Gå til innhold

Er det slik jenter kler seg nå til dags?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med tacky mener dem negativt. Tacky = billig.

Han er sikkert en gammel gubbe uansett, vet ikke hva som er inn for tiden! enig med at det er lettkledd, men er jo ikke akkurat sånn at man har kropp til å kunne gå med sånne klær hele livet, så la dem da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jenta var litt søt jeg



Anonymous poster hash: 6ce27...ac0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

En annen ting jeg tenker på når jeg ser dette er hvor sært det må være for resten av familien å feire jul med en blogger. Så mye fokus på fotografering og posering. Ser for meg at halve jula gikk med til at bloggeren svinset rundt og poserte mens noen måtte ta bilder av henne til bloggen. "Nei vent litt, nå lå håret mitt feil!" eller "Lillesøster dah, nå må du se skikkelig blid og lykkelig ut!"

Hun dama på ene bildet (mora hennes?) har verdens stiveste glis nesten som om hun sukker inni seg og tenker "jaja, vi får håpe dette går over etterhvert".

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om min datter tropper opp så trashy kledd, vil jeg virkelig føle at jeg har sviktet som mor. Jeg vil at hul skal ha selvrespekt og klasse.

Anonymous poster hash: 2ec00...26d

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja greit når man skal på byen, men dette er på julaften med familien. Kall meg gjerne gammeldags, men jeg syntes det bor for drøyt.Anonymous poster hash: b66b2...40e

Jeg tenker helt motsatt. Det er ikke så farlig hvordan hun er kledd på julaften sammen med familen. Bare hun føler seg fin. Men ut på byen? Nei, der vet vi aldri hva hun kan komme ut for. Alt for mange menn tolker en så kort kjole som en invitasjon. Det kunne rett og slett være farlig for henne. Men hjemme med familien er hun trygg og må få lov til å eksprimentere med klær.

Endret av Hulderen
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange unge jenter glemmer å kle seg etter kroppen de har.
Hun har jo veldig lange bein, kjolen ville sett ganske mye annerledes ut på ei lavere jente. Men man vil gjerne ikke tenke slik når man ser hvor fin kjolen ser ut på kleshengeren ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun der er vel det mest harry som går rundt i førde by, så nei, det er ikke slik jenter flest kler seg.

Anonymous poster hash: 942d5...723

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke harry i klesstilen! Alle går sånn! Ikke noe galt med det, bare sykt fint :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Hun er ikke harry i klesstilen! Alle går sånn! Ikke noe galt med det, bare sykt fint :)

For mange av de under 18 er det sikkert normalt. Mange andre mener nok at det er både harry og mindre pent. Teens og tweens har et litt annet syn på hva som er pent, det er sånn vi ender opp med mange flaue bilder i fotoalbumet. Og jeg tipper minishorts og bare ben, ute på nyttårsaften, kommer til å ende i den kategorien etterhvert.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange av de under 18 er det sikkert normalt. Mange andre mener nok at det er både harry og mindre pent. Teens og tweens har et litt annet syn på hva som er pent, det er sånn vi ender opp med mange flaue bilder i fotoalbumet. Og jeg tipper minishorts og bare ben, ute på nyttårsaften, kommer til å ende i den kategorien etterhvert.

Elleeer... Så er noen visse folk missunnelige på de nydlige bena hennes ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg hadde gått sånn på julaften hadde jeg blitt innestengt på rommet. Jeg er 20.



Anonymous poster hash: 763d1...cce
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Hvis jeg hadde gått sånn på julaften hadde jeg blitt innestengt på rommet. Jeg er 20.

Anonymous poster hash: 763d1...cce

Samme her, og jeg er 29 :fnise:

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elleeer... Så er noen visse folk missunnelige på de nydlige bena hennes ;)

Beklager, men nei.

Der er faktisk fint mulig å ha både pene bein og pent antrekk ;)

Anonymous poster hash: 2ec00...26d

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk litt sjokk av denne bloggeren og hva hun hadde på seg på julaften med familien! Hadde jeg tropper opp i noe sånt hadde jeg blitt sendt rett på rommet for å skifte, det er helt sikkert. Syntes hun ikke det er flaut å blotte seg sånn foran sine foreldre?

http://krisssy.blogg.no/1388091318_some_pictures.html

Anonymous poster hash: b66b2...40e

Så slutt å les den der bloggen da, så blir du ikke så sjokkert.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kjolen var fin, og skjønner ikke helt hvorfor den er upassende? Den er litt for kort ja, men så har hun jo veldig lange ben, så på en kortere jente så ser jeg ikke problemet. Skyhøye er hælene heller ikke, jeg har de selv og de er vell 8cm høye?

En annen ting jeg tenker på når jeg ser dette er hvor sært det må være for resten av familien å feire jul med en blogger. Så mye fokus på fotografering og posering. Ser for meg at halve jula gikk med til at bloggeren svinset rundt og poserte mens noen måtte ta bilder av henne til bloggen. "Nei vent litt, nå lå håret mitt feil!" eller "Lillesøster dah, nå må du se skikkelig blid og lykkelig ut!"

Hun dama på ene bildet (mora hennes?) har verdens stiveste glis nesten som om hun sukker inni seg og tenker "jaja, vi får håpe dette går over etterhvert".

Hvor lang tid tar det og ta 6 bilder da? Ikke mer en 15 minutter, toppen 20. Tror ikke at de sitter der og poserer heller, tar ikke dere bilder på julekvelden?

Synes den siste biten var utrolig rar også? De hadde tatt noen få bilder, tror ikke at moren følte det slik du beskriver det, det er vell mer ønske tenkning fra din side. Alle har vell et stivt glis i blant, og det er jo også normalt og smile på bilder, er det ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Synes kjolen var fin, og skjønner ikke helt hvorfor den er upassende? Den er litt for kort ja, men så har hun jo veldig lange ben, så på en kortere jente så ser jeg ikke problemet. Skyhøye er hælene heller ikke, jeg har de selv og de er vell 8cm høye?

Hvor lang tid tar det og ta 6 bilder da? Ikke mer en 15 minutter, toppen 20. Tror ikke at de sitter der og poserer heller, tar ikke dere bilder på julekvelden?

Synes den siste biten var utrolig rar også? De hadde tatt noen få bilder, tror ikke at moren følte det slik du beskriver det, det er vell mer ønske tenkning fra din side. Alle har vell et stivt glis i blant, og det er jo også normalt og smile på bilder, er det ikke.

Innlegget mitt er skrevet med en humoristisk undertone så hvorvidt de brukte 15 eller 20 eller hele kvelden på å fotografere, bryr jeg meg ikke så veldig mye om. Egentlig tar jeg ikke denne bloggen så veldig seriøst i det store og hele, men skjønner jo nå at dette er serious business :jepp: Man må jo ikke tøyse med rosabloggere, fysjameg.

Vi tar svært sjeldent bilder på julekvelden og når vi gjør det er det kun til privat bruk og ikke til å legge ut på en offentlig blogg. Takk og pris for det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...