Gå til innhold

Er det slik jenter kler seg nå til dags?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Serriøst. Hun er 16 år, og mange av dere er sikkert både 30 og 40. Nå til dags er det mer normalt for unge jenter å gå med slike kjoler, enn budeiekjoler som går ned til knærne (som forresten er jævli stygt).

Hun er høy, slank og har kontakt med en del modellbyråer for dette, og vil bli oppdaget av flere. Hun er jo DRITFIN. Hakket for tynn etter min smak, men alle som har fin kropp vil vel vise den frem..

Hva så om dere gamle sure damer som ikke har noe annet å gjøre enn å lese blogger dere ikke liker, og syter på kvinneguiden ikke liker det? Er nok ikke dere hun pynter seg for heller.

Syns forresten ikke hun bruker alt for mye sminke heller.. Og håret er ekte.. Og ja, hun har høye hæler, hvem har ikke det?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå syns jeg dere er så barnslige det går ann og bli. Dere er voksne mennesker som sitter og kritisere en ung jente på 16 år? nå må dere skjerpe dere.

dere har lært oss hele livet at mobbing ikke aksepteres, men vet dere hva dere er verre enn ungene! her sitter dere og kritiserer henne fra topp til tå? øynebryn kort kjole tynne ben? hvem bryr seg! jenta er seg selv og det skal dere være stolte over at hun faktisk tørr og være.

jeg er selv en jente på 17 år, og jeg blir fullstendig overgitt over hvor falske noen personer kan være. her lærer dere oss mobbing er ikke lov? man skal være snill? og gi hverandre komplimenter! men her står dere og skriver slikt!? SYNS virkelig noen av dere skal ta dere sammen og vokse opp.

jenta er 16 år, super pen, tørr og være seg selv, et forbilde for mange, alle er perfekte på hver sin måte. så nå får dere virkelig slutte og kommentere stygge kommentarer, eller holde det for dere selv.

dette er skammelig og lese. ta og skjerp dere folkens! komenter heller noe positivt.



Anonymous poster hash: d2fd6...c02
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er skammelig av dere voksene. dere kritiserer en jente? som går fulstendig normalt? hadde dere likt om dette var din datter som ble skrevet slik om? nå må dere skjepe dere dette er nettmobbing rett og slett.



Anonymous poster hash: d2fd6...c02
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serriøst. Hun er 16 år, og mange av dere er sikkert både 30 og 40. Nå til dags er det mer normalt for unge jenter å gå med slike kjoler, enn budeiekjoler som går ned til knærne (som forresten er jævli stygt).

Hun er høy, slank og har kontakt med en del modellbyråer for dette, og vil bli oppdaget av flere. Hun er jo DRITFIN. Hakket for tynn etter min smak, men alle som har fin kropp vil vel vise den frem..

Hva så om dere gamle sure damer som ikke har noe annet å gjøre enn å lese blogger dere ikke liker, og syter på kvinneguiden ikke liker det? Er nok ikke dere hun pynter seg for heller.

Syns forresten ikke hun bruker alt for mye sminke heller.. Og håret er ekte.. Og ja, hun har høye hæler, hvem har ikke det?

Nei, jeg er ikke gammel eller misunnelig. Ja hun er høy og slank, og kjolen satt veldig fint på henne, men den var altfor kort. Dessverre er det vanlig for jenter (ingen kvinner kler seg sånn) å kle seg sånn, fordi det gir mye oppmerksomhet, noe man ofte ønsker i den alderen. Man ønsker å bli sett på som en kvinne, og ikke et barn lenger. Men dette er ikke mote. Håper du også etterhvert finner ut at det fint går an å kle seg anstendig, men fint. Mange av hennes "outfits" var ingen av delene.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke gammel eller misunnelig. Ja hun er høy og slank, og kjolen satt veldig fint på henne, men den var altfor kort. Dessverre er det vanlig for jenter (ingen kvinner kler seg sånn) å kle seg sånn, fordi det gir mye oppmerksomhet, noe man ofte ønsker i den alderen. Man ønsker å bli sett på som en kvinne, og ikke et barn lenger. Men dette er ikke mote. Håper du også etterhvert finner ut at det fint går an å kle seg anstendig, men fint. Mange av hennes "outfits" var ingen av delene.

