Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Minsten ville ikke være noe dårligere, så han har bæsjet seg langt oppover ryggen to ganger denne helgen. Godt at vi er i Oslo på hotell, da! Planlegging, lille venn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn morsmelk-bæsj lukter heldigvis ikke helt forgæli. Blir ikke inspirasjon for en parfyme med det første, men neppe for et torturredskap heller.

Imponert over knerten deres jeg, Tekola! Det er som om de lukter når det passer dårlig, ja?

...herregud, jeg er 31 år og fascinert av bæsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fiiin dag i dag :) Lille sov til klokka var nesten 11! Også har jeg hatt litt "fri" og vært ute med ei venninne og spist lunsj. Med et glass vin :biggrin: var hjemmefra i tre timer, det lengste jeg har vært vekk fra Lille. Trodde jeg kom til å savne henne helt vilt, men det gjorde jeg ikke - jeg bare kosa meg, jeg! :hoho: (selv om det selvfølgelig var innmari stas å komme hjem til dem igjen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi jeg er så barnslig, sant? Sant?

Men man blir jo ikke voksen før man tør å være barnslig :opplyser:;)

Fiiin dag i dag :) Lille sov til klokka var nesten 11! Også har jeg hatt litt "fri" og vært ute med ei venninne og spist lunsj. Med et glass vin :biggrin: var hjemmefra i tre timer, det lengste jeg har vært vekk fra Lille. Trodde jeg kom til å savne henne helt vilt, men det gjorde jeg ikke - jeg bare kosa meg, jeg! :hoho: (selv om det selvfølgelig var innmari stas å komme hjem til dem igjen!)

Sikkert deilig med noen timer barnefri :) Du har absolutt lov å ut og kose deg med slike ting som ute med venninner, og være hjemmefra i flere timer. Men sikkert uvant å være vekk fra lille så lenge når det er første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaaagh. Lille har oppdaget sine egne hender. Nå bruker hun store deler av våkentiden på å holde på/kjenne på hendene sine, og når hun ikke gjør det prøver hun å spise dem. Eller om hun har skikkelig med pågangsmot: prøve å ta seg selv på hånda inni munnen. Myyye slafselyder her for tiden. :hoho:

Ja, også er det litt vanskelig å forklare henne at jada, jeg skjønner at du er så sulten at du hyler. Det er bare det at jeg har ikke magiske pupper som kan bli immaterielle og bare snike seg forbi de to hendene du tviholder foran munnen din mens du er dritfrustrert og som jeg er sikker på at jeg kommer til å knekke om jeg flytter med makt og hjelp så sterk du er i armene da!?

Ny dag, nye utfordringer :ler:

Endret av *bakepulver*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*nomnomnom*

(det er liksom ikke LITT entusiasme heller)

post-75099-0-45539000-1416224543_thumb.j

Endret av *bakepulver*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aaaaaagh. Lille har oppdaget sine egne hender. Nå bruker hun store deler av våkentiden på å holde på/kjenne på hendene sine, og når hun ikke gjør det prøver hun å spise dem. Eller om hun har skikkelig med pågangsmot: prøve å ta seg selv på hånda inni munnen. Myyye slafselyder her for tiden. :hoho:

Ja, også er det litt vanskelig å forklare henne at jada, jeg skjønner at du er så sulten at du hyler. Det er bare det at jeg har ikke magiske pupper som kan bli immaterielle og bare snike seg forbi de to hendene du tviholder foran munnen din mens du er dritfrustrert og som jeg er sikker på at jeg kommer til å knekke om jeg flytter med makt og hjelp så sterk du er i armene da!?

Ny dag, nye utfordringer :ler:

:ler: Nye utfordringer er vel greit iblant. Nei du må være forsiktig med små baby-hender, men er hun virkelig sterk? Ja, de kan overraske, de babyene. Hun lærer etter hvert :) Moro at hun har oppdaga hendene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig entusiastiske desse små. :hoppendeglad: Og så søt. :rodmer:

Ikke så rart, heller. Tenk å oppdage at en har to fiks ferdige gripearmer som en kan få tak på alt slags spennende med!? (bare vent til hun oppdager alle pøbelstrekene de er nyttige til! :fnise: )

Og gled deg til hun oppdager tær. I følge gode kilder er det så godt som umulig å få på en baby med begge stortærne i munnen en bleie i tide til å unngå arbeidsuhell. :hoho: Og klær er visst verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...