Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei igjen dere :-)
Tok nettopp denne eggløsningstesten, er den positiv eller negativ? Hva mener dere?

Også lure jeg på, vi hadde sex igår, men samboer ligg med influensa idag, så tviler på det blir noe sengekos idag :( Er det slik at en må ha sex på selve eggløsnings dagen, eller går det at man har det dagen før eller dagen etter? Vi er på PP4 forresten.

Lovet meg selv sist jeg fikk IKM at jeg skulle slappe mer av denne mnd, og ikke gå innom disse forumene, men har de siste dagene ikke klart å holde meg unna. Synes jo de er spennende å lese om dere her inne :-)

post-75910-0-09994300-1391454265_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen dere :-)

Tok nettopp denne eggløsningstesten, er den positiv eller negativ? Hva mener dere?

Også lure jeg på, vi hadde sex igår, men samboer ligg med influensa idag, så tviler på det blir noe sengekos idag :( Er det slik at en må ha sex på selve eggløsnings dagen, eller går det at man har det dagen før eller dagen etter? Vi er på PP4 forresten.

Lovet meg selv sist jeg fikk IKM at jeg skulle slappe mer av denne mnd, og ikke gå innom disse forumene, men har de siste dagene ikke klart å holde meg unna. Synes jo de er spennende å lese om dere her inne :-)

jeg sier negativ, men at den kanskje blir positiv iløpet av få dager :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sier negativ, men at den kanskje blir positiv iløpet av få dager :D

Hmm, okei :-) Men tror du det rekker å bare ha sex annenhver dag istedefor å drive å teste? :-) Da vil det vell klaffe uansett, om det er mening at det skal klaffe denne gangen da :-) Vi hadde sex igår, og vet nesten ikke om eg tørr å ha sex igjen idag :o Er så mange som sier at man da bruker opp de gode sædcellene ved å ha sex hver dag eller dagen etter du allerede har hatt sex. Hva er rett da tro?? Jeg har ikke peiling :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, okei :-) Men tror du det rekker å bare ha sex annenhver dag istedefor å drive å teste? :-) Da vil det vell klaffe uansett, om det er mening at det skal klaffe denne gangen da :-) Vi hadde sex igår, og vet nesten ikke om eg tørr å ha sex igjen idag :o Er så mange som sier at man da bruker opp de gode sædcellene ved å ha sex hver dag eller dagen etter du allerede har hatt sex. Hva er rett da tro?? Jeg har ikke peiling :P

Det sies at annenhver dag er det optimale :) Vi får satse på at det klaffet med jevn sex, ikke HVER eneste dag! Du kan jo legge inn en ekstra økt om du vet du har EL. Men utenom det er hver andre dag mer enn nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjører på med annenhver dag, og håper det klaffer, og at en spire setter seg og bli :-) Har forresten IKM rundt 17-18 .Februar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP10 nærmer seg med stormskritt, og det gjør PP12 også... :(

Sender masse gode tanker, babystøv og krysser fingrene for at DENNE pp er deres! :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JENTER.

Når dere tester EL, når er det dere starter å få litt strek på pinnen? Altså, når EL nærmer seg, blir det ikke litt strek, også blir den sterkere og sterkere før EL er der? Isåfall når startet dere å få noe før EL?

Jeg skal ha EL på lørdag ca, men testene mine er blendahvite enda. (er jo fire dager igjen)
Vil det ikke bli noe streker før torsdag-fredag hvis jeg faktisk har EL på lørdag?

Hilsen aldribruktELtestfør :fnise:

Endret av studentprøver
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen er det 14 dager siden EL ca, så tar en test da igjen.. Selv om jeg ikke skal ha mensen før ca 8 februar.. Skjønner meg ikke helt på syklusene, de pleier å være på 30 dager, men hadde tydeligvis EL to dager før jeg trodde denne mnd i følge tester. Håper at den kan være positiv denne måneden 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok en graviditetstest idag som var negativ.. Det er jo 14 dager etter EL idag, men siden syklusene min er på 30 dager så venter jeg ikke mensen før ca 8. Februar. Så jeg burde kanskje vente med å teste til den dagen? Jeg har en lutealfase på 16-17 dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en graviditetstest idag som var negativ.. Det er jo 14 dager etter EL idag, men siden syklusene min er på 30 dager så venter jeg ikke mensen før ca 8. Februar. Så jeg burde kanskje vente med å teste til den dagen? Jeg har en lutealfase på 16-17 dager..

Da har du fortsatt en god kjanse Frøken Fips :jepp: Er jo mange som ikke har fått positiv før en uke etter IKM også, så prøv og senk skuldrene litt og test på lørdag du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tanta til venninna mi fikk først positiv test når ho var to mnd på vei :P

Endret av FruN
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt 16 dager DPO :)

Testet du negativt noen dager/dagen før du fikk positiv test også? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet du negativt noen dager/dagen før du fikk positiv test også?

Jeg testet negativt 12,13, og 15 DPO. Testet ikke 14 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...