Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nakenpulvermann, kanskje? :klo::ler:

(nakenpulver hørtes ut som en skummel, men litt morsom oppfinnelse)

Endret av *bakepulver*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakenpulemann? :blink:

Døh, du har to barn. Ikke lat som om produksjonsprosessen skremmer deg. Endret av *bakepulver*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Søt og distré nakenpulvermann.

Så mye kult du har shoppa! Hadde jeg hatt noen sånne småttiser å handle til så hadde det nok rykka litt i shoppefoten.

Og det var koselig å lese statusrapport, ikke kjedelig! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså: lille sint-søte havfruen er ikke før blitt 3 mnd ( :strix: ) før det snakkes om Nakenpulemenn i boka?

:blink::unsure:

Du vet hvor det ender.

:babygutt:

*lister seg i retning graviditetsdagbøkene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh! :hjerte:

Får jeg til sånne, mon tro? De ser ganske enkle ut. Tror jeg, jeg forstår engelske strikkeoppskrifter enda dårligere enn norske :hoho:

Pasadeeeeeena! Teeeeeekola! Ehm, jeg husker ikke hvem av dere andre som er strikkemennesker, men for de som føler seg truffet: hjeeeeelp. Hva slags garn bruker man til de her da? Google var bare sånn moderat hjelpsom :dry: Helst noe de har på Strikkedilla (hvor de strengt tatt ikke har så god service. Så da spør jeg heller her :ler: ) Endret av *bakepulver*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke restegarn i fargen jeg vil ha. Må shoppe nytt :P

Takk for innspill ^^

Endret av *bakepulver*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Garnstudio (Drops) har Baby Merino, Alpaca eller Baby Alpaca Silk riktig tykkelse til tøflene, det første er enklest å strikke med (minst glatt av de tre) :)

De er i garngruppe A. Cashmerinoen i oppskrifta er tynn!

Endret av Pasadena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hrm. Lille sover i vogna, og jeg har rukket å bake litt, og ligge en time på sofaen med bok og gløgg. ...hva pønsker den ungen på nå!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Ammetåka :jolie:

Eller trøtt og jævlig, ref tråden om svøping. :P neeeiiii, jeg vil ikke at hun skal begynne å kludrer med søvnen nå! Det har jo vært helt perfekt den siste måneden! Og jeg VET at sånt endrer seg stadig vekk, men jeg har ikke lyst til at det skal det! Siste to nettene har hun våknet i 5-6-tiden og. Æsj, dette kludrer med søvnproblemene mine og. Jeg burde sove nå. Mye mer behagelig å ligge å surfe på mobilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...