Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda, formen er bedre! Men jeg blir ikke så klok på denne kvalmen (men det er kanskje ikke så rart, siden den bare har holdt på noen få dager). Stort sett blir det bedre hvis jeg spiser litt. Men i går så kom det liksom i løpet av middagen. Nesten som om maten utløste det (eller så var det tilfeldig). Spiste sånn spicy mexican pizza-greier og cola ved siden av. Og litt senere googla jeg litt om svangerskapskvalme, og fant en liste over mat man bør styre unna om man er plaget av sånt. Der stod det bl.a.:

- fet mat

- sterkt krydret mat

- koffeinholdig drikke

Og det vi hadde til middag? ...mulig jeg ba om bråk selv, altså. :ler:

Ellers: har bestilt time til tidlig ultralyd i uke 12! :) Klinikken var ikke åpen i dag, så jeg sendte mail. Får jeg time når jeg vil, så blir det valentines day :lol:

Og jeg har ENDELIG fått ræva mi i gir og kommet i gang med trening igjen. Jeg trente jo jevnlig for et år siden, ikke kjempeofte, men fikk til minst en eller to økter i uka for det meste. Men med dødsfall i familien, jobbing utenbys halve året og bryllup og slikt på høsten, så falt det hen, gitt. Jeg er ikke noen treningssenterperson, så nå har jeg skaffet meg et abonnement på Exerto. Der har de helt greie timer, inkludert noen for trening av bekkenbunn og for gravide. Så da ble det en runde med kjernemuskulatur og bekkenbunn i dag. Hjelp, jeg har blitt svak. :overrasket:

Jaja, sånt er til for å gjøres noe med. Håper formen fremover tillater at jeg fortsetter med trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:ler: Det var jo litt av en liste som sammenfalt med middagen da... Håper kvalmen er mer overkommelig hvis du unngår de nevnte tingene! :jepp:

Og hurra for bestilling av tidlig ultralyd! Og for trening! :hoppe: Jeg må innrømme at jeg ikke hadde hørt om Exerto før, men det så jo absolutt ut som et godt alternativ når treningssentrene ikke frister! :jepp::trene:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt treningsutstyr hjemme, men det må hives ut etterhvert som babyen må ha eget soverom. Så da kan det nok hende det blir senter etterhvert. Men akkurat nå, med uggenhet, utrenthet og januarrush på sentrene i tillegg, så gidder jeg bare ikke. :P

------------

Hehehehe. Jeg vil ha.

baby_bump_html_maternity_dark_tshirt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naaaw! :hjerte:

Jeg venter med å kjøpe sånt til UL, tenker jeg. Men det er vaaaaanskelig! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vente 6 uker til? Nei. Det går ikke.

:P

Endret av *bakepulver*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Av tittelen trodde jeg det skulle handle om baking her inne :fnise:

Gratulerer med bolle :) Jeg liker t-skjorta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var mest fordi vi allikevel skulle bestille julegaver fra ThinkGeek da, altså :ler:

Haha, dere er helt herlige! :rodmer:

Hei! Av tittelen trodde jeg det skulle handle om baking her inne :fnise:

Gratulerer med bolle :) Jeg liker t-skjorta!

Halloh! :velkommen:

Men handler det ikke om baking, da...? :klo::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen stilige t-skjorter dere finner! :rodmer:

Har de sånne typer i body til babyer også? For jeg blir litt gal av slike med "mammas lille skatt" på. Vet de skal være søte, men greier ikke å ta det innover meg. :fnise:

Endret av Anje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men handler det ikke om baking, da...? :klo::ler:

Joda, det gjør jo forsåvidt det :fnise:

Vi hadde denne :nigo:

1176.1150.Full.jpg

Endret av Pasadena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Med-gravid melder sin interesse :)

Gratulerer med frøet!

Håper kvalmen gir seg snart. Jeg har blitt mye bedre etter ca uke 10-11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, masse fint! :strix:

Mannen har silt endel Portal, så han endte opp med å bare lage pipelyder da jeg viste ham denne:

f052_portal_creeper_pink.jpg

Også den her da:

416145ea8a0ee33b24b0b4d305dfed88.jpg

Og hihi:

solemnlyonesies.jpg

Men ja, helt enig Anje - jeg får fullstendig noia av det det supersukkersøte greiene. Kommer vel til å satse på normale, litt nøytrale barneklær. Med innslag av humor ;)

Hei og :velkommen: Mary Poppins!

Takk - og det same til deg! Jeg ser du leder litt. Kvalmen er ikke helt håpløs enda, den kommer og går veldig. I dag har det vært litt ille, mens i går merka jeg lite. Men nesten all mat har blitt litt ekkel, da :lol: Godt å høre at det går over så tidlig for noen, jeg synes bare jeg hører om folk som går med det i ukesvis inn i 2. trimester :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Nå har vi bestilt UL når jeg er 12+4. Også er det jo den ordinære. Men jeg har begynt å få liiiiiittebittegranne lyst på en skikkelig tidlig en og. Bare for å se hjerteslagene. For å vite, og fordi det er gøy og spennende. Og sånn. :sjenert:

(men så sliter jeg med å rettferdiggjøre å bruke en tusenlapp på det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...