Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

så fiiiiiiiiiin!!!! :hjerte: Tror jammen meg dere har produsert verdens fineste baby! (foreløpig i allefall... :plystre: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Jeg blir så kry av alle de koselige kommentarene at jeg får lyst til å vise dem til naboen, vaktmesteren, kassaapparat på Rimi og tilfeldig forbipasserende på gata. Føkk, jeg har blitt en sånn en :hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 uker... Er det for tidlig for sosiale smil? Hun har masse reflekssmil i søvne og når det er ting som skjer i magen hennes. Men nå de siste par dagene har det liksom vært et par smil som har vært annerledes. Ikke i forbindelse med magen (tror jeg), og mens vi har hatt øyekontakt. Og det føltes litt som om hun smilte TIL meg, ikke bare flyttet på noen muskler, liksom. :fnise:

Mulig jeg bare innbiller meg ting fordi det er noe jeg gjerne VIL se. Men det driter jeg i, det gikk uansett rett i hjerterota på meg. :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er Lille 1 mnd! smiley-happy036.gif

Det har jo i grunnen gått helt sinnssykt fort!

Lille har blitt flink til:

- å følge ting med blikket

- Å ha øyekontakt

- smile littegranne (?)

- å vente med å tisse til ETTER at vi har tatt av henne bleia. Uansett når vi gjør det.

- å være våken og oppmerksom ganske lenge av gangen

- å sparke seg selv i rompa. Helst mens den rompa er full av bæsj. Jippi.

Lille liker:

- å sprelle

- pupper

- den fine boksen med tranpiller som lager så morsom lyd

- Hun har fått tran to ganger, og det ser jaggu meg ut som om hun liker det og.

- hårføneren. Vi bruker den for å tørke henne når vi skifter bleie siden hun har utslett. Når vi skrur den på blir hun helt rolig, og løfter gjerne litt på rompa :fnise:

- Å spise. Var og veide henne i dag, på halvannen uke har hun gått opp 340 g. Det er litt over snittet :)

Lille liker IKKE:

- Sinksalve i rompa. Fyttikatta.

- Å ta på lue. Helt greit å ha den på altså, men selve prosessen med å få den plassert på topplokket: neitakk.

- bading. Sinte lille havfrue har blitt litt mildere innstilt til dette badegreiene. Men helst ikke.

- Vondt i magen

- Å sove på en annen madrass enn mamma eller pappa

Endret av *bakepulver*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er Lille 1 mnd! smiley-happy036.gif

Det har jo i grunnen gått helt sinnssykt fort!

Lille har blitt flink til:

- å følge ting med blikket

- smile littegranne (?)

- å vente med å tisse til ETTER at vi har tatt av henne bleia. Uansett når vi gjør det.

- å være våken og oppmerksom ganske lenge av gangen

- å sparke seg selv i rompa. Helst mens den rompa er full av bæsj. Jippi.

Lille liker:

- å sprelle

- pupper

- den fine boksen med tranpiller som lager så morsom lyd

- hårføneren. Vi bruker den for å tørke henne når vi skifter bleie siden hun har utslett. Når vi skrur den på blir hun helt rolig, og løfter gjerne litt på rompa :fnise:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaaaa, det er kjempemorsomt å stadig bli litt bedre kjent med henne! :)

Huff, i natt og i dag har hun hatt mer vondt i magen enn vanlig. Mye skrik og skrål for tiden. Eller: *hyyyl* *fis* *hyl!* *fise-fise-fis* *UVÆÆÆÆÆÆH* *eksplosjon i bleia* *sovner* Gjenta økte ganger. :P

Heldigvis er hun ikke helt utrøstelig, og det går jo over. Men det er uansett fælt å se at hun har vondt, altså. Pluss at det kludra med nattesøvnen vår. Jaja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...