Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

Takk for svar snille damer! Jeg konkluderer med at jeg er helt håpløs og må starte å lese bruksanvisningen! :fnise:

blir litt usikker da jeg ikke har hatt noen ELsymtomer og absolutt null EL-slim. Men jeg har aldri tenkt over det før, så vet rett og slett ikke om jeg har hatt det. Vi får bare kjøre på en ukes tid til for å være sikker :-)

Jeg hadde ikke el slim i det heletatt den gangen jeg ble gravid :fnise:

Selv om jeg fikk positiv el test så hadde jeg ingen symptomer på det og utfloden var jo egentlig stikk motsatt av hva den burde være. Lilevel ble jeg gravid på den prøveperioden!

Så det er mulig altså ;)

Men jeg ville lest bruksanvisningen ja ;) Det kan jo ha litt å si det også, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er i alle fall så positiv som min var da den var på sitt beste. Men jeg har jo tatt feil her før :( Det er vel ikke noe i veien for litt ekstra sengekos? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er i alle fall så positiv som min var da den var på sitt beste. Men jeg har jo tatt feil her før :( Det er vel ikke noe i veien for litt ekstra sengekos? :nigo:

Neida, bare typisk at når den eeendelig kommer, så er mannen SÅ opptatt med jobb de neste TRE DAGENE. han er så stressa og sitter å jobber nå - må finne på noe lurt for å lure han bort fra det ikveld ;) MÅ få inn en liten kjappis :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, bare typisk at når den eeendelig kommer, så er mannen SÅ opptatt med jobb de neste TRE DAGENE. han er så stressa og sitter å jobber nå - må finne på noe lurt for å lure han bort fra det ikveld ;) MÅ få inn en liten kjappis :fnise:

Kjappis er alt som skal til!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, bare typisk at når den eeendelig kommer, så er mannen SÅ opptatt med jobb de neste TRE DAGENE. han er så stressa og sitter å jobber nå - må finne på noe lurt for å lure han bort fra det ikveld ;) MÅ få inn en liten kjappis :fnise:

Helt klart positiv test! ;)

Slik var min hvertfall, selv om jeg ikke hadde el-slim.

Kan anbefale glidemiddel som ikke skal drepe sædcellene da :)

Hverfall om man ikke har el-slim.

Du får unnskylde med at det er Valentine`s Day på fredag ;) Hihi.

Veldig lett å lokke disse mennene da, kjøp nytt undertøy feks, vals forbi han i stuen splitter naken eller noe :fnise:

Du får si at han har godt av å få tankene på noe annet enn jobb ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi 😉 testen var negativ idag (igår et døgn etter positiv) og det ble ikke noe sengekos. Så jeg håper runden samme natt som positiv gjorde jobben denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi 😉 testen var negativ idag (igår et døgn etter positiv) og det ble ikke noe sengekos. Så jeg håper runden samme natt som positiv gjorde jobben denne gangen :)

Da kan du ha eggløsning i dag :)

Lykke til!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du ha eggløsning i dag :)

Lykke til!! :D

Tusen tusen takk :hug: Håper at aksjene før EL gjør jobben sin denne gangen. Nå blir det lang ventetid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk :hug: Håper at aksjene før EL gjør jobben sin denne gangen. Nå blir det lang ventetid!

Vi prøvde alt, sex hver dag, annenhver dag, , beina opp, morgen kveld natt dag... ingenting!

Så i januar, i en syklus hvor vi begge var så utmatta og stressa pga ting og tang hjemme, ble det til at vi orket bare 1 runde.

1 gang på en måned!!! Aldri skjedd med oss før..

Og hva skjedde da?

Joda, der kom spiren, gitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøvde alt, sex hver dag, annenhver dag, , beina opp, morgen kveld natt dag... ingenting!

Så i januar, i en syklus hvor vi begge var så utmatta og stressa pga ting og tang hjemme, ble det til at vi orket bare 1 runde.

1 gang på en måned!!! Aldri skjedd med oss før..

Og hva skjedde da?

Joda, der kom spiren, gitt :ler:

:hakeslepp: Ikke sant! Det er som de sier, ingenting er et bedre prevensjonsmiddel enn stress!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp: Ikke sant! Det er som de sier, ingenting er et bedre prevensjonsmiddel enn stress!!

Vel da skulle ikke spiren kommet på plass i januar heller :ler:

Men moralen er:

Det holder med 1 gang om en bare treffer :P

Så kryss fingrene du, man vet aldri!! Lykke til :) :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Hiver meg med her jeg. Vi går inn i PP 8 nå. Hver måned føler jeg at jeg har symptomer på graviditet og hver måned er jeg like spent, men så langt har det bare vært en strek på testen. Håper virkelig at 2014 blir året for oss og alle dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Testet med morgenurinenen nå, 4 dager før IKM, negativ :( har ikke noe tro på at den blir positiv senere heller, da jeg har null symtomer på graviditet.. Men men, bedre lykke neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Hiver meg med her jeg. Vi går inn i PP 8 nå. Hver måned føler jeg at jeg har symptomer på graviditet og hver måned er jeg like spent, men så langt har det bare vært en strek på testen. Håper virkelig at 2014 blir året for oss og alle dere andre :)

Lykke til videre med prøvingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler meg plutselig kjempenegativ og at vi missa hele EL... vi testet positiv på tirsdag og hadde sex da... igår var den helt negativ, så regner med at el skjedde onsdag/torsdag. Vel, i dag er det fredag, så nå er det vel forsent??

Ååå. den eneste uken i måneden hvor vi bare hopper EN gang - såklart er det EL-uka....... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Hiver meg med her jeg. Vi går inn i PP 8 nå. Hver måned føler jeg at jeg har symptomer på graviditet og hver måned er jeg like spent, men så langt har det bare vært en strek på testen. Håper virkelig at 2014 blir året for oss og alle dere andre :)

velkommen :) Lykke til videre med prøvingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...