Gå til innhold

Er det slik jenter kler seg nå til dags?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser ikke helt problemet.

Hun er 16 og synes vel kjolen er fin da

Synes kjolen er fin jeg, til sitt bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var det utrolig mange kyr som har glemt at de en gang har vært kalv.

Det mest ironiske i denne tråden er at dere mener at bloggere må være gode forbilder. Så greier dere ikke å være det selv en gang, selv om dere er voksne. Og det åpent, på the World Wide Web.

Hah. Tragisk eller komisk? Og kom ikke her og påstå at fjortisstilen var så mye bedre på 80-tallet for eksempel. Å kle seg slik at man provoserer de eldre er IKKE nytt! Det går an å være kritisk uten å slenge dritt. Prøv!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok mange av de som svarer her er ganske unge. Jeg var selv for ikke mange år siden på alderen med denne bloggeren og jeg ville aldri kledd meg slik. Ja, jeg gikk/går i korte kjoler, men det finnes faktisk, tro det eller ei, kjoler som verken går langt under knærne eller stopper på rumpen. Den finnes mange kjoler som har en fin lengde litt ned på lårene.

Er ikke bare nyttårskjolen hennes jeg reagerer på, men hele hennes vesen. Oversminket og tusjet på øyenbryn. Masse kyssebilder med venninne, det er jo så sexy og guttene tenner på det. Alt skal være kort, og til den korte shortsen etc. Skal man så klart ha en kort magetopp. Jeg er ikke sjalu, er godt trent og veldig slank selv, dog litt mer rumpe og pupper. Men jeg kler meg anstendig, også for de få årene siden da jeg var 16r gammel. Problemet er at det er så mange usikre jenter, som tror de må spille på sex og være så sexy som mulig hele tiden, det blir bare veldig vulgært. Ja, det var noen slike jenter i klassen min også, men de fleste er faktisk nogenlunde normale selv om de eksperimenterer litt.

Det er forskjell på å være sexy og vulgær, og elegant og sexy, virker som om dette er noe mange jenter ikke forstår seg på, men det kommer nok etter hvert. Jeg hadde vært ekstremt flau over meg selv om jeg hadde kledd meg slik og oppført meg slik da jeg var 16.

Anonymous poster hash: 9e82b...207

Anonymous poster hash: 9e82b...207

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er 16 år, og viser jo bare ben, ikke pupper i tillegg. Så hjemme med bare familien synes jeg det er greit. Synes faktisk det er verre å gå sånn på byn.

Hun viser ikke pupper fordi hun ikke har noen.

Anonymous poster hash: 061a3...807

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er ufattelig dårlig å opprette en sånn tråd med så masse negativitet om ei tenåringsjente som akkurat er blitt 17 år. Er vel en kjent sak at tenåringer prøver og feiler med klær og sminke….

Husker selv den håpløse moten da jeg var tenåring på slutten av 80-tallet/begynnelsen av 90-tallet, det var bare mager og håpløst hår, og en tynn var idealet…. Heldigvis så vokste man det av seg! Forskjellen fra da og nå er vel at det ikke fantes blogg.no….

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner rett og slett ikke hva som gir dere retten til å sitte å hakke på denne jenta. Hun er 17 år, hun er midt i ungdomstiden. Som noen tidligere nevnte i denne tråden, så tror jeg også at det er mange kyr her som har glemt at de selv har vært kalv. La jenta utforske selv hvordan hun vil se ut. Tror dere ikke at innerst inne så blir hun såret når hun leser all dritten dere slenger ut om utseendet hennes? At hun er for tynn, for brun, har for mørke øyenbryn osv. Dere burde skjemmes over dere selv som sitter å rakker ned på en jente som garantert er mye yngre enn dere, dere er voksne mennesker! Tror ikke dere hadde likt om jenter på 15-17 års alderen hadde laget en egen tråd om hvor kjerringstil enkelte av dere har, og at rynkene deres er ekle og at ræva deres henger nedpå knærne. For å sette det på spissen.

Skjerp dere. Jeg synes Kristine er en flott jente med fin kropp som hun har god grunn til å være stolt av. Hadde jeg hatt en kropp som henne, så hadde jeg også gått med slike kjoler og shortser.



