Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Det kan jo være kjekt med noen små hint fra kroppen om at noe er i gjære, så en slipper å bekymre seg ;)

Når det er sagt, så håper jeg du slipper unna de verste plagene! :jepp:

Funnet ut hva du skal si/ikke si på nyttårsaften forresten?

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal late som ingen ting. Om noen aner ugler i mosen, så sier vi bare at vi prøver og at jeg derfor ikke vil drikke nå, tenker jeg. Halvsannhet, det får gå. ;)

Ellers slo kvalmen skikkelig til i dag, og mesteparten av energien min stakk av. Kjempepraktisk, siden jeg må lage mat i nesten hele dag. Og spise den. Hahaha, jeg er normalt et SKIKKELIG matvrak som liker alt og omtrent aldri mister matlysten uansett hvor syk jeg måtte være. Nå synes jeg hele treretters middagen vi har planlagt høres helt grusom ut, og tenker at potetgull og cola må da for pokker'n være et like godt alternativ? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Uff da. Håper det bare var et anslag. De aller fleste blir jo kvitt kvalme i løpet av de tre første månedene så krysser fingrene for at det gjelder deg også.

Lykke til med kvelden - håper du får kost deg,

Godt nytt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk nesten over :) til vanlig skal jeg takle fint å være kvalm altså, det er bare så sinnsykt surt om det går ut over mat jeg har styra masse med, og kvalitetstid med folk jeg ser for sjelden.

Uansett: GODT NYTTÅR, dere superdupre mennesker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere - jeg tror kanskje i går var den fineste nyttårsaftenen jeg har hatt :) Kvalmen forsvant helt innen gjestene kom. Og hold seg stort sett borte i løpet av kvelden. Middagen fikk masse skryt, folk koste seg, jeg har skravla og tullprata en masse og knapt nok tenkt over at jeg ikke har drukket. Det hjelper selvfølgelig på at vi la opp til en rolig fest uten masse rølp og høy musikk og sånt. Og at ingen av gjestene er av typene som blir bråkete og teite når de drikker - bare mer filosofiske og snøvlende. :fnise: De siste gikk hjem kl 5! Da hadde jeg begynt å bli litt trøtt, men storkoste meg fortsatt. God og varm følelse i dag av å være priviligert. Jeg kjenner fine mennesker, jeg! Og har verdens besteste mann!

:)

Håper alle hadde en finfin feiring i går, enten den var rølpebasert, overdrevent sivilisert, i all ensomhet, eller kanskje dere ble så fulle at dere ikke vet?

(hæsjtægg poetisk)

Endret av *bakepulver*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Så godt å høre! :strix:

Godt nytt år! Måtte det nye året bringe dere masse lykke!

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Hæsjtægg faktisk :fnise:

Jeg hadde en hæsjtæggKåGeNyttårsaften . Knertet en flaske vin og skravlet med andre "alene feirere" og taslet opp på haugen for å få med meg offentlig fyrverkeri rundt midnatt. Stille og fredelig og hæsjtæggKoselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre! :strix:

Godt nytt år! Måtte det nye året bringe dere masse lykke!

Takk, og i lige måde, Tekola! :laugh:

Hæsjtægg faktisk :fnise:

Jeg hadde en hæsjtæggKåGeNyttårsaften . Knertet en flaske vin og skravlet med andre "alene feirere" og taslet opp på haugen for å få med meg offentlig fyrverkeri rundt midnatt. Stille og fredelig og hæsjtæggKoselig.

Ååå, men hæsjtægg koselig er de beste!

(og selv om jeg feira med folk i år, så må jeg i all min introverthet få si at din feiring hørtes helt ypperlig ut!)

Godt nyttår! :blomst:

Godt nyttår! :danse:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og feiringen fortsetter! Fyrverkeri i doskåla! :eeeh:

...er første gravidspying en merkedag? :klo:

(sorry ass, dette ER en graviditetsdagbok. Deal with it)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Hurra hurra for spy, slimpropper og all annen hæsjtægg-påtjukka-prat! :ler:

Jeg spydde bare en ggang sist og har hittil bare hatt en runde nå, håper det holder seg sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si du starter årets første dag med en skikkelig salutt :fnise::kose:

Jeg, lille og pappaen så på rakettene gjennom vinduet. Så gikk jeg hjem med lille og pakket oss i seng. Det var fin feiring, det :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...