slike kjoler er for fult på moten, hverfall rundt nyttår. skal nok vedde på om du har en datter med en slik kropp og er i den alderen vil nok hun også gå slik. og jo faktiskt er det mange kvinner som bærer slike kjoler, selv om de er litt oppi alderen. det er ikke fint men på en ung jente med fin kropp går det helt fint. slutt og vær så negativ da!

Anonymous poster hash: d2fd6...c02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Oh God ja, for alle som ikke vil blotte 50% av ræva si til jul går med kjoler ned til anklene i samme setting. Og ja, så er vi over 50 hele gjengen, glemte å legge til det.

Jeg svarte simpelthen på tråden - nei, jeg hadde aldri kledd meg slik til jul. Men om hun vil gjøre det, så er det hennes valg, og noe hun må leve med om 10 år.

Så nå kan alle fjortisene som kom inn her kun for å rase gå å legge seg - siden vi liksom er på randen av menopause må jo dere være nærmere barneskolealder enn noe annet, bare for å generalisere litt tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

slike kjoler er for fult på moten, hverfall rundt nyttår. skal nok vedde på om du har en datter med en slik kropp og er i den alderen vil nok hun også gå slik. og jo faktiskt er det mange kvinner som bærer slike kjoler, selv om de er litt oppi alderen. det er ikke fint men på en ung jente med fin kropp går det helt fint. slutt og vær så negativ da!

Anonymous poster hash: d2fd6...c02

Kjolen var fin den også, og hele antrekket hadde være veldig bra om hun hadde hatt en mørk strømpebukse under. Det er fullt mulig hun hadde ønsket det, det gjorde jeg også når jeg var 14-15, men heldigvis lærte mamma meg hvordan man skulle kle seg fint og anstendig. Ja, det er dessverre eldre kvinner som kler seg sånn også, de vil også ha oppmerksomhet, heldigvis er de i fåtall :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slike kjoler er for fult på moten, hverfall rundt nyttår. skal nok vedde på om du har en datter med en slik kropp og er i den alderen vil nok hun også gå slik. og jo faktiskt er det mange kvinner som bærer slike kjoler, selv om de er litt oppi alderen. det er ikke fint men på en ung jente med fin kropp går det helt fint. slutt og vær så negativ da!

Anonymous poster hash: d2fd6...c02

Fin kropp faktisk? Det som er fint er å ha former, det der er et levende skjellett. Jeg er tynn jeg og, men det der er ikke fin kropp.

Anonymous poster hash: d4e2e...eb0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin kropp faktisk? Det som er fint er å ha former, det der er et levende skjellett. Jeg er tynn jeg og, men det der er ikke fin kropp.

Anonymous poster hash: d4e2e...eb0

Du kan fint si at du liker former, det er helt greit. Men nå skriver du rett og slett at det IKKE er fint å ikke ha former, noe du bør passe deg for. Det er utrolig mange som kan føle seg fornærmet, deriblant meg. Så burde dere generelt slutte å kommentere andres kropp. Det er en uting.

Anonymous poster hash: 6b658...24e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, nei. Hadde jeg gått kledd sånn før eller nå hadde jeg fått beskjed om å kle på meg ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Kjolen var fin den også, og hele antrekket hadde være veldig bra om hun hadde hatt en mørk strømpebukse under. Det er fullt mulig hun hadde ønsket det, det gjorde jeg også når jeg var 14-15, men heldigvis lærte mamma meg hvordan man skulle kle seg fint og anstendig. Ja, det er dessverre eldre kvinner som kler seg sånn også, de vil også ha oppmerksomhet, heldigvis er de i fåtall :)

Dårlig smak og god smak finnes i absolutt alle aldersgrupper.

