Linemor Skrevet 3. november 2004 Forfatter #341 Del Skrevet 3. november 2004 heisann soul. koslig og se deg igjen. ja jeg vet jo at de har en tendes til å ta seg noen ungkarsturer så jeg får bare vente litt og se. ja jeg regner med at det går bra nå. og gjør det ikke det, så er det noen som er så alvorlig at det ikke er forenelig med liv, men da vil jeg tro at de hadde sett det på en av alle de UL jeg har hatt, for de har vært veldig grundige egentlig. det er heldigvis lov og være sliten ja. håper på og kunne begynne og titte på klær til uka, og det gleder jeg meg veldig til . og pakke bag som skal stå klar, er helt merkelig, men samtidig veldig deilig. gleder meg til jeg skal til jordmoren min igjen, og få høre hjerte og bare kose meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 4. november 2004 Forfatter #342 Del Skrevet 4. november 2004 jeg er så trøtt. men jeg må sparkle. er bare to små sprekker, har sparklet en tur, men må vente på at det skal tørke så jeg kan ta en tur til. så skal jeg sove en time eller to før mamma kommer og så er det tapetsering, hihi. fikk hengt opp ett vindu i går, men det andre er jo borte så det er kaldt der inne nå, men sambo skal henge det opp litt senere i dag. nå har han blitt syk, har mistanke om at det er infulensaen så jeg bare krysser fingrene for at jeg slipper det, er ikke helt ferdig med og være forkjøla og jeg er redd at med en skikkelig infulensa blir jeg vel bare liggende. så det passer ikke i det hele tatt. nå skal jeg jo snart finne frem klær og bare kose meg og da passer det ikke å ligge dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 4. november 2004 #343 Del Skrevet 4. november 2004 Tenk det da..nå er det tapetsering!! Da er dere snart i mål!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 4. november 2004 Forfatter #344 Del Skrevet 4. november 2004 jepp. nå har mamma reist. vi har tapetsert øverste del, i morgen kommer det strie, som skal males to strøk på lørdag så blir det bord på søndag. kanskje med veldig flaks så blir det gulv da også. hihi. vi har holdt på i mange timer, men det tar jo alltids litt tid. nå er vel egetnlig middagen ferdig så da skal jeg rope på gubben og få i meg litt mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 4. november 2004 #345 Del Skrevet 4. november 2004 Dere er virkelig iherdige! Jeg er imponert! Vi har også et barnerom som skal pusses opp, men det har stått urørt lenge nå Men jeg vil ikke mase på mannen heller, han har hatt nok å gjøre i det siste. Sånn som det er nå kan jeg ikke gjøre så mye alene heller. Håper mannen din (og du) slipper unna influensaen. Lillepia mi er ganske bra nå, og jeg håper hun ikke har smittet oss så veldig Godt at det ordnet seg med sykemeldig frem til permisjonen! Det er jammen ikke lenge til nå! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 5. november 2004 Forfatter #346 Del Skrevet 5. november 2004 heisann murmel. ja jeg håper vi slipper unna. og ting tar lang tid her og. men det er noen ting som må gjøres for at det kan komme ett barn hit. så selvom det er slitsomt og blir mye masing på han så må det nesten gjøres, for det er nesten umulig og komme seg gjennom huset her uten og snuble og i det hele tatt. og da blir det ikke så lett og få støvsugd og vasket gulver heller skal jeg si deg. er kjempe trøtt i dag, men har fått gjort litt. mamma har ikke kommet enda, for hun venter på en bilselger og noe vinterdekk og det må hun ta før hun kommer hit, men jeg håper det ikke blir så veldig sent. pus har vært hjemmom i dag da, og spist masse mat, men nå er han ute igjen, så han har nok funnet ei ortlig fin puseberte i nærheten her. men har var i god behold i hvertfall, og det er godt. for det er ikke morro og ikke vite om det er bra med han eller ikke. nå skal sambo reise bort så da tror jeg at jeg snart skal legge meg på sofaen, må bare en liten tur i butikk og kjøpe litt dopapir og ett par andre nødvendigheter. for det er sånt det er litt kjipt og gå tom for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 5. november 2004 #347 Del Skrevet 5. november 2004 Bare innom for å si GOD HELG! og takk for gratulasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 6. november 2004 Forfatter #348 Del Skrevet 6. november 2004 jeg skal prøve og ha en kjempe fin helg, og selvfølgelig gratulerer jeg. nå skal det gå bra med deg og. jeg sto ikke opp før klokken to i dag, hva i all verden er det som skjer? jaja, har da fått malt barnerommet ett strøk. det andre skal jeg ta i morgen mens det er dagslys, for det gule arbeidslyset gir ett merkelig gjennskinn så det er vansklig og se hvor godt det dekker. fargen var mye lysere enn jeg trodde, så sånn ut når jeg malte i hvertfall. men men, det kan forandre seg når det er to strøk og tørt. mamma skal hjelpe meg og sette på borden i morgen, og da er veggene ferdige. håper sambo får lagt gulv på onsdag, for da skal han være hjemme fordi lastebilen skal stå på verksted. nå skal jeg snart dra og handle litt. regner med at det blir en sløv og stille kveld hjemme og det passer meg veldig godt for jeg er sliten nå. skal lage pizza litt senere i kveld, og det er egentlig veldig greit, for da blir det kanskje litt nattmat hvis det blir sent i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 6. november 2004 #349 Del Skrevet 6. november 2004 Ja fargen er jo alltid litt mørkere når den tørker..så du skal se det blir helt topp!! Så deilig å sove så lenge da!! Det bør du gjøre oftere...det er helt supert spør du meg!! Ha en flott lørdagskveld linemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 7. november 2004 Forfatter #350 Del Skrevet 7. november 2004 heisann madden. det ble egentlig tidlig kvelden i går, men det er jo greit det når jeg bare er så trøtt at det eneste jeg ønsker er og sove. har vondt i hodet i dag, så det er ikke umulig det blir litt soving på dagen i dag. skal snart male ferdig, så skal jeg sende en meld til mamma om at hun kan komme om en tre timers tid, for da er nok malingen så tørr at det går bra med borden. babyen er mer rolig igjen nå, er jo greit at den ikke sparker lenger for det er det ikke plass til, men mindre tomle bevegelser også, og hvis pappan prøver og hilse på er det dødsenstille der inne. det er litt trist, for det er jo morro hvis andre kan kjenne litt og. men men, er ikke mye og gjøre med det. er jo ikke så lenge før h*n kommer og hilser på. dvs det blir jo ikke bare å hilse på, den blir jo her. det er litt vansklig og fatte. har jo fått barn før, men jeg klarer liksom ikke helt og fatte at dette barnet, dette menneske som jeg helt sikkert kommer til å elske over alle, akkurat som med Ulvhedin, skal være en del av meg resten av livet. ikke det at det blir boende hjemme til evig tid, men jeg tror ikke jeg slutter og bry meg og elske han eller henne når det blir eldre. er litt merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 7. november 2004 Forfatter #351 Del Skrevet 7. november 2004 halsbrann er noe skikkelig dritt, jeg kan ikke skjønne hva det skal være godt for. og jeg er så lei av at når jeg prøver og legge meg nedpå litt så blir det bare ti ganger værre. jeg er møkk lei halsbrann. men bare noen få uker til nå så er det vel en saga blått håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 7. november 2004 #352 Del Skrevet 7. november 2004 Har du gaviscon for hånden?? det hjelper godt for min del!! Håper du blir bedre snart!! Er borden på plass nå? det er jo snart ferdig rommet nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 7. november 2004 Forfatter #353 Del Skrevet 7. november 2004 har graviscon ja, men da blir det bare enda værre, så det frister ikke hehe. borden er ferdig ja. så nå håper jeg sambo får tid til gulvet iløpet av uken eller noe. det hadde vært fint i hvertfall. men det er ikke så lett og vite. men når det er ferdig så drar jeg nok og henter litt småstajs oss pappa og så er det bare og se over barneklær som jeg håper jeg får rundt omkring. går fort nå så det er best og holde seg fast i svingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 8. november 2004 Forfatter #354 Del Skrevet 8. november 2004 nå er jeg egetnlig møkk lei. vi la oss i 22.30 i går sånn ca tror jeg. og jeg var trøtt da. så får jeg ikke sovne bare ligger og vrir meg. men jeg har sovnet en eller annen gang, for jeg våknet igjen i ett tiden, og måtte på do, og det er jo sånn det for tiden. men jeg fikk ikke sove igjen med en gang og det pleier jeg, men jeg har små sovet til ca klokken to i natt og etter det har jeg vært lys våken. har ikke hatt vondt, ikke spesielt mye halsbrann ikke en gang en eneste krampe i beina, men jeg er helt rastløs i kroppen og ligger bare og kaster meg fra side til side. tenker masse på fødselen, men det gjør jeg hele tiden, og det er ikke akkurat noen skrekk fødsel jeg ser for meg, så jeg tror ikke det er derfor jeg ikke får sove heller. blir så sliten av og bare ligge sånn og vrir meg. håper jeg snart får sove litt, for jeg får vondt i hode når jeg blir så trøtt. og blir ikke noe bedre humør i hvertfall. er snart 34 uker da, men det er liten trøst akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 8. november 2004 #355 Del Skrevet 8. november 2004 :trøste: Håper du har fått sove... Er jo ikke rart man ikke får sove nå som det ikke er lenge til barnet ditt kommer til verden...( ) Det er en spennende tid som står foran deg. Takk for bursdagshilsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 8. november 2004 Forfatter #356 Del Skrevet 8. november 2004 hei Sirka. koslig med hilsen. ja nå har jeg endelig sovet på sofaen. er fremdeles trøtt men det blir vel mer soving etterhvert tenker jeg. kjenner på meg at i dag kommer det eneste fornuftige jeg gjør være og handle litt mat. ellers blir det en rolig og lat dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 9. november 2004 Forfatter #357 Del Skrevet 9. november 2004 har sovet litt mer i natt, men det er så vansklig og sovne, og jeg våkner mange ganger om natten selvom det ikke er noe spesielt. jaja, kan vel hende det blir den nye trenden utover. i dag er det 34 uker da. ikke lenge igjen nå, og deilig er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 9. november 2004 #358 Del Skrevet 9. november 2004 Takk for at du støtter meg sånn linemor...det varmer med omtanke!! Håper du får sovet litt på dagen også da..slik at du ikke blir helt søvnløs...du må jo få hvilt deg! Håper du får en fin dag i dag linemor!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 9. november 2004 Forfatter #359 Del Skrevet 9. november 2004 jeg prøver men det er vansklig og soven. blir liksom bare 20min nå og da og det er ikke helt det sammen. men men. skal prøve og gjøre litt småfornuftiske ting så får jeg kansje sove etter det. kan hjelpe på og gjøre litt. sånn at det ikke bare blir sløving hele dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 9. november 2004 #360 Del Skrevet 9. november 2004 Sender over litt sovepulver til deg, Linemor.. (fra en som sover litt for mye for tiden.. :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå