Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg dauer.

Lille lå og spiste i stad. Jeg småpratet litt til henne og strøk henne over håret. Og så slipper hun taket i puppen og gav meg et stooooort hengivent smil. Det lå an til et sånt skikkelig rosenrødt, fluffy klisjékoselig mor-datter-øyeblikk.

....bortsett fra at Lille var litt mer sånn her

Daniel-Radcliffe-Spills-His-Drink-In-Har

Så ble det latterkrampe i stedet for hjertesmelting. Hey - funker for meg :hoho:

Endret av *bakepulver*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååh! :hjerte:

Får jeg til sånne, mon tro? De ser ganske enkle ut. Tror jeg, jeg forstår engelske strikkeoppskrifter enda dårligere enn norske :hoho:

Endret av *bakepulver*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er kjempeenkle, så de får du til! :jepp: lagde sånne i svart til lilles første 17. mai :)

Spør om du lurer på noe ;)

Endret av Pasadena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ikke si det engang... Typen er helfrelst...

Hehe, huffda :fnise:

Var mannen som oppdaget det her. Meldte meg selvfølgelig inn i motsatt lag. Kan bli interessant i heimen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, huffda :fnise:

Var mannen som oppdaget det her. Meldte meg selvfølgelig inn i motsatt lag. Kan bli interessant i heimen :P

Han prøver å verve meg til sitt lag... Jeg tror jeg heller ville vurdert fienden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såeh. Hun har ikke bæsja på halvannen uke. Jeg skal på helsestasjonen og veie henne i morgen. Jeg er villig til å vedde en nesten betydelig sum med penger på at det skjer saker og ting i det hun ligger på vekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...