Gjest Tekola Skrevet 14. november 2014 #2541 Del Skrevet 14. november 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. november 2014 #2542 Del Skrevet 14. november 2014 God helg! Herfra kan det bare bli bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 14. november 2014 #2543 Del Skrevet 14. november 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 15. november 2014 #2544 Del Skrevet 15. november 2014 The poo has landet ... Off ... Lukter djevelsk og. :flire: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 15. november 2014 #2545 Del Skrevet 15. november 2014 Minsten ville ikke være noe dårligere, så han har bæsjet seg langt oppover ryggen to ganger denne helgen. Godt at vi er i Oslo på hotell, da! Planlegging, lille venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 16. november 2014 Forfatter #2546 Del Skrevet 16. november 2014 Sånn morsmelk-bæsj lukter heldigvis ikke helt forgæli. Blir ikke inspirasjon for en parfyme med det første, men neppe for et torturredskap heller. Imponert over knerten deres jeg, Tekola! Det er som om de lukter når det passer dårlig, ja? ...herregud, jeg er 31 år og fascinert av bæsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 16. november 2014 #2547 Del Skrevet 16. november 2014 er du 10 år eldre enn meg?? hadde jeg aldri trodd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 16. november 2014 #2548 Del Skrevet 16. november 2014 Så lenge bæsjen er gul lukter den helt ok syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 16. november 2014 Forfatter #2549 Del Skrevet 16. november 2014 er du 10 år eldre enn meg?? hadde jeg aldri trodd! Det er fordi jeg er så barnslig, sant? Sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 16. november 2014 Forfatter #2550 Del Skrevet 16. november 2014 Fiiin dag i dag Lille sov til klokka var nesten 11! Også har jeg hatt litt "fri" og vært ute med ei venninne og spist lunsj. Med et glass vin var hjemmefra i tre timer, det lengste jeg har vært vekk fra Lille. Trodde jeg kom til å savne henne helt vilt, men det gjorde jeg ikke - jeg bare kosa meg, jeg! (selv om det selvfølgelig var innmari stas å komme hjem til dem igjen!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 16. november 2014 #2551 Del Skrevet 16. november 2014 Det er fordi jeg er så barnslig, sant? Sant? Men man blir jo ikke voksen før man tør å være barnslig Fiiin dag i dag Lille sov til klokka var nesten 11! Også har jeg hatt litt "fri" og vært ute med ei venninne og spist lunsj. Med et glass vin var hjemmefra i tre timer, det lengste jeg har vært vekk fra Lille. Trodde jeg kom til å savne henne helt vilt, men det gjorde jeg ikke - jeg bare kosa meg, jeg! (selv om det selvfølgelig var innmari stas å komme hjem til dem igjen!) Sikkert deilig med noen timer barnefri Du har absolutt lov å ut og kose deg med slike ting som ute med venninner, og være hjemmefra i flere timer. Men sikkert uvant å være vekk fra lille så lenge når det er første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 17. november 2014 Forfatter #2552 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Aaaaaagh. Lille har oppdaget sine egne hender. Nå bruker hun store deler av våkentiden på å holde på/kjenne på hendene sine, og når hun ikke gjør det prøver hun å spise dem. Eller om hun har skikkelig med pågangsmot: prøve å ta seg selv på hånda inni munnen. Myyye slafselyder her for tiden. Ja, også er det litt vanskelig å forklare henne at jada, jeg skjønner at du er så sulten at du hyler. Det er bare det at jeg har ikke magiske pupper som kan bli immaterielle og bare snike seg forbi de to hendene du tviholder foran munnen din mens du er dritfrustrert og som jeg er sikker på at jeg kommer til å knekke om jeg flytter med makt og hjelp så sterk du er i armene da!? Ny dag, nye utfordringer Endret 17. november 2014 av *bakepulver* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. november 2014 #2553 Del Skrevet 17. november 2014 Jeg elsker denne dagboka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 17. november 2014 #2554 Del Skrevet 17. november 2014 Hahaha, neeei, ikke barnslig! Ungdommelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 17. november 2014 Forfatter #2555 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) *nomnomnom* (det er liksom ikke LITT entusiasme heller) Endret 17. november 2014 av *bakepulver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 17. november 2014 #2556 Del Skrevet 17. november 2014 Hun er så fiiin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 17. november 2014 Forfatter #2557 Del Skrevet 17. november 2014 Hm, er hun? Har jeg ikke lagt merke til. Bare litt..sånn...innmari. *tussete* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 17. november 2014 #2558 Del Skrevet 17. november 2014 Aaaaaagh. Lille har oppdaget sine egne hender. Nå bruker hun store deler av våkentiden på å holde på/kjenne på hendene sine, og når hun ikke gjør det prøver hun å spise dem. Eller om hun har skikkelig med pågangsmot: prøve å ta seg selv på hånda inni munnen. Myyye slafselyder her for tiden. Ja, også er det litt vanskelig å forklare henne at jada, jeg skjønner at du er så sulten at du hyler. Det er bare det at jeg har ikke magiske pupper som kan bli immaterielle og bare snike seg forbi de to hendene du tviholder foran munnen din mens du er dritfrustrert og som jeg er sikker på at jeg kommer til å knekke om jeg flytter med makt og hjelp så sterk du er i armene da!? Ny dag, nye utfordringer Nye utfordringer er vel greit iblant. Nei du må være forsiktig med små baby-hender, men er hun virkelig så sterk? Ja, de kan overraske, de babyene. Hun lærer etter hvert Moro at hun har oppdaga hendene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 17. november 2014 Forfatter #2559 Del Skrevet 17. november 2014 Hahaha, neeei, ikke barnslig! Ungdommelig Joda, barnslig. Din hengebæsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 17. november 2014 #2560 Del Skrevet 17. november 2014 Herlig entusiastiske desse små. Og så søt. Ikke så rart, heller. Tenk å oppdage at en har to fiks ferdige gripearmer som en kan få tak på alt slags spennende med!? (bare vent til hun oppdager alle pøbelstrekene de er nyttige til! ) Og gled deg til hun oppdager tær. I følge gode kilder er det så godt som umulig å få på en baby med begge stortærne i munnen en bleie i tide til å unngå arbeidsuhell. Og klær er visst verre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå