Gå til innhold

Er det slik jenter kler seg nå til dags?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var kanskje litt i korteste laget, men ellers synes jeg antrekket var fint.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er sikkert en gammel gubbe uansett, vet ikke hva som er inn for tiden! enig med at det er lettkledd, men er jo ikke akkurat sånn at man har kropp til å kunne gå med sånne klær hele livet, så la dem da!

Greit at du er ung, men det er ingen som kommer til å ta deg seriøst før du slutter med personangrep og tyr til brukbare argument i stedet.

Tar man vare på kroppen sin kan man bruke litt av hvertfall halvveis ut i livet, men det betyr ikke at det vil være anstendig. Særlig i familieselskap der man har en grei blanding av ulike aldersgrupper og personer som ikke har interesse av å se deg i en seksuell setting burde man tenke seg om to ganger når man velger ut antrekk.

Når det er sagt så synes jeg ikke dette er det verste jeg har sett fra henne, da stilen hennes for meg er gjennomsyrnet tacky og vulgær. Synes egentlig ikke antrekket hadde vært så ille dersom kjolen var en 15 cm lengre.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at du er ung, men det er ingen som kommer til å ta deg seriøst før du slutter med personangrep og tyr til brukbare argument i stedet.

Tar man vare på kroppen sin kan man bruke litt av hvertfall halvveis ut i livet, men det betyr ikke at det vil være anstendig. Særlig i familieselskap der man har en grei blanding av ulike aldersgrupper og personer som ikke har interesse av å se deg i en seksuell setting burde man tenke seg om to ganger når man velger ut antrekk.

Når det er sagt så synes jeg ikke dette er det verste jeg har sett fra henne, da stilen hennes for meg er gjennomsyrnet tacky og vulgær. Synes egentlig ikke antrekket hadde vært så ille dersom kjolen var en 15 cm lengre.

Vel da vet du ikke mye om hva som er vanlig blant unge nå til dags. Ekke mange under 30 som går med kjoler til under knærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel da vet du ikke mye om hva som er vanlig blant unge nå til dags. Ekke mange under 30 som går med kjoler til under knærne.

Vel.. hvis man plusser på 15 cm så vil nok den kjolen fortsatt gå over knærne du :-)

Anonymous poster hash: 85ad8...780

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel da vet du ikke mye om hva som er vanlig blant unge nå til dags. Ekke mange under 30 som går med kjoler til under knærne.

Jeg er over 30 og ville heller ikk brukt kjoler til under knærne. Men det er laaaaangt ned til knærne på denne jenta. Finn et sted mellom disse alt for korte kjolene og knærne, så går det bra.

Jeg jobber forresten på en ungdomsskole, og ingen der hadde så kort kjole på juleballet før jul.

Anonymous poster hash: 2ec00...26d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn Cathrin

Jeg synes ikke kjolen var krise i familiesammenheng når man tenker på hvor mye kløft enkelte skal vise, men den var i korteste laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel da vet du ikke mye om hva som er vanlig blant unge nå til dags. Ekke mange under 30 som går med kjoler til under knærne.

Det er vel ingen her inne som ikke har fått med seg at det er ganske vanlig blant unge å kle seg upassende. Diskusjonen går ut på at mangfoldet av oss synes det er upassende at såpass unge jenter velger å kle seg så vulgært.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk litt sjokk av denne bloggeren og hva hun hadde på seg på julaften med familien! Hadde jeg tropper opp i noe sånt hadde jeg blitt sendt rett på rommet for å skifte, det er helt sikkert. Syntes hun ikke det er flaut å blotte seg sånn foran sine foreldre?

http://krisssy.blogg.no/1388091318_some_pictures.html

Anonymous poster hash: b66b2...40e

Jeg ville be dattera mi skifte, ja. Dette ser ut som noe en prostituert ville gå med. Det kalles nok for mote javel.

Anonymous poster hash: c70a2...150

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt og blotte seg i familieselskap, hvis man er 3 år.



Anonymous poster hash: 85201...781
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel da vet du ikke mye om hva som er vanlig blant unge nå til dags. Ekke mange under 30 som går med kjoler til under knærne.

