Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja. Nei. Ingen ting som ligner på det. Mongopupp!

Men hey, dere? Jeg har skvist et helt menneske ut av det allerhelligste. Da har jeg fortjent ny skinnjakke, ja?

Endret av *bakepulver*
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Forøvrig så er jeg, til tross for å være ekstremt lite kresen av meg, nesten bare glad i potetgull med salt. Til nød paprika. :opplyser: alle de andre typene med ost og løk og rømme og gud vet hva er bare litt blærk og meh og kjipe. :P

Ha, endelig et fornuftig menneske (klarer ikke paprika heller).j

Selvsagt fortjener du ny skinnjakke. :)

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart du skal ha ny skinnjakke! :nigo:

Og du er ikke verdens verste mamma. Klart det er skummelt når sånt skjer, men nå vil det nok ikke skje igjen! De fleste er jo ganske i tåka om natta, når man ammer og samsover. Jeg har sovet med lillebror tett inntil meg mange ganger, det er nesten ikke til å unngå. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha, endelig et fornuftig menneske (klarer ikke paprika heller).j

OMG, det finnes fler av oss! :pls::5::hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh. I kveld har hun vært under gjennomsnittet grinete.

Jeg savner et sånn der lite infopanel på ryggen hennes, ass. Et som kan ha noen basic instillinger, statusoppdateringer og feilsøking. Eller en jeg-skjønner-ingen-ting-knapp. Og "Don't panic" skrevet i store, vennlige bokstaver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hey, dere? Jeg har skvist et helt menneske ut av det allerhelligste. Da har jeg fortjent ny skinnjakke, ja?

Bare hvis du poster bilde av den her! :)

Og du, den episoden i senga, sånt skjer hele tida. Jeg hørte at babyer har oppstoppernese for å kunne puste når de ligger med ansiktet borra godt inn i puppen til mammaen sin. Den funker sikkert i flere situasjoner :) Jeg samsov også sånn som du en periode, samme dyne og helt inntil meg. Etter hvert klarte jeg å lure over egen dyne når hun spiste, slik at når jeg la henne over på ryggen igjen (ammet liggende, så hun lå på sida), så fulgte dyna med, og jeg fikk dyttet den mellom oss. Da var det lettere for meg å vri meg litt unna etter hvert også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Balepulvers guide til havfruen - ingen panic, svaret er 42.

Hadet, og takk for all fisken.

Først potetgullet og nå dette. Du er et finfint eksemplar av menneskearten, Blondie :laugh:

Ikke funder på hvorfor det er sånn, bare nyt det! ;)

...jeg gjør begge deler :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Først potetgullet og nå dette. Du er et finfint eksemplar av menneskearten, Blondie :laugh:

...jeg gjør begge deler :P

Har alltid vært litt inn i min egen verden. Men herrene Tolkien, Asimov, Douglas, Pratchett og Gaiman har fått meg til å forstå at det ikke bare er meg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid vært litt inn i min egen verden. Men herrene Tolkien, Asimov, Douglas, Pratchett og Gaiman har fått meg til å forstå at det ikke bare er meg ...

Jeg leser Guards! Guards! mens jeg ammer nå :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jammen aaargh!? Glemte meg og amma med samme puppen to ganger på rad. Så da blir det spreng i den andre, og sikkert masse lekkasje fra den før første mating i natt. Jaja, ble Cleopatra vakker av å bade i melk, så kan vel jeg bli det og? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hvis du poster bilde av den her! :)

Og du, den episoden i senga, sånt skjer hele tida. Jeg hørte at babyer har oppstoppernese for å kunne puste når de ligger med ansiktet borra godt inn i puppen til mammaen sin. Den funker sikkert i flere situasjoner :) Jeg samsov også sånn som du en periode, samme dyne og helt inntil meg. Etter hvert klarte jeg å lure over egen dyne når hun spiste, slik at når jeg la henne over på ryggen igjen (ammet liggende, så hun lå på sida), så fulgte dyna med, og jeg fikk dyttet den mellom oss. Da var det lettere for meg å vri meg litt unna etter hvert også.

Lurt! Er sånn jeg prøver på nå, men det funker dårlig :ler: liggende amming er egentlig genialt, men hun her må rapes, ellers gulper hun. Og da blir det så mye styr at jeg like gjerne kan sitte og amme, så slipper jeg å bli sur fordi jeg må reise meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Det samme skjedde meg nylig.. Da ble det spreng i begge to, det ene etter det andre. Bare kluss😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Small Gods og Good Omens er mine absolutte favoritter.

Jeg leste halve Good Omens, men så var det noe som kom i veien sånn at jeg ikke fikk lest den ferdig. Noe som er litt dritt, for den er jo helt fantastisk morsom. Hvorfor tok jeg aldri opp igjen den, mon tro? :klo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...