Gå til innhold

Er det slik jenter kler seg nå til dags?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Wow, hun var helt insane lang og tynn! Tipper hun skulle ønske hun var litt mer formfull. Kanskje hun føler seg bedre ved å ha på seg en trang og dristig kjole.



Anonymous poster hash: d4e2e...eb0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 år og kler seg som om hun er 22, ser eldre ut og sint også med de tykke overdrevne påtegnede bryna.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://krisssy.blogg.no/1387296075_which_dress_should_i_.html#comment

Bare korte kjoler jo. :sjokkert: Spesielt den rosa!

Anonymous poster hash: a8afe...4af

Det er ikke en kjole, det er en topp. Vet ikke hvordan det er med dere men syns ikke hun ser så veldig sunn ut, syns skjelettet hennes stikker ut over alt. Men hun er nok bare "naturlig tynn".. Er ikke det det nye begrepet om alt for tynne mennesker for tiden?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ciegus

Sånne kjoler bruker jeg på fetishfest, så det sier vel sitt... ;)

Syns absolutt ikke noe om å kle seg slik når man er så ung. Men det er nå en del av det å være tenåring, jeg kledde meg i mye rart da jeg var 16 jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er utrolig pen. Hadde jeg hatt den kroppen hadde jeg også vist den frem :P

Anonymous poster hash: 68bcb...2b0

Hvorfor det? Ville du blottet rumpa foran bestemor på julemiddag? Kan man ikke vise frem kroppen sin ved å bruke vanlige klær?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkende utsagn, spekulasjoner, avsporing og svar til dette.

Irrlys, mod.

Endret av irrlys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blotting av hva? Ben og skuldre? Ikke verdens undergang. Men kjolen var kanskje noe i det korteste laget uten at jeg skal legge meg opp i det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en kjole, det er en topp. Vet ikke hvordan det er med dere men syns ikke hun ser så veldig sunn ut, syns skjelettet hennes stikker ut over alt. Men hun er nok bare "naturlig tynn".. Er ikke det det nye begrepet om alt for tynne mennesker for tiden?

Ikke unaturlig at unge mennesker som ikke er ferdigutviklede er radmagre for så å legge på seg her og der etterhvert som formene kommer på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, alvorlig talt, er folk litt vel mye sjalu her eller?

Krisssy er kjempepen, søt og hyggelig! Hvem i alle dager har gitt dere rett til å kritisere utseende og klesstilen hennes på denne måten? Dere sier dere er sjokkert over måten hun kler seg på. Jeg er sjokkert over de stygge og føle tingene dere sier om henne. Voks opp, virkelig.



Anonymous poster hash: 68fe0...4be
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er sikkert en gammel gubbe uansett, vet ikke hva som er inn for tiden! enig med at det er lettkledd, men er jo ikke akkurat sånn at man har kropp til å kunne gå med sånne klær hele livet, så la dem da!

Jeg er ingen gammel gubbe, nei. Jeg er jente i midten av 20-årene ;)

Synes kjolen var fin, og skjønner ikke helt hvorfor den er upassende? Den er litt for kort ja, men så har hun jo veldig lange ben, så på en kortere jente så ser jeg ikke problemet. Skyhøye er hælene heller ikke, jeg har de selv og de er vell 8cm høye?

Hvor lang tid tar det og ta 6 bilder da? Ikke mer en 15 minutter, toppen 20. Tror ikke at de sitter der og poserer heller, tar ikke dere bilder på julekvelden?

Synes den siste biten var utrolig rar også? De hadde tatt noen få bilder, tror ikke at moren følte det slik du beskriver det, det er vell mer ønske tenkning fra din side. Alle har vell et stivt glis i blant, og det er jo også normalt og smile på bilder, er det ikke.

Mange bloggere bruker nok mer enn ett forsøk på å få det perfekte bildet. Fotballfrue har f.eks. sagt en gang at hun pleier å ta rundt 200 bilder av hvert motiv for så å finne det peneste. Det betyr at når du ser et bilde av henne på sofaen eller ute på tur, så er det det beste bildet av 200 forsøk du ser. Da snakker vi ikke om 15-20 minutter.



Anonymous poster hash: 038bf...164
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg er mest sjokkert over er at hun går med skjorts og skinnjakke, midt på vinteren....



Anonymous poster hash: a8afe...4af
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er hvertfall sikkert; jeg hadde ikke turt å kledd meg opp slik med familien. Har litt med respekt å gjøre, føler jeg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahaha, alvorlig talt, er folk litt vel mye sjalu her eller?

Krisssy er kjempepen, søt og hyggelig! Hvem i alle dager har gitt dere rett til å kritisere utseende og klesstilen hennes på denne måten? Dere sier dere er sjokkert over måten hun kler seg på. Jeg er sjokkert over de stygge og føle tingene dere sier om henne. Voks opp, virkelig.

Anonymous poster hash: 68fe0...4be

Kan godt hende hun egentlig er hyggelig, og bare er kommet litt skeivt ut. Men det hun kommuniserer på denne bloggen er ikke bra. Pen kan hun absolutt også bli, om hun gjør noe med stilen (mye mindre sminke, mer classy klær).

Ser ikke noen spor til sjalusi her, beklager ;) Man er ikke sjalu på dårlig stil og det å framstå harry og vulgær.

Hvorfor hun blir kritisert? Fordi hun frivillig legger disse bildene ut til allmenn beskuelse. Og det er bilder dom viser en stil og fremtoning det er naturlig å reagere på.

Det jeg er sjokkert over er at moren ikke reagerer på dette. Hun er til og med på bildene, bilder av "se jeg poserer med vinglass".

Dette er akkurat slik påvirkning jeg ønsker å skjerme mine barn fra.

Anonymous poster hash: 2ec00...26d

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er 16 år, og viser jo bare ben, ikke pupper i tillegg. Så hjemme med bare familien synes jeg det er greit. Synes faktisk det er verre å gå sånn på byn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig flotte ben!

Men jeg synes det er litt rart antrekk for en familiejul? Eller kanskje jeg bare er en gammel, misunnelig hurpe.



Anonymous poster hash: e36de...cd1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, de gigantiske kølsvarte øyenbryna tok nok fokuset vekk fra kjolen. Anonymous poster hash: 2f251...7af

Haha, skulle akkurat til å skrive det. De øyebryna var ikke vakre, for å si det mildt.

Ser dessuten ut som hun har hepatitt med den gulbrune hudfargen. Gått litt for amok med spraytan og brunkrem.

Anonymous poster hash: 2adb7...991

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg er inne på bloggen hennes, men herregud, alt er jo kjempekort!! :sjokkert: Har "shorts" som så vidt vises under gensere.. ser ut som hun går rundt i truse jo

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig flotte ben!

Men jeg synes det er litt rart antrekk for en familiejul? Eller kanskje jeg bare er en gammel, misunnelig hurpe.

Anonymous poster hash: e36de...cd1

Var i et bryllup i fjor hvor brudens søster på 13 år gikk i en enda dristigere kjempeutringet rumpekort kjole. I pausene lekte hu med de litt yngre barna. Syns det er merkelig at en mor tillater at et barn på 13 kler seg som en 20 åring og hadde aldri latt min datter gjøre det samme om jeg hadde hatt en.

Syns også dette er et merkelig antrekk på en julaften, hu ser jo ut som om hu ska på en rølpete fjortisfest!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...