Anonymous poster hash: a8307...279
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner rett og slett ikke hva som gir dere retten til å sitte å hakke på denne jenta. Hun er 17 år, hun er midt i ungdomstiden. Som noen tidligere nevnte i denne tråden, så tror jeg også at det er mange kyr her som har glemt at de selv har vært kalv. La jenta utforske selv hvordan hun vil se ut. Tror dere ikke at innerst inne så blir hun såret når hun leser all dritten dere slenger ut om utseendet hennes? At hun er for tynn, for brun, har for mørke øyenbryn osv. Dere burde skjemmes over dere selv som sitter å rakker ned på en jente som garantert er mye yngre enn dere, dere er voksne mennesker! Tror ikke dere hadde likt om jenter på 15-17 års alderen hadde laget en egen tråd om hvor kjerringstil enkelte av dere har, og at rynkene deres er ekle og at ræva deres henger nedpå knærne. For å sette det på spissen.

Skjerp dere. Jeg synes Kristine er en flott jente med fin kropp som hun har god grunn til å være stolt av. Hadde jeg hatt en kropp som henne, så hadde jeg også gått med slike kjoler og shortser.

Anonymous poster hash: a8307...279

Hm.. Tror mange her er veldig unge, og ikke gamle kjerringer med rynker osv :P

Anonymous poster hash: d4e2e...eb0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Haha, dette er så latterlig! Jeg er 20 år, og jeg innrømmer gjerne at jeg synes at Kristine kan eksponere seg på en måte som er ganske drøy. Men å faktisk lage en tråd om hvor trashy og harry dere synes hun er? Hva oppnår dere med dette? Ikke tåler dere å få argumenter i mot dere heller. Dere hakker på hvordan håret hennes er, at brunfargen hennes ligner på sjokoladepålegg, og at hun er for tynn. Og blir deretter hårsåre fordi hun kaller dere for "kvinner i midtlivskrisen"? Vel, if the shoe fits.

Hvordan hadde dere følt det dersom dere kom over en slik tråd, der en gjeng sutrekjerringer skrev dritt om deres 16 år gamle datter? Og dere som ikke vil at barna eller yngre familiemedlemmer skal ta etter Kristine, vil dere heller at de skal leve opp til deres standarder, og ty til mobbing og kritisering? Hadde min mor sittet på nett og kritisert ei 16 år gammel jente på denne måten, så hadde jeg blitt flau av å være i slekt med henne. Fokuser mer på deres eget liv, i stedet for å kontrollere andres.

Anonymous poster hash: 46319...c6f

Helt enig!

Kan du kalle det classy?stilfullt?

Nei,trashy og vulgært t.o.m harry er bedre betegnelser.

Nå får du gi deg! Hvor gammel er du egentlig? Barnslig og mobbete å kalle folk for slikt, jeg blir målløs!

Jenta er bare 16 år, ta nå litt hensyn. Mange av kommentarene her er rett og slett nettmobbing! Hadde du syntes det var ok om folk skrev dette om din datter? Bloggen hennes er beregnet på ungdommer, ikke voksne...

Helt enig, dette er jo mobbing av ei ung, søt jente!

Jo, jeg leste hele greia. Åpningsinnlegget og tittelen startet som "er det slik jenter kler seg nå til dags?", men det eskalerte seg fort til å handle om hvordan hun ser ut mtp hår, hud og kroppsfasong. Ja, hun har kanskje en dristig klesstil i de fleste sine øyne, men å bruke det som en unnskyldning for å kunne rakke ned på utseendet hennes er patetisk.

Anonymous poster hash: 46319...c6f

Om de som kommenterer er voksne damer på min alder, er det faktisk skremmende at de kan uttale seg slikt og nærmest oppfordre til mobbing.

Serriøst. Hun er 16 år, og mange av dere er sikkert både 30 og 40. Nå til dags er det mer normalt for unge jenter å gå med slike kjoler, enn budeiekjoler som går ned til knærne (som forresten er jævli stygt).

Hun er høy, slank og har kontakt med en del modellbyråer for dette, og vil bli oppdaget av flere. Hun er jo DRITFIN. Hakket for tynn etter min smak, men alle som har fin kropp vil vel vise den frem..

Hva så om dere gamle sure damer som ikke har noe annet å gjøre enn å lese blogger dere ikke liker, og syter på kvinneguiden ikke liker det? Er nok ikke dere hun pynter seg for heller.

Syns forresten ikke hun bruker alt for mye sminke heller.. Og håret er ekte.. Og ja, hun har høye hæler, hvem har ikke det?

Jeg er i den aldersgruppen, men er HELT enig med deg! Voksne kvinner som mobber et barn.. skremmende!

Jeg ser ikke helt hva som er så trashy med det der. Litt kort kjole, ja, og jeg kledde meg ikke sånn da jeg var på den alderen, men jeg har sett langt verre.