Kanskje hvis man bor på bygda i huttiheiti, men hadde du gått sånn på fest i Oslo hadde venninnegjengen skjemmes over deg. Og jeg er 18 år gammel ;)

Anonymous poster hash: 82276...968

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke kjolen var krise i familiesammenheng når man tenker på hvor mye kløft enkelte skal vise, men den var i korteste laget.

Du med andre ord? (avataren ;)

Anonymous poster hash: b66b2...40e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Fælt. Tror (håper?) ikke det er normalt da. Hun så jo veldig oversminket og tacky ut. Foreldrene burde gripe inn...

trodde du skrev "feit" først. Holdt på å få teen i halsen! Endret av Badebuksa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dessuten ut som hun har hepatitt med den gulbrune hudfargen. Gått litt for amok med spraytan og brunkrem.

Anonymous poster hash: 2adb7...991

Mistenker at hun har hatt litt dårlig tid også, hvis man ser på føttene hennes. På enkelte av bildene ser man et nydelig nugatti-skille ned mot fotsålen. Herlig.

Anonymous poster hash: 309fe...eb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun hadde lange, fine ben, men jeg synes de trusekorte shortsene og miniminikjolene var skikkelig drøye. Hadde ikke ønsket at en eventuell datter skulle kledd seg slik!



Anonymous poster hash: fb833...85f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn Cathrin

Du med andre ord? (avataren ;)

Anonymous poster hash: b66b2...40e

Jeg går faktisk aldri med kløft, så nei. Åpen rygg derimot, synes jeg er veldig fint!

(Og jeg så nå at det stod avataren bak...Jaja :fnise::fnise:

Endret av Linn Cathrin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hvis man bor på bygda i huttiheiti, men hadde du gått sånn på fest i Oslo hadde venninnegjengen skjemmes over deg. Og jeg er 18 år gammel ;)

Anonymous poster hash: 82276...968

Jeg jobber på en ungdomsskole på bygda, og her har ingen vært i nærheten av så vulgær stil, verken på juleball (eller bilder se legger ut på Facebook fra andre fester heller). Tror absolutt ikke dette er noe "bygdefenomen", nei.

Anonymous poster hash: 2ec00...26d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes kjolen var helt grei, kunne vært lenger. Har en fjortenåring i slekta som stadig møter opp i barnedåp, bryllup osv i stroppeløse kjoler som såvidt dekker rumpa. Synes det blir litt drøyt. Skjønner ikke at foreldrene synes det er greit..

Anonymous poster hash: 55712...15a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det blir helt latterlig når voksne damer på dette forumet (går jeg ut ifra), sitter og spyr ut både det ene og det andre om denne jenta. Først handler det om at kjolen hun har på seg er upassende- javel. Men så skal det begynne å handle om hudfarge, øyenbryn, kroppsbygning og jeg vet ikke hva..



Anonymous poster hash: a6e5f...666
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det blir helt latterlig når voksne damer på dette forumet (går jeg ut ifra), sitter og spyr ut både det ene og det andre om denne jenta. Først handler det om at kjolen hun har på seg er upassende- javel. Men så skal det begynne å handle om hudfarge, øyenbryn, kroppsbygning og jeg vet ikke hva..

Anonymous poster hash: a6e5f...666

Du synes heller vi skal lyve og si at det er bra å kle seg vulgært? Slik at hun tror hun har fått bekreftet at dette er en bra stil?

Det har i alle fall ikke jeg samvittighet til. Om foreldrene hennes ikke har tenkt å råde henne til bedre valg, så er det faktisk bra at det finnes de som gjør det...om det så er på et diskusjonsforum.

Anonymous poster hash: 2ec00...26d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du synes heller vi skal lyve og si at det er bra å kle seg vulgært? Slik at hun tror hun har fått bekreftet at dette er en bra stil?

Det har i alle fall ikke jeg samvittighet til. Om foreldrene hennes ikke har tenkt å råde henne til bedre valg, så er det faktisk bra at det finnes de som gjør det...om det så er på et diskusjonsforum.

Anonymous poster hash: 2ec00...26d

Men har hun spurt dere hva dere synes om kjolen hennes da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...