Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Blondie65

Hvis du liker Erdinger så har de veldig god alkoholfri øl i samme flaske som den alkoholholdige. Så der kan du jo også trikse med etiketter. Ellers er det jo Grolsch med porselenskork - Grolsch flaske med annet innhold kan jo også fungere.

Skal pencilinkur-trikset fungere må du kanskje begynne nå med "pådragelsen" av en pencilinkrevende sykdom. Typisk Facebook- status "å Gud jeg er så dårlig" så,"i went to the doctor and guess what eh told me. Girl You better try have some Eh ... Pencilin ... No matter what you do. He is no fool ... "

:)

Forberedelse er tingen.

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den middagsideen virker god! ;)

Hey, du er ond du også! :5:

Hvis du liker Erdinger så har de veldig god alkoholfri øl i samme flaske som den alkoholholdige. Så der kan du jo også trikse med etiketter. Ellers er det jo Grolsch med porselenskork - Grolsch flaske med annet innhold kan jo også fungere.

Skal pencilinkur-trikset fungere må du kanskje begynne nå med "pådragelsen" av en pencilinkrevende sykdom. Typisk Facebook- status "å Gud jeg er så dårlig" så,"i went to the doctor and guess what eh told me. Girl You better try have some Eh ... Pencilin ... No matter what you do. He is no fool ... "

:)

Forberedelse er tingen.

Gode poeng, takk takk. Smarting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er seriøst smarte, ikke rart man aldri får med seg at folk er gravide :ler:

...mens jeg har en egen radar for gravide, og hadde nok skjønt det uansett! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men det må jo folk gjerne gjøre (selv om jeg helst vil lure dem, haha). De gjestene vi skal ha på nyttårsaften er uansett oppegående mennesker, så om noen får mistanke så kommer de neppe til å gå rundt og sladre.

Vi skal på en middag/fest når jeg er i uke 10. Da lurer jeg på om jeg skal si det. Der er nemlig vinsmaking del av opplegget. Og med den gjengen som pleier å være der nytter ikke all verdens bortforklaringer, tror jeg. Om vi kan ta tidlig ultralyd samme uka så synes jeg i grunnen det er helt greit.

Haha, dette var mer komplisert enn jeg trodde. Dumme sosiale omgangskrets :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dame på jobben drakk en veldig lilla druejus i vinglass på en fest, og jeg tenkte ikke over det da jeg oppdaga det. Hun sa at hun skulle kjøre bil og det godtok jeg uten å tenke mer over det. Men da noen andre begynte å spekulere innså jeg at hun nok var gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dette var mer komplisert enn jeg trodde. Dumme sosiale omgangskrets :ler:

:ler: Kanskje dere må isolere dere helt fra omverdenen så det ikke er behov for verken unnskyldninger eller luring eller etikettbyttetriks :fnise: Her blir ikke akkurat denne problemstillingen det vanskeligste hvis jeg får noe å holde skjult, vennekretsen her er så vant til at jeg ikke drikker uansett, så de unnskyldningene slipper jeg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri trengt å ta stilling til det selv, så det kan hende jeg er helt ute av stand til å sette meg inn i situasjonen før jeg evt. er der selv og det er kanskje å banne i KG-kirka, men er det nødvendigvis så farlig å fortelle det tidlig da? Hvis man bare legger til at "hvis alt går som det skal", det er enda veldig tidlig og helst ikke fortell det videre før vi velger å annonsere til resten av verden selv?

(Dette er den eneste kroken av KG hvor jeg tør å si noe sånt, ta det som et kompliment ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Faren med å si det tidlig er at det blir så mange å forholde seg til dersom det - Gud forby - skulle gå galt. Det er mest vanlig å fortelle det i alminnelighet når man passerer 10-12 uker da risikoen er mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg har fortalt det til "alle" i uke 5/6 i alle sine tre svangerskap. Hun sa som så at hun visste det var tidlig, men at folk hadde merka at det var noe galt uansett hvis hun hadde mistet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida - i noen tilfeller er det ikke det. Og det ER en slags allment akseptert sannhet at man ikke skal si. For min egen del så kjenner jeg på at det hade vært så UTROLIG kjipt å måtte ringe/smse/maile masse mennesker for å fortelle at nei - vi mista. Det blir vel litt mer in your face på den måten. At noen vet er helt greit, for det er fint å ha noen å kunne gå til om verden er kjip og jævlig. Men jeg vet ikke heeelt om jeg synes det er riktig for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dét skjønner jeg veldig godt, det viktigste er at dere kjenner på hva som er riktig dere. :Nikke:

Jeg tror jeg hadde synes det var ok å fortelle relativt tidlig fordi jeg tror jeg hadde synes ok å dele det om det gikk galt også, men jeg har ikke en veldig stor, nær omgangskrets så det hadde ikke blitt så veldig mange å formidle det til.

Men, vet ikke før jeg er der selv, kanskje jeg får et annet syn på det nårhvis det blir min tur.

Uansett spennende å tenke ut og glede seg til når og hvordan man kan dele den fine nyheten. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig så tenker jeg litt likt som deg. Men jeg blir litt redd for å angre også. Mannen vet ikke helt hva han synes, tror jeg :fniser:

Vi skal hvertfall fortelle det til mødrene våre før jul, og vi plotter stadig på hvordan vi kan gjøre det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...