Det er folk som er misfornøyde selv eller har mindreverdighets komplekser som må rakke ned på andre. La folk gå i det dem vil uten at andre skal henge seg opp i dette. Dette er en unge på 16 år! Skam dere som kritiserer og kommer med negativ kritikk!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Tror mange her er veldig unge, og ikke gamle kjerringer med rynker osv :P

Anonymous poster hash: d4e2e...eb0

De fleste som mobber verst her er fakktisk voksene damer. Kjenner de igjen fra andre tråder hvor flere har sagt alderen sin. Jeg bare forstår ikke hva man får ut av å mobbe en 16 åring. Hun er et menneske med følelser akkuratt som alle andre her.

Endret av muffin26
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner rett og slett ikke hva som gir dere retten til å sitte å hakke på denne jenta. Hun er 17 år, hun er midt i ungdomstiden. Som noen tidligere nevnte i denne tråden, så tror jeg også at det er mange kyr her som har glemt at de selv har vært kalv. La jenta utforske selv hvordan hun vil se ut. Tror dere ikke at innerst inne så blir hun såret når hun leser all dritten dere slenger ut om utseendet hennes? At hun er for tynn, for brun, har for mørke øyenbryn osv. Dere burde skjemmes over dere selv som sitter å rakker ned på en jente som garantert er mye yngre enn dere, dere er voksne mennesker! Tror ikke dere hadde likt om jenter på 15-17 års alderen hadde laget en egen tråd om hvor kjerringstil enkelte av dere har, og at rynkene deres er ekle og at ræva deres henger nedpå knærne. For å sette det på spissen.

Skjerp dere. Jeg synes Kristine er en flott jente med fin kropp som hun har god grunn til å være stolt av. Hadde jeg hatt en kropp som henne, så hadde jeg også gått med slike kjoler og shortser.

Anonymous poster hash: a8307...279

Men så ikke ta det valget å vokse opp på nett, slik at alle kan se "feilene dine".

Anonymous poster hash: 82276...968

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger, persondebatt, innlegg på dialekt og svar til dette. Om dere vil at vi skal rydde tråder så må dere rapportere.

Irrlys, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt å ha på seg sånne klær! Den kjolen var drit fin!

Jeg synes slike "vaginakjoler" er trashy og skanky som bare fy. Men det er nå min personlige mening.
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk litt sjokk av denne bloggeren og hva hun hadde på seg på julaften med familien! Hadde jeg tropper opp i noe sånt hadde jeg blitt sendt rett på rommet for å skifte, det er helt sikkert. Syntes hun ikke det er flaut å blotte seg sånn foran sine foreldre?

http://krisssy.blogg.no/1388091318_some_pictures.html

Anonymous poster hash: b66b2...40e

Jeg synes at du dømmer er 16 år gammel jente alt for hardt. Hun er fortsatt et barn og etter mitt syn kan man gå kledd slik når man er 16. Hadde hun vært 18 eller eldre hadde jeg vært mer kritisk. Ellers er det vel ikke familie og foreldre som er det verste. De fleste i familien har sikkert sett henne med adskillig mindre klær for noen år siden.

Anonymous poster hash: e98e9...f51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så ikke ta det valget å vokse opp på nett, slik at alle kan se "feilene dine".

Anonymous poster hash: 82276...968

Så du mener at valget er enten å leve på nettet og måtte akseptere alt eller å leve helt uten nettet? Fordi på nettet er det ikke noe som heter folkeskikk og omtanke? Nettet skal være et fristed hvor vi skal kunne tømme oss for alle sure oppgulp?

Anonymous poster hash: e98e9...f51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så ikke ta det valget å vokse opp på nett, slik at alle kan se "feilene dine".

Anonymous poster hash: 82276...968

At noen velger å blogge om livet sitt, gir ikke andre rett til å mobbe...

Anonymous poster hash: 93c67...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TheRighteous

At noen velger å blogge om livet sitt, gir ikke andre rett til å mobbe...

Anonymous poster hash: 93c67...b3c

Mjo.. Man må forvente både heftig kritikk og positive tilbakemeldinger om man velger å blogge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjo.. Man må forvente både heftig kritikk og positive tilbakemeldinger om man velger å blogge.

Så lenge den er saklig, ja. Mobbing derimot...

Anonymous poster hash: 93c67...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at vi alle laster opp bilder fra da vi var 16, så ser vi hvor stilfulle vi var! :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...