Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mh, bortsett fra at hun blir sånn ørtipørtimillioner ganger roligere av smokken. Så jeg stoler ikke på dømmekraften hennes, ass :P

I dag har vi prøvd ull. Hun har gått med det før, men det har stort sett vært merinoull, veldig fin ull eller ullblandinger. Ser ut til at hun har arvet min irritable hud, for det gikk ikke så bra. Ullbody av, bomull på: mye blidere unge. Typisk at vi har arvet flere titalls kjempefine ullplagg som nå er ganske ubrukelige. Noen få av dem kan vel brukes utenpå andre plagg. Æsj. Jaja, luksusproblem. Bra hun ikke ser ut til å være spesielt kald av seg :)

(eller varm. Jeg har i grunnen aldri oppfattet det sånn at hun har sutra på temperaturen. Praktisk.)

Endret av *bakepulver*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt at hun reagerer! :( M gjør også det, får utslett på hele kroppen. Og her ser det ut til å være all slags ull dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første latter: check!

Det er vanskelig å beskrive hvordan det føles å høre noe sånt uten å bruke minst like mange hjerter som det er i en gjennomsnittlig Facebook-status hos en nyskilt kvinne i 50-åra med ett glass rødvin for mye innabords og som har funnet seg selv og sin egen livmor og oppdaget at meningen med livet ligger i platte visdomsord akkompagnert av tacky akvareller.

Og litt sånn her: :hakeslepp::strix::laugh::bond::lillesky::rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååå.. babylatter er FARLIG herlig :rodmer: Finnes ikke noe annet middel som får eggstokkene til å hoppe i taket som babylatter :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babylatter er herlig! Jeg har babylatter som meldings-lyd på mobilen min ;) Ja, du må bare nyte lyden av babyen som ler og koser seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var så herlig, atte :rodmer: Det var bare en kort, liten "hoho" - gleder meg til det blir mer. :hjerte: (ooops, der var det jækla hjertet igjen)

Lille 12 uker i dag! :hoppendeglad: (og min første tanke var "heeey, da kan jeg fortelle om henne!" øhm... :fnise: )

Og brystpumpa mi har vandret heden. Jævla praktisk når hun har begynt å sove hele natta og puppen er som en stein på morran :bond: Jeg visste denne dagen ville komme, den har surkla (pumpa altså, ikke puppen) som besatt den siste mnd. Bestilte reservedeler fra en nettbutikk for tre uker siden. Lagervarer sendes innen 24 timer, påstod de. Ikke slt jeg bestilte var på lager da, men det har det vært i minst 1,5 uke nå. Status på bestillingen min er fortsatt bare "mottatt". Etter to høflige og en sur e-post til kundeservice som aldri ble besvart, en tråd på gravidforumet her inne for å høre om noen vet om apotek som selger reservedeler, og etter å ha ringt til de seks nærmeste apotekene, har jeg gitt litt opp. Og bestilt fra en annen nettside. Wish me luck :daane:

...og DER kom det armageddon-lyder fra bleia. Quickly! To the stellebord! *svinger kappen*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det vet jeg

Og det var jeg glad for i stad, for å si det sånn. :redd: ...men man ber vel kanskje om det når man tar på jenta en body som det står BOOOM i tegneserie-stil på? :ler:

Endret av *bakepulver*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og JEG er glad at jeg har en fisefin jente som IKKE har eksplosjonsbleier... (håper ikke dette gir bad karma, nå??!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...