Gå til innhold

Er det slik jenter kler seg nå til dags?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk litt sjokk av denne bloggeren og hva hun hadde på seg på julaften med familien! Hadde jeg tropper opp i noe sånt hadde jeg blitt sendt rett på rommet for å skifte, det er helt sikkert. Syntes hun ikke det er flaut å blotte seg sånn foran sine foreldre?

http://krisssy.blogg.no/1388091318_some_pictures.html

Anonymous poster hash: b66b2...40e

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blotte seg? Kjolen er litt i korteste laget, men absolutt ikke noen krise...



Anonymous poster hash: 38934...49f
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er veldig harry i klesstilen, tviler på at ungdommer går kledd sånn.



Anonymous poster hash: 0a009...12a
  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er 16 år da. I den alderen tror man at man er classy jo mindre klær man har på seg.



Anonymous poster hash: bd4b4...cb9
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen må bare ha litt ekstra oppmerksomhet. Jeg har fått nok av de som føler de må ha dette + alt dette falske håret. Synes ikke det er fint når håret blir så langt som bloggerne nå til dags har det.



Anonymous poster hash: dd325...1a8
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blotte seg? Kjolen er litt i korteste laget, men absolutt ikke noen krise... Anonymous poster hash: 38934...49f

Tuller du? Er ikke den kjolen krise i familiesammenheng?

Anonymous poster hash: b66b2...40e

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuller du? Er ikke den kjolen krise i familiesammenheng?

Anonymous poster hash: b66b2...40e

Hvorfor er dette krise? De fleste jenter kjøper jo kjoler fra Nelly, der de såvidt dekker rumpa og i tillegg ofte viser kløft og/eller rygg. Sammen med dette skal de jo ha 10 cm+ hæler og mye løshår. Dette er blitt normalt.

Anonymous poster hash: 5959b...e61

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye man skal bry seg med...



Anonymous poster hash: 326ea...1f2
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er dette krise? De fleste jenter kjøper jo kjoler fra Nelly, der de såvidt dekker rumpa og i tillegg ofte viser kløft og/eller rygg. Sammen med dette skal de jo ha 10 cm+ hæler og mye løshår. Dette er blitt normalt. Anonymous poster hash: 5959b...e61

Ja greit når man skal på byen, men dette er på julaften med familien. Kall meg gjerne gammeldags, men jeg syntes det bor for drøyt.

Anonymous poster hash: b66b2...40e

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen må bare ha litt ekstra oppmerksomhet. Jeg har fått nok av de som føler de må ha dette + alt dette falske håret. Synes ikke det er fint når håret blir så langt som bloggerne nå til dags har det.

Anonymous poster hash: dd325...1a8

Nå er håret hennes ekte da.

Anonymous poster hash: 5eeab...b1e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Fælt. Tror (håper?) ikke det er normalt da. Hun så jo veldig oversminket og tacky ut. Foreldrene burde gripe inn...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde nok også blitt sendt på rommet for å skifte, men jeg var sytten for tjue år siden. Har jo skjedd litt siden da. :)

Anonymous poster hash: 3f01f...8e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, de gigantiske kølsvarte øyenbryna tok nok fokuset vekk fra kjolen.



Anonymous poster hash: 2f251...7af
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Chloe87

Uff, jeg syntes noen av dere er så slemme, jeg får helt vondt jeg. Kritisere utseendet hennes attpåtil, ja, brynene er da litt i meste laget, men det er jo ei pen jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt å ha på seg sånne klær! Den kjolen var drit fin!

Det er ikke normalt på julaften, i familieselskap. Hadde det vært nyttårsaften, hadde jeg bare syntes hun var tacky, men siden det var julaften, synes jeg også det var upassende.

Anonymous poster hash: 038bf...164

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Kjolen i seg selv hadde vært finere om hun hadde tonet ned hælene og sminken litt. Det hele blir liksom så over the top at hun fremstår som smakløs og tacky. Hadde jeg hatt en datter som troppet opp i denne stilen i familieselskap hadde jeg slitt med å holde meg alvorlig. Antakelig hadde jeg leende sendt henne på rommet for å roe ned stilen bittelitt. Man trenger ikke kjøre full transestil med mus-i-kant-skjørt, skyhøye hæler og tre lag sminke for å pynte seg. Ikke er det pent heller.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke normalt på julaften, i familieselskap. Hadde det vært nyttårsaften, hadde jeg bare syntes hun var tacky, men siden det var julaften, synes jeg også det var upassende.

Anonymous poster hash: 038bf...164

Er tacky noe bra eller dårlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...