Gå til innhold

Er det slik jenter kler seg nå til dags?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg foreslår at vi alle laster opp bilder fra da vi var 16, så ser vi hvor stilfulle vi var! :D

Stilfullt var det ikke, men jeg viste i allefall ikke fitta og ræva av å bøye meg ned for å knyte skoene.

Anonymous poster hash: 942d5...723

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stilfullt var det ikke, men jeg viste i allefall ikke fitta og ræva av å bøye meg ned for å knyte skoene.

Anonymous poster hash: 942d5...723

Nei og det ser du ikke på bildet heller. Du ser jo ikke en gang hvilken farge hun har på trusa. Jeg vedder på at man ser mere av ræva og fitta di når du spankulerer rundt på stranda om sommeren.

Anonymous poster hash: e98e9...f51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og det ser du ikke på bildet heller. Du ser jo ikke en gang hvilken farge hun har på trusa. Jeg vedder på at man ser mere av ræva og fitta di når du spankulerer rundt på stranda om sommeren.

Anonymous poster hash: e98e9...f51

Men nå er ikke hun på stranda i bikini, hun er med familie i et skikkelig besøk.

Anonymous poster hash: d4e2e...eb0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun viser ikke pupper fordi hun ikke har noen.

Anonymous poster hash: 061a3...807

Det er jo naturlig når hun er så tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er ikke hun på stranda i bikini, hun er med familie i et skikkelig besøk.

Anonymous poster hash: d4e2e...eb0

Så at du har et lag mellom ræva/fitta og publikum på stranda er greit men at et barn har to lag i et famileselskap er ikke greit? Hvor mange lag mener du at et barn skal ha og hvor mange mener du at ei voksen på 21 skal ha?

Anonymous poster hash: e98e9...f51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at du har et lag mellom ræva/fitta og publikum på stranda er greit men at et barn har to lag i et famileselskap er ikke greit? Hvor mange lag mener du at et barn skal ha og hvor mange mener du at ei voksen på 21 skal ha?

Anonymous poster hash: e98e9...f51

Forstod ikke litt hva du spurte om nå. Sorry.

Anonymous poster hash: d4e2e...eb0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stilfullt var det ikke, men jeg viste i allefall ikke fitta og ræva av å bøye meg ned for å knyte skoene.

Anonymous poster hash: 942d5...723

Jeg viste derimot frem halve ræva og halve stringtrusa. Low-low waist bukser og the whole shabang.

Men, jeg føler alikevel at det var mer tildekket enn en kjole som er èn cm under trusekanten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes slike "vaginakjoler" er trashy og skanky som bare fy. Men det er nå min personlige mening.

"vaginakjoler" haha LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Jeg viste derimot frem halve ræva og halve stringtrusa. Low-low waist bukser og the whole shabang.

Men, jeg føler alikevel at det var mer tildekket enn en kjole som er èn cm under trusekanten.

samme her, og det var moten. Stringen skulle synes :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilfullt var det ikke, men jeg viste i allefall ikke fitta og ræva av å bøye meg ned for å knyte skoene.

Anonymous poster hash: 942d5...723

Men det gjør da virkelig ikke jenta her heller! Fra vinkelen vi ser så er det to lag med klær (kjole og truse) mellom oss og ræva/fitta. Det er vel like mye som hva som er vanlig. Hadde du klaget over for mye lår kunne jeg forstått deg bedre men når du klager over for mye ræv/fitte så kjønner jeg ikke hva du snakker om.

Anonymous poster hash: 47f1f...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å FY FAK

Unnskyld til alle for at jeg linket denne tråden i Kristine sin blogg, men herregud, jeg blir fysisk dårlig etter å ha lest hele denne 10 siders lange tråden. Så utrolig mye negativitet og så mange trangsynte folk samlet på et sted.

Mobbing er ikke greit, folkens. Hold kjeft.



Anonymous poster hash: e908c...80c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dere helt seriøst sitte bak en pc skjerm og baksnakke en 16år gammel jente?.....

Lavmål.



Anonymous poster hash: 54d0c...999
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å FY FAK

Unnskyld til alle for at jeg linket denne tråden i Kristine sin blogg, men herregud, jeg blir fysisk dårlig etter å ha lest hele denne 10 siders lange tråden. Så utrolig mye negativitet og så mange trangsynte folk samlet på et sted.

Mobbing er ikke greit, folkens. Hold kjeft.

Anonymous poster hash: e908c...80c

verste er at modenne lar de holde på. Istedenfor å stenge tråden lar de jenta bli mobbet fritt.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

verste er at modenne lar de holde på. Istedenfor å stenge tråden lar de jenta bli mobbet fritt.

Ganske forkastelig at et så stort forum lar ei mindreårig jente bli mobbet og være fritt villt for bælmen.

Og ja, jeg har rapportert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...