Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

langbein86: Yep, svar tidligere - dere traff godt, så det er absolutt sjansen for dere denne måneden. Krysser fingrene for dere, lykke til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere, hvordan er det egentlig med det at sædcellene kan leve i livmoren så og så lenge.. Er det slik at de KAN leve der, men at det er i sjeldne tilfeller, eller lever de garantert der noen døgn for å vente på ett egg? Tror jeg hadde EL på tirsdag, men hadde bare sex søndag og mandag. Mannen orket ikke på tirsdag da han jobbet sent og var så sliten :( er det fortsatt håp eller er denne pp fortapt? Ganske ny i gamet :)

Da sitter vi i samme situasjon :) får håpe det fortsatt er en sjans for oss begge denne månden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

langbein86: Yep, svar tidligere - dere traff godt, så det er absolutt sjansen for dere denne måneden. Krysser fingrene for dere, lykke til :)

tusen takk:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter vi i samme situasjon :) får håpe det fortsatt er en sjans for oss begge denne månden :-)

takk det samme :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i dag, ingen mens, masse murringer. Drøyer noen dager til før testing, kan bare være forsinka. Hvis ikke, hadde det vært moro å få positiv test på morsdagen da :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg er så glaaad. Gjett hvem som kom på besøk idag, 31 dager etter utskrapningen... TR !! :bolledeig:

Aldri blitt så glad over og få mensen før. Nå er det ikke mere venting i uvisshet. GAME ON... :wow:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, jeg er så glaaad. Gjett hvem som kom på besøk idag, 31 dager etter utskrapningen... TR !! :bolledeig:

Aldri blitt så glad over og få mensen før. Nå er det ikke mere venting i uvisshet. GAME ON... :wow:

Å så hyggelig å høre :) lykke til videre med prøvingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen var jeg bortreist under EL (torsdag), men vi hadde sex på tirsdag før jeg dro, så jeg håper jo at det skal holde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uææ! Vi har funnet ut at vi må begynne å prøve rundt juni/juli/august i år for å få baby enten i mars/april/mai 2015.
Om vi ikke har blitt gravide til da, så venter vi til november/desember 2014, slik at vi får på høsten :)

Jeg ble gravid på 3 prøveforsøk sist, men det er jo ikke sikkert jeg blir gravid så for nestegang.
Vi får se :) Det er ingen krise om det ikke går å bli gravid i sommer, da prøver vi igjen til juletider. Vil helst slippe å få sommerbaby eller å gå høygravid på sommeren.

Fødte i mai 2013 og følte jeg mistet hele sommeren til amming, bekkenvondt, vondt i skrittet osv.
Derfor håper jeg på å få på våren slik at dette kan komme seg litt før sommeren kommer :)
Eventuelt så prøver vi på høstbaby 2015 om det skulle vise seg at vi ikke ble gravide på sommeren.

Flere som skal prøve til sommeren?? :)



Anonymous poster hash: 43a58...367
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sniker meg inn her som leser. Skal ikke begynne prøvingen før i september etter at jeg har giftet meg, men synes det er interessant å lese om hvordan det går med andre. Da får jeg også et litt mer realistisk bilde om hva som kan skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg er 24 år, har en gutt fra før og skal begynne å prøve til sommeren :)
Blir veldig rart og spennendes å prøve igjen. Jeg ble gravid på 3 pp sist så lurer på om det vil gå like fort nestegang! :)
Noen som skal begynne å prøve til sommeren? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeeenter. Må spørre her også.
NÅR ser dere på eggløsningstesten? Jeg har alltid trodd at streken kommer fort om den skal komme. så jeg bare kaster den når teststreken har kommet og resten er blendahvitt..

Kikket tilfeldivis på en test nå etter 10 minutter og da var det strek der, men da ikke positiv.

Så jeg lurer på om jeg kan ha gått glipp av El uten å vite det.... Huff, typisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeenter. Må spørre her også.

NÅR ser dere på eggløsningstesten? Jeg har alltid trodd at streken kommer fort om den skal komme. så jeg bare kaster den når teststreken har kommet og resten er blendahvitt..

Kikket tilfeldivis på en test nå etter 10 minutter og da var det strek der, men da ikke positiv.

Så jeg lurer på om jeg kan ha gått glipp av El uten å vite det.... Huff, typisk..

Det skal vel stå på pakken? Det er vel normalt å lese av etter 5 minutter, etter dette blir den vel ugyldig.

Hvilket merke bruker du? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal vel stå på pakken? Det er vel normalt å lese av etter 5 minutter, etter dette blir den vel ugyldig.

Hvilket merke bruker du? :)

jeg leser av lenge før fem minutter. type etter 30 sekunder.. og er det ikke strek der da går den i søpla.. hehe, bare en tilfeldighet at jeg så på den etter 10 i dag og så strek for første gang!

Bruker bare slike billigstrimler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MIn erfaring er at når testen er positiv så kommer det tydelig strek med en gang. Men pleier alltid å ha testen liggende i ti minutter før jeg kaster den, så jeg vet at jeg ikke går glipp av noe ;) Mellom 5 og 10 minutter er vel vinduet man skal kunne lese av riktig svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står at man skal vente 3 minutter på mine billigtester iallfall.. litt råflott å kaste dem etter 30 sek, så ja du kan helt klart ha gått glipp av EL..!

Lykke til videre :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg leser av lenge før fem minutter. type etter 30 sekunder.. og er det ikke strek der da går den i søpla.. hehe, bare en tilfeldighet at jeg så på den etter 10 i dag og så strek for første gang!

Bruker bare slike billigstrimler :)

Ups, mente egentlig at man må lese av før 5 minutter og at etterpå er dem ugyldig :fnise:

Men ville lest av mellom 4-5 minutter tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar snille damer! Jeg konkluderer med at jeg er helt håpløs og må starte å lese bruksanvisningen! :fnise:

blir litt usikker da jeg ikke har hatt noen ELsymtomer og absolutt null EL-slim. Men jeg har aldri tenkt over det før, så vet rett og slett ikke om jeg har hatt det. Vi får bare kjøre på en ukes tid til for å være sikker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...