Akkurat på det feltet er det rimelig jevn fordeling.,, og det er det i ærlighetens navn jammen når det gjelder de kroppene som bærer klærne også.

Ingen aldersgruppe nevnt... ingen glemt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fint si at du liker former, det er helt greit. Men nå skriver du rett og slett at det IKKE er fint å ikke ha former, noe du bør passe deg for. Det er utrolig mange som kan føle seg fornærmet, deriblant meg. Så burde dere generelt slutte å kommentere andres kropp. Det er en uting.

Anonymous poster hash: 6b658...24e

Ja, ser den.. Men var liksom så mange av hennes fans som bare " hun har den perfekte kropp!!! ", og syns det blir helt feil. Men ja.. Har hvertfall aldri kommentert kroppen til noen mennesker direkte til de, men har fått negative kommentarer selv på min egen veldig mye. Men hun har ikke spesielt fin kropp i hvertfall

Anonymous poster hash: d4e2e...eb0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir virkelig sjokkert over denne diskusjonen her. Har dere virkelig ikke bedre å gjøre enn å diskutere ei 16 år gammel jente på et forum? Ærlig talt.

Greit nok at dere har deres egne meninger, men må de virkelig deles på en nettside hvor all slags drit kommer frem? Takk og lov for at Kristine har selvtillit nok til å overse personer som kun er ute etter å krenke.

Det er mye snakk om at det er stygt å kalle en person tjukk, men det er da likså frekt å kalle en person tynn? Hvert fall syklig tynn. Og når dere til og med presterer å si at det er stygt. Stygt uten former. Er det virkelig så vanskelig for dere å forstå at personer er forskjellige? Hun kan ikke så mye for at hun er tynn, det er bare sånn hun er og hun har vanskeligheter for å legge på seg. Det gir dere ingen grunn å snakke stygt om hun bare fordi at hun har blogg, vet du meg hva.

Her snakker vi om ei jente som klarer å være seg selv i dagens samfunn, som klarer å kle seg akkurat sånn som hun vil. Hvor mange jenter i Norge er det egentlig som gjør akkurat det? Det er få. Hvorfor? Fordi at det finnes sånne som dere, som sitter på en nettside å kommenterer både klesstilen, utsende, sminken og kroppen.

Hun har nok uansett nådd lengre på et par år i en alder av 16 år, enn hva dere har gjort i løpet av hele livet deres. Finn dere noe bedre å gjøre enn å snakke dritt om en som garantert er mindreårig i forhold til dere.

Takk for meg! :fnise:



Anonymous poster hash: 01d93...b85
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør like vondt å bli kalt for tynn som for tjukk - uansett, når personen sier det for å kritisere.
Om noen hadde sagt til meg at håret mitt var for lyst eller gult, at øynene mine var ''for grønne '' ville jeg blitt lei meg. Har faktisk opplevd å få høre at øynene mine minte om en katt sine og så utrolig rare ut. - etter det kjøpte jeg inn fargelinser og gikk rundt med. Hun har ofte skrevet at hun blir lei seg når folk skriver at hun er ''ekkelt'' tynn osv.. da skjønner jeg ikke helt hvorfor folk gjør det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke helt hva som er så trashy med det der. Litt kort kjole, ja, og jeg kledde meg ikke sånn da jeg var på den alderen, men jeg har sett langt verre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det der er en bestemorshorts i forhold til de shortsene som mange unge bruker i dag :blomst:



Anonymous poster hash: 95bf7...c1c
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig smak og god smak finnes i absolutt alle aldersgrupper.

Akkurat på det feltet er det rimelig jevn fordeling.,, og det er det i ærlighetens navn jammen når det gjelder de kroppene som bærer klærne også.

Ingen aldersgruppe nevnt... ingen glemt.

Ja? Noe annet har jeg heller ikke sagt ;) Jeg sa bare at det er mange som kler seg sånn, og at det verken er anstendig eller fint.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...