Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åå, det er nok stas å bli besteforeldre :) ha en fortreffelig jul, god heving og god jul til både deg og mannen!

Jeg skal drikke litt eggelikør for deg, jeg. Akevitt er ikke noe for meg ;) i fjor måtte jeg nøye meg med konfekt med eggelikørsmak, da var magen som en fotball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, LaToya! Du ligger noen mnd foran meg i løypa ser jeg, et forsinket gratulerer tilbake! :)

Tusen takk. Vi får følge hverandre :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha, fantastisk Tekola :hoho:

5 uker i dag. uka hvor det bittelille hjertet starter å slå. Helt utrolig. :-)

Ingen endringer i formen så langt. bare litt murtinger hver dag. satser på at kvalme og slikt holder seg unna til ETTER julematen. Sånt pleier vel uansett ikke å dukke opp før om et par uker vanligvis, tror jeg?

ellers har mamma planlagt en haug med strikke- og syprosjekter, bestemt seg for at hun heller vil kalles mormor enn bestemor, har laga en mental liste over klær/utstyr/leker etter meg som kanskje fortsatt er brukbart, funnet ut hvor barnesenga kan stå hos henne, og blitt litt fortvila fordi hun ikke får hjelp som forventa til å spise de enorme mengdene rakfisk hun har kjøpt. Også ser hun fortsatt både glad og forvirra ut. :ler:

jeg sitter på bussen i retning familien. fremme i kveld. Hva gjør folk på lille julaften da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Mormor bruker vi, liker det jeg! Vi skal på middag til familie, så her er det rydding og pakking og alt det styret der, før det endelig blir kalkun i kveld :) god jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kort dag på jobb i dag, jeg. Har jo ikke noen feriedager i år! Men stikker hjem i tretida for å spise en brødskive og pakke litt før vi flyr sørover til det glade Østland :) Der er det rett i juleselskap fra Gardermoen!

Koselig å tenke på at nå slår hjertet! :) Allerede et bittelite menneske..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaw, bittesmå hjerteslag :rodmer:

Moren din er så søt! :)

Kvalmen trenger ikke dukke opp i det hele tatt. Jeg var ikke kvalm et eneste sekund med lille! Spydde bare en gang, og det var da fødselen startet :fnise: I dag gjør jeg ikke så mye. Vi er hjemme hos mamma og pappa. Har hengt opp julegardiner i stua og ryddet litt.

I kveld blir det lutefisk :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig reaksjon fra den blivende mormoren :rodmer: Og det passer jo egentlig veldig fint at det er hennes første når bestemor på farssiden har en håndfull fra før. :Nikke:

God jul! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får nesten utslett av de som kaller ungene prins eller prinsesse.

Da jeg var gravid med jentungen ble navnet Geble. Min brors påfunn uvisst hvor det kom fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også på vei hjem fra familien. En natt til hos mamma, og i morgen kveld et det hjem til meg og Mannen. Herregud som jeg gleder meg. Koselig med familie, men nok er nok :P

ellers: kvalme som lusker rett rundt hjørnet. Jippi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke SÅ ille, altså! Mer uggen enn kvalm, egentlig. Så har i grunnen ikke så mye å klage over. Enda. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...