg joggesko for jeg klarer nesten ikke gå etter jobb. Endret 4. mai 2014 av Anastasia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 7. mai 2014 #140 Del Skrevet 7. mai 2014 Foferdelig slitsom uke. Bare kjipe drittkunder som er frekke, vanskelige og truende. Ikke lyst å gå på jobb i morgen.. Har så vondt i beina. Tenkte meg på spinning i kveld. Prøvde å trene på mandag men jeg klarer jo knapt å gå. 28 dager igjen